Opis-Hayabusa SUPERCHARGER---(SZAJBA-BUSA)---

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

szajba

Post autor: szajba »

Loser pisze:Powod prosty - turbosprezarka jest napedzana spalinami, ktore wytracaja na wirniku duza czesc energii, a co za tym idzie - strumien gazu jest spokojniejszy, cichszy...
Kompresor ingeruje tylko w uklad dolotowy, wiec nie ma fizycznej mozliwosci "uspokojenia" spalin.
pokarz mi taki wykres turbo a to jest superchargera i mojej hayki węc ja nadel twiedze swoje i wiele innych ludzi np w tej firmie są tego samego zdania http://www.dynotech.pl/
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Loser

Post autor: Loser »

szajba pisze: pokarz mi taki wykres turbo a to jest superchargera i mojej hayki węc ja nadel twiedze swoje i wiele innych ludzi np w tej firmie są tego samego zdania http://www.dynotech.pl/
Wykresik rzeczywiście ładny, bez typowego dla turbosprężarki przełamania w postaci nagłego przyrostu mocy. Ale... nie bardzo wiem, o co chciałeś zapytać :) Mam Ci pokazać zbliżony wykres turbo - tylko w jakim celu? Doskonale zdaję sobie sprawę, że kompresor solidnie pompuje już od najniższych obrotów. Gdybym poszukał, pewnie znajdę jakieś równie "ugładzone" turbo. Nie w tym rzecz. Stwierdziłem, że jeżeli komuś zależy tylko i wyłącznie na mocy, lepsza jest klasyczna turbosprężarka, która jest wydajniejsza, oferuje szersze możliwości regulacji (w dodatku w mniej uciążliwy sposób) - zapraszam na konsultację choćby do VTG...
Gixxer

Post autor: Gixxer »

szajba pisze:
Loser pisze:Powod prosty - turbosprezarka jest napedzana spalinami, ktore wytracaja na wirniku duza czesc energii, a co za tym idzie - strumien gazu jest spokojniejszy, cichszy...
Kompresor ingeruje tylko w uklad dolotowy, wiec nie ma fizycznej mozliwosci "uspokojenia" spalin.
pokarz mi taki wykres turbo a to jest superchargera i mojej hayki węc ja nadel twiedze swoje i wiele innych ludzi np w tej firmie są tego samego zdania http://www.dynotech.pl/
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Wykres mocy i momentu piekny :twisted:

A ja mam jedno pytanko: nie ingerujesz nic w hamulce???Jakies lepsze tarcze i zaciski???
mikiet

Post autor: mikiet »

w sumie to po co mu hamulce. na cwiartke i tak w tym sezonie bedzie wymiatał, bo nie wierze ze ktos Ci dorówna:) a na ulicy i tak przeciez nie korzysta z 260 KM, chyba:P

Życze powodzenia!
nita

Post autor: nita »

Witaj byłem dziś u Sławka R i opowiadał mi dziś że robili super hajke z całym stadem koni na turbinie i wogóle, a tu patrze w bractwie suzuki artykuł na temat tej oto suzi, miło na duszy sie zrobiło że ktoś w okolicy ma takie upodobania. Generalnie to pozdrawiam i życze sukcesów. Raczej na światłach sie mierzyć nie będziemy :D
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Remi »

Czy może mi ktoś wytłumaczyć, co to są za dwie krzywe na wykresie mocy?
To nie jest nabijanie się, tylko poważne pytanie, bo się kompletenie na tym nie znam :oops:
mobile: +48 888 587 587
Mateusz

Post autor: Mateusz »

jedna moc druga moment
pirat!

Post autor: pirat! »

zajebista rakieta :)

widizalem to na autodromie ktoregos razu :)
moj bandit przy tym brzmi jak romet :twisted: :twisted: :twisted:
jaz
BS Brother
BS Brother
Posty: 545
Rejestracja: wt, 12 gru 2006, 16:16
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jaz »

Wykres rzeczywiście piękny. Żadnych "dziur" czy innych "dołków". Mam tylko pytanie czy badanie na hamowni było z NOS czy bez?
Obecnie Hayabusa K5
FUTEK
Moderator
Moderator
Posty: 3256
Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Stargard

Post autor: FUTEK »

goścu rządzisz dla mnie. POWODZENIA NA WYŚCIGACH!!!!!!
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
szajba

Post autor: szajba »

jaz pisze:. Mam tylko pytanie czy badanie na hamowni było z NOS czy bez?
badany był bez NOS tak więc ma 261KM+NOS a zestaw jest 330KM tylko musze najpierw okiełznać to co teraz a naprawde jest co , potem rozkrence do 330 KM+NOS ale to dopiero tak w maju miedzy rundami mistrzostw
Mateusz

Post autor: Mateusz »

330 :!: :!: :!:
faktycznie jest już czym jeździć :twisted:
Opony chyba Ci się szybko zużywają
szajba

Post autor: szajba »

tak opony znikaja w oczach a zwłaszcza shinko bo to specjana dragoska do wyscigów ale za to ma przyczeosć coś kosztem czegoś
blade

Post autor: blade »

szajba pisze:
jaz pisze:. Mam tylko pytanie czy badanie na hamowni było z NOS czy bez?
badany był bez NOS tak więc ma 261KM+NOS a zestaw jest 330KM tylko musze najpierw okiełznać to co teraz a naprawde jest co , potem rozkrence do 330 KM+NOS ale to dopiero tak w maju miedzy rundami mistrzostw
Niezle, trzeba miec jaja takie cos dosiadac, a tak na oko ile moze miec mocy to 330 + nitro ?
Spider

Post autor: Spider »

a ja bede mial stelaz pod zadupek z tego potwora, samo zamontowanie stelaza podniesie mi moc o 20 kucyjów :P
ODPOWIEDZ