Dynojet + k&n + kerker

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Dynojet + k&n + kerker

Post autor: voti »

Czerwony potwór
pirat!

Post autor: pirat! »

no niestety w tym temacie ja widac brakuje doswiadczonych ludzi :(
wielka szkoda bo mnie tez ten temat bardzo interesuje
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 13

Post autor: Emil »

pomijajac, ze i tak nie znam odpowiedzi, to tak wlasciwie o co Ty pytasz?
(pytanie do pierwszego linka - w takim razie po co te dwa pozostale)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
MarekD

Post autor: MarekD »

mam takie pytanko. Zamawiales cos z tej strony i doszlo? bo akurat musze kupic sobie filtr powietrza , filtr oleju , myslalm tez nad dynojet. albo ktos wie gdzie mozna dostac te czesci tanio w pomorskim?
MarekD

Post autor: MarekD »

inna sprawa jest sens montowania tego w motorku ? jakies widoczne zmiany
? mowie o filtrze powietrza i dyno. no i czy jest z tym jakis problem ?
rysio

Post autor: rysio »

MarekD pisze:inna sprawa jest sens montowania tego w motorku ? jakies widoczne zmiany
? mowie o filtrze powietrza i dyno. no i czy jest z tym jakis problem ?
Filtr zmieniasz na K&N po to, żeby silnik dostał więcej powietrza, co ma się przełożyć na poprawę jego parametrów, a konkrtnie mocy. Ale więcej powietrza to uboga mieszanka, więc trzeba wymienić dyszę (dysze), a czasem przy okazji i iglicę w gaźniku. Po to jest zestaw Dynojet. Do tego można dołożyć jeszcze tuningowy wydech (plus jeszcze większa dysza), żeby silnik był maksymalnie odtłumiony i uzyskiwał trochę wyższą moc niż moto seryjne. Jeśli coś pokręciłem, to proszę mnie poprawić.
Pozdrawiam,
Kisiel

Post autor: Kisiel »

@ Voti

Z całym szacunkiem ale nie warto...
Jeśli chcesz wyciągnąć dużo więcej prądu niż seryjnie z silnika 600, to czeka Cię sporo wydatków i pracy.
Temat nie ogranicza się wyłącznie do wymiany filtra i Dynojetów.
Musisz też dobrać odpowiedni wydech, oraz zestroić cały układ: powietrze - gaźniki - wydech.
Do takiej zabawy przydaje się hamownia, analizatory do gaźników, a przede wszystkim wiedza.
Całość zabawy na pewno powyżej 1 kPLN, a efekty?
Jak chcesz więcej mocy, pomyśl o innym moto...

Zmiana wyłącznie filtra i eksperymentowanie na czuja z dyszami, dynojetami, iglicami itp. może się skończyć pogorszeniem parametrów silnika, dziurami w przebiegu momentu itp.

Temat dla specjalistów tunerów.
pozdrawiam!

Kisiel
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Mocy w B6 jest dla mnie wystarczająco.
Założyłem głośny wydech - na tym mi szczególnie zależało, zobacze jak będzie działał z filtrem KN podreguluje przed sezonem i będzie jazda.
Inne moto (B12/GSX1400) to będe planował za ok 2-3 lata jak dożyje, a narazie jest LUX!!
Czerwony potwór
qNTos

Post autor: qNTos »

voti: a po wstawieniu akcesoryjnego wydechu cos oprócz dzwięku się zmieniło? ja mam w swoim B6S oryginalny, nie dosc ze troche brzydki to dźwięk nie za ciekawy...
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

qNTos dźwięk jest debest, natomiast odczywalny jest też wzrost mocy w środkowym zakresie ... tak sądze, narazie szukam hamowni ale tu podkarpacie więć nic nie ma a najbliższa? kto to wie.
Na wiosne może lato zrobie regulacje do tej puszki i KN powietrza i sie zobaczy, dam znać
Czerwony potwór
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: AdamOSA »

Osobiście jestem zdania identycznego jak Kisiel .
Zmiany będą natury "psychicznej" czyli wierzę że jest lepiej .
Oczywiście można trafić na tzn.optimum i coś faktycznie poczuć .
Ale dopiero hamownia prawdę Ci powie , nie mówiąc o strojeniu i wielokrotnym badaniu .
Większe "drżenie kanapy" spowodowane głośniejszym wydechem potrafi spłatać duże figle naszej wyobraźni .
Założenie komina albo tuningowego filtra na sucho może nawet nie dodać ale zdjąć te kilka procent mocy o które tak zacięcie walczysz i to jeszcze w "pewnych zakresach" obrotów .
Ale z drugiej strony człowieka ciągnie do jakiś zmian , szukania nowych rozwiązań , podejmowania prób .
Najważniejsze żebyś był sam zadowolony i przekonany że jest lepiej i to uważam za cel takiego działania , dążenie do postępu , doskonalenie .
Moim zdaniem walka z wiatrakami ale nie bez korzyści .

Na koniec dodam że niestety zwiększysz apetyt na paliwko swojej bandzi .

Pozdrawiam
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
ADIS

Post autor: ADIS »

CZe

JA po zmienie wydechu i filtra musiałem lekko wzbogacić mieszankę biegu jałowego, poniewaz zaczął lekko przerywać przy niewielkim otwarciu przepustnicy. Tu pełna zgodność z { RYSIO }. Mieszanka lekko zubozała i trzeba było ją wzbogacić.
Pozdr
Adis
ODPOWIEDZ