Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
może to i głupie pytanie, ale krązą różne opinie na temat gaszenia motoru, stacyjką, czy wyłącznikiem na kierownicy? :? , czy wogóle ma to jakąś różnicę w eksploatacji(jeszcze nie rozbierałem instalavji aby sprawdzić różnicę podłączeń), konkretnie ls 650, ale w tym przypadku co to za różnica :idea:
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
IMHO odcięcie zapłonu to odcięcie zapłonu, tylko że przy kierownicy to tak jakby kulturalniej, no i masz pole manewru większe, bo nie wyłączasz całego kokpitu.
Pozdr.
Pushkin
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, a człowiek swoje moto rozumie.
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
U mnie odcięcie zapłonu guzikiem powoduje chwilowe zadziałanie odprężnika i tlok nie odbija się od zbyt dużej kompresji. Jak wyłączam z kluczyka to jest metaliczne uderzenie. Wybieram guzik
hikor
Ja wyłączam kluczykiem, bo jak nacisnę wyłącznik na kierownicy, to potem zazwyczaj zapominam go włączyć i przy uruchamianiu silnika wpadam w panikę, że coś nie chce palić.
Pozdrawiam, Rysio