Smutna wiadomość dla właścicieli GSXR 1000K5

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Smutna wiadomość dla właścicieli GSXR 1000K5

Post autor: Quake »

Witam
Wiele sie mówiło i wiele pisało na temat pękających ram w Gixach ale to co odnalazłem budzi moją trwogę tymbardziej, ze chciałem na przyszły sezon K5/6 nabyć a więc:
http://1tail.com/2005_GSXR_frame/default.asp
Dodatkowo jeszcze to w połowie tego forum jest relacja z USA (filmik) na temat tych ram. http://gsx-r1000.net/phpBB2/viewtopic.p ... n&start=60
Ponieważ jestem jednak obtymistą powiem wam że mam dwóch kolegów co latają na tych sprzętach i jeden jak i drugi nie żałuje temu sprzętowi gumy przy ponad 200/h drugi to zawodnik z toru do tego na ćwiartkę lata przyjaciel Szajby i w ich sprzętach jest OK . Myślę więc że to może jakaś partia kulawa czy jak >>>?
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
MAIRJ23

Post autor: MAIRJ23 »

Trochę speniałem tą wiadomością, ale też jestem optymista i wierzę że mój to nie ten kulawy... :gafa:
Grzechu

Post autor: Grzechu »

Jestem w lekkim szoku, tym bardziej, że niedawno oglądaliśmy pękające ramy w GSR 600 - co się dzieje !!!!!!? :shock:
orbit

Post autor: orbit »

ludzie co to są za spawy?? co to ma być ??
to nie jest spaw!! równie dobrze mogli to pokleić poxiliną !!
materiał nie przetopiony tak poklejone na wierzch
myśle ze kazdy z was wie jak wygląda porządny spaw
moim zdaniem to paściarska robota!!
wystarczy jeden słaby punkt! i dalej szrama sama poleci
moim zdaniem w 1 moto bedzie wszystko ok pospawane a w 2 do bani !!
wada fabryczna
tak mi sie przynajmniej wydaje
poza tym teraz sie walczy zeby uzyskac jak najmniejszą wage motocykla i największą moc
i jakby nie pacząc wszystko ma swoje wady !!
trenner

Post autor: trenner »

Faktycznie ''nasmarkane'' spawem na powierzchni,a właściwe profile nieruszone -nie ma prawa się trzymać,jeśli nawet to jakaś wadliwa partia,to jak je odróżnić?
Gost

Post autor: Gost »

n/c !! Moim zdaniem Suzuki powinno wzywać wszystkie podejrzane motocykle na kontrole, przecież to jest jak wyrok :roll:
FUTEK
Moderator
Moderator
Posty: 3256
Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Stargard

Post autor: FUTEK »

teraz to strach latac na gsxr-ach. dobrze ze ja mam sv. ale za dwa sezony chciałem sobie kupi gsxr 600 teraz zobaczymy co bedzie za dwa sezony.
pozdro i powodzenia dla posiadaczy gsxr-ów
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Nie idzie tu tylko o GSXR-y widziałem jeszcze GSR czy jakoś tak pękały przy główce ramy więc to dotyczy większej partii sprzętu. Myśle że to tak jak kiedyś miało KTM z półkami pękały jak zapałki podwykonawca do dupy i oto efekt .
Pozdrawiam 8)
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

Quake, dobrze ze mamy K4 he he .
Nie no ale zeczywiscie dosyc duzo tych peknietych ram jak na zwykly przypadek. Moze wplywaja na to jakies czynniki podczas samego spawania albo tez po, taka spoine powinno sie wygrzewac zeby miejsce przy spoinie nie bylo oslabione. Jest duzo rzeczy ktore moga powodowac pekanie w miejscu spawow.
Ciekawe czy SUZUKI sie jakos odniesie do tych wydazen.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Darek79
Śmigający inaczej...
Posty: 98
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 11:05
Województwo: -
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Darek79 »

a gdzie (w jakim kraju) te gsxry były składane? mam nadzieje ze gs-y tak nie maja...
gg 3739993
gs 500 '2005
Grzechu

Post autor: Grzechu »

Nie wyobrażam sobie żeby Suzuki przemilczało taką sytuację. Sam chciałem kupić GSRa a teraz to już sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć :?: :!:
Mateusz

Post autor: Mateusz »

wada aluminiowych ram polega na ciężkim ich spawaniu. Jeśli jest zespawana nie zabardzo to pęka. Wydaje mi się, że Suzuki powinno wymieniać ramy na własny koszt. Przecież tu chodzi o życie innych!
Pablo05

Post autor: Pablo05 »

No to mam powód do zmartwienia.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Quake pisze:Wiele sie mówiło i wiele pisało na temat pękających ram w Gixach
Tak sobie dzisiaj w nocy , zamiast spac analizowalem i zastanawialem ile to razy slyszalem lub czytalem od 2005 roku o pekajacych ramach w GSX-R 1000 K5 - i doszedlem do wniosku, ze do teraz nic takiego nie slyszalem i nie widzialem. Na tyle tysiecy egzeplarzy ile sprzedali, trafily sie 2-3 niedoroby ze spierdzielona rama i juz ploka, przekazywanie linka z forum na forum i tworzy sie wielka fama o pekajacych ramach w GSX-Rach. Bardziej mnie przekonuje info o ramach w GSRach. Tak wiec nie siejcie ludziska paniki, bo dobrze wiadomo, ze wszyscy fani pozycji "przykurcz" jakby ich tylko bylo stac, chcieliby miec w garazyku taka K5 :D Czego sobie i Wam zycze!

PS. W sumie to te sprzety powinny byc na gwarancji jeszcze - wiec zastanawia mnie, ze ludzie Ci robia dym, zamiast kulturalnie isc do dealera i poprosic o nowy pozbawiony wad egzemplarz + mala rekompensata za mozliwosc utraty zycia w skutek wady najwazniejszego elementu w motocyklu :roll:
ObrazekObrazek
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam

Figer jestem pewien podziwu przglądnełeś wszystkie fora w sieci i artykuły jakie sie znajdują no,no. Natomiast polecam z reklamacją wybrać sie np do "pana" Mielocha nie serwisowałeś z reklamacją nie wiesz. Zgodze sie że sa serwisy OK ale lepiej nie trafiać do nich. Powiem jedno jak kupujesz sprzęta to wyliżą Ci tylne wyjście ale jak forsa na koncie to jesteś jakiś taki OBCY.....
Pozdrawiam 8)
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Zablokowany