HAYABUSA hamowniki
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 545
- Rejestracja: wt, 12 gru 2006, 16:16
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Włączę się do dyskusji z małym opóźnieniem ale na forum jestem od niedawna. Rzeczywiście hamulce Hajki to nie jest jej mocna strona, więc po ok. 2k km zmieniłem przewody (mam dwa od pompy) i IMHO poprawiło się. Potem jeszcze zmieniłem klocki na EBC HH i płyn hamulcowy na "sportowy" (wyższa odporność na temperaturę) i znowu się troszkę poprawiło. W tej chwili zastanawiam się nad przejściem na płyn DOT5.1 i wymianę pompy hamulcowej na radialną. Mam z tym mały problem gdyż po pierwsze jest to spory koszt a ponadto okazało się że pompy hamulcowe mają różne "dźwignie" (16, 18 i 20 mm) co się przekłada na relację siła/dozowalność. Co do średnicy pompy to sprawa jest prosta - dwa zaciski więc średnica 19 mm.
Może jakieś opinie?
Może jakieś opinie?
Obecnie Hayabusa K5
jesli chcesz uwzględnić moją opinię:
po co wymieniać pompę, skoro to nie jest sprzęt do wyczynu? gdy latasz na codzień i turystycznie w/g mnie zwykła plus oplot w zupełności wystarczy, płyn 5.1 wart jest kupienia, bo w trasie i w upale na krętych odcinkach - łatwo zagotować zwykły no i koszty nie są duże... ja za te pieniądze zainwestowałbym w opony
a jeśli jednak jesteś zdecydowany - to tylko metoda prób i błędów z długością klamki - zacząłbym od długosci standardowej...
ps.
jesli coś wiecej chcesz wiedzieć - zapodaj nowy temat, bo ten jest już stary...
po co wymieniać pompę, skoro to nie jest sprzęt do wyczynu? gdy latasz na codzień i turystycznie w/g mnie zwykła plus oplot w zupełności wystarczy, płyn 5.1 wart jest kupienia, bo w trasie i w upale na krętych odcinkach - łatwo zagotować zwykły no i koszty nie są duże... ja za te pieniądze zainwestowałbym w opony
a jeśli jednak jesteś zdecydowany - to tylko metoda prób i błędów z długością klamki - zacząłbym od długosci standardowej...
ps.
jesli coś wiecej chcesz wiedzieć - zapodaj nowy temat, bo ten jest już stary...