Dynojet + k&n + kerker
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 1147
- Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: podkarpacie
Dynojet + k&n + kerker
http://www.bikebandit.com/partsbandit/p ... 182626.asp
http://www.bikebandit.com/partsbandit/p ... Path~4.asp
http://www.bikebandit.com/partsbandit/p ... 185286.asp
a może taki filtr: http://www.exoticsportbike.com/gsf600_1200_(96-05).htm ?
czy do tego pierwszego filtra trzeba coś zmieniać moto bo kształt jest inny od oryginała????
http://www.bikebandit.com/partsbandit/p ... Path~4.asp
http://www.bikebandit.com/partsbandit/p ... 185286.asp
a może taki filtr: http://www.exoticsportbike.com/gsf600_1200_(96-05).htm ?
czy do tego pierwszego filtra trzeba coś zmieniać moto bo kształt jest inny od oryginała????
Czerwony potwór
Filtr zmieniasz na K&N po to, żeby silnik dostał więcej powietrza, co ma się przełożyć na poprawę jego parametrów, a konkrtnie mocy. Ale więcej powietrza to uboga mieszanka, więc trzeba wymienić dyszę (dysze), a czasem przy okazji i iglicę w gaźniku. Po to jest zestaw Dynojet. Do tego można dołożyć jeszcze tuningowy wydech (plus jeszcze większa dysza), żeby silnik był maksymalnie odtłumiony i uzyskiwał trochę wyższą moc niż moto seryjne. Jeśli coś pokręciłem, to proszę mnie poprawić.MarekD pisze:inna sprawa jest sens montowania tego w motorku ? jakies widoczne zmiany
? mowie o filtrze powietrza i dyno. no i czy jest z tym jakis problem ?
Pozdrawiam,
@ Voti
Z całym szacunkiem ale nie warto...
Jeśli chcesz wyciągnąć dużo więcej prądu niż seryjnie z silnika 600, to czeka Cię sporo wydatków i pracy.
Temat nie ogranicza się wyłącznie do wymiany filtra i Dynojetów.
Musisz też dobrać odpowiedni wydech, oraz zestroić cały układ: powietrze - gaźniki - wydech.
Do takiej zabawy przydaje się hamownia, analizatory do gaźników, a przede wszystkim wiedza.
Całość zabawy na pewno powyżej 1 kPLN, a efekty?
Jak chcesz więcej mocy, pomyśl o innym moto...
Zmiana wyłącznie filtra i eksperymentowanie na czuja z dyszami, dynojetami, iglicami itp. może się skończyć pogorszeniem parametrów silnika, dziurami w przebiegu momentu itp.
Temat dla specjalistów tunerów.
pozdrawiam!
Kisiel
Z całym szacunkiem ale nie warto...
Jeśli chcesz wyciągnąć dużo więcej prądu niż seryjnie z silnika 600, to czeka Cię sporo wydatków i pracy.
Temat nie ogranicza się wyłącznie do wymiany filtra i Dynojetów.
Musisz też dobrać odpowiedni wydech, oraz zestroić cały układ: powietrze - gaźniki - wydech.
Do takiej zabawy przydaje się hamownia, analizatory do gaźników, a przede wszystkim wiedza.
Całość zabawy na pewno powyżej 1 kPLN, a efekty?
Jak chcesz więcej mocy, pomyśl o innym moto...
Zmiana wyłącznie filtra i eksperymentowanie na czuja z dyszami, dynojetami, iglicami itp. może się skończyć pogorszeniem parametrów silnika, dziurami w przebiegu momentu itp.
Temat dla specjalistów tunerów.
pozdrawiam!
Kisiel
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Osobiście jestem zdania identycznego jak Kisiel .
Zmiany będą natury "psychicznej" czyli wierzę że jest lepiej .
Oczywiście można trafić na tzn.optimum i coś faktycznie poczuć .
Ale dopiero hamownia prawdę Ci powie , nie mówiąc o strojeniu i wielokrotnym badaniu .
Większe "drżenie kanapy" spowodowane głośniejszym wydechem potrafi spłatać duże figle naszej wyobraźni .
Założenie komina albo tuningowego filtra na sucho może nawet nie dodać ale zdjąć te kilka procent mocy o które tak zacięcie walczysz i to jeszcze w "pewnych zakresach" obrotów .
Ale z drugiej strony człowieka ciągnie do jakiś zmian , szukania nowych rozwiązań , podejmowania prób .
Najważniejsze żebyś był sam zadowolony i przekonany że jest lepiej i to uważam za cel takiego działania , dążenie do postępu , doskonalenie .
Moim zdaniem walka z wiatrakami ale nie bez korzyści .
Na koniec dodam że niestety zwiększysz apetyt na paliwko swojej bandzi .
Pozdrawiam
AdamOSA
Zmiany będą natury "psychicznej" czyli wierzę że jest lepiej .
Oczywiście można trafić na tzn.optimum i coś faktycznie poczuć .
Ale dopiero hamownia prawdę Ci powie , nie mówiąc o strojeniu i wielokrotnym badaniu .
Większe "drżenie kanapy" spowodowane głośniejszym wydechem potrafi spłatać duże figle naszej wyobraźni .
Założenie komina albo tuningowego filtra na sucho może nawet nie dodać ale zdjąć te kilka procent mocy o które tak zacięcie walczysz i to jeszcze w "pewnych zakresach" obrotów .
Ale z drugiej strony człowieka ciągnie do jakiś zmian , szukania nowych rozwiązań , podejmowania prób .
Najważniejsze żebyś był sam zadowolony i przekonany że jest lepiej i to uważam za cel takiego działania , dążenie do postępu , doskonalenie .
Moim zdaniem walka z wiatrakami ale nie bez korzyści .
Na koniec dodam że niestety zwiększysz apetyt na paliwko swojej bandzi .
Pozdrawiam
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E