Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Loser pisze:Powod prosty - turbosprezarka jest napedzana spalinami, ktore wytracaja na wirniku duza czesc energii, a co za tym idzie - strumien gazu jest spokojniejszy, cichszy...
Kompresor ingeruje tylko w uklad dolotowy, wiec nie ma fizycznej mozliwosci "uspokojenia" spalin.
pokarz mi taki wykres turbo a to jest superchargera i mojej hayki węc ja nadel twiedze swoje i wiele innych ludzi np w tej firmie są tego samego zdania http://www.dynotech.pl/
szajba pisze:
pokarz mi taki wykres turbo a to jest superchargera i mojej hayki węc ja nadel twiedze swoje i wiele innych ludzi np w tej firmie są tego samego zdania http://www.dynotech.pl/
Wykresik rzeczywiście ładny, bez typowego dla turbosprężarki przełamania w postaci nagłego przyrostu mocy. Ale... nie bardzo wiem, o co chciałeś zapytać Mam Ci pokazać zbliżony wykres turbo - tylko w jakim celu? Doskonale zdaję sobie sprawę, że kompresor solidnie pompuje już od najniższych obrotów. Gdybym poszukał, pewnie znajdę jakieś równie "ugładzone" turbo. Nie w tym rzecz. Stwierdziłem, że jeżeli komuś zależy tylko i wyłącznie na mocy, lepsza jest klasyczna turbosprężarka, która jest wydajniejsza, oferuje szersze możliwości regulacji (w dodatku w mniej uciążliwy sposób) - zapraszam na konsultację choćby do VTG...
Loser pisze:Powod prosty - turbosprezarka jest napedzana spalinami, ktore wytracaja na wirniku duza czesc energii, a co za tym idzie - strumien gazu jest spokojniejszy, cichszy...
Kompresor ingeruje tylko w uklad dolotowy, wiec nie ma fizycznej mozliwosci "uspokojenia" spalin.
pokarz mi taki wykres turbo a to jest superchargera i mojej hayki węc ja nadel twiedze swoje i wiele innych ludzi np w tej firmie są tego samego zdania http://www.dynotech.pl/
Wykres mocy i momentu piekny :twisted:
A ja mam jedno pytanko: nie ingerujesz nic w hamulce???Jakies lepsze tarcze i zaciski???
w sumie to po co mu hamulce. na cwiartke i tak w tym sezonie bedzie wymiatał, bo nie wierze ze ktos Ci dorówna:) a na ulicy i tak przeciez nie korzysta z 260 KM, chyba:P
Witaj byłem dziś u Sławka R i opowiadał mi dziś że robili super hajke z całym stadem koni na turbinie i wogóle, a tu patrze w bractwie suzuki artykuł na temat tej oto suzi, miło na duszy sie zrobiło że ktoś w okolicy ma takie upodobania. Generalnie to pozdrawiam i życze sukcesów. Raczej na światłach sie mierzyć nie będziemy
Czy może mi ktoś wytłumaczyć, co to są za dwie krzywe na wykresie mocy?
To nie jest nabijanie się, tylko poważne pytanie, bo się kompletenie na tym nie znam :oops:
jaz pisze:. Mam tylko pytanie czy badanie na hamowni było z NOS czy bez?
badany był bez NOS tak więc ma 261KM+NOS a zestaw jest 330KM tylko musze najpierw okiełznać to co teraz a naprawde jest co , potem rozkrence do 330 KM+NOS ale to dopiero tak w maju miedzy rundami mistrzostw
jaz pisze:. Mam tylko pytanie czy badanie na hamowni było z NOS czy bez?
badany był bez NOS tak więc ma 261KM+NOS a zestaw jest 330KM tylko musze najpierw okiełznać to co teraz a naprawde jest co , potem rozkrence do 330 KM+NOS ale to dopiero tak w maju miedzy rundami mistrzostw
Niezle, trzeba miec jaja takie cos dosiadac, a tak na oko ile moze miec mocy to 330 + nitro ?