GSX-R 1000 K7 - pierwsze testy
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
GSX-R 1000 K7 - pierwsze testy
http://www.motorcycledaily.com/19februa ... xr1000.htm
Prosze w tym temacie wklejac linki do testow K7, ktore wyszukacie w necie
Dzieki
Prosze w tym temacie wklejac linki do testow K7, ktore wyszukacie w necie
Dzieki
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
http://evild.eu.org/Torwar2007/
Hahaha, moze to nie test, ale wrazenia zawsze mozna napisac. No wiec, K7 to po prostu majstersztyk we wszystkim poza wydechami, ktore i tak kazda normalna osoba zaraz wymieni. Po pierwsze, jest malutki, zwarty, ostry. Mniejszy niz 750K7, wyprzedzenie jeszcze mniejsze niz w poprzednim modelu, ma to przyspieszyc skrecanie a z kolei elektroniczny amor ma dodawac pewnosci i niwelowac trzepotanie kierownica. Jak to bedzie dzialalo, to sie okaze. Mapy sterowania silnikiem super, dobrze ze domyslnie zawsze jest najostrzejsza , nowe zegary fajniutkie, regulacja podnozkow to juz standard w Suzuki jak widac. Slowiem super gdyby nie te wydechy. Po pierwsze, podnosza wage o 6kg w stosunku do "starego" modelu. Niby wywazenie i centralizacja masy to rekompensuje, ale jak one wygladaja. Beznadzieja do kwadratu! Do tego ledwo co sie trzymaja, jakies cholerne blaszki malo nie odpadna... no co to jest..., rasowa wyscigowka czy chopper z chin? Ogolnie na piateczke sprzecik z minusem. Minus za wydechy, ale popatrzcie na strony Yoshimury jak to wyglada z karbonowymi koncowkami!
Hahaha, moze to nie test, ale wrazenia zawsze mozna napisac. No wiec, K7 to po prostu majstersztyk we wszystkim poza wydechami, ktore i tak kazda normalna osoba zaraz wymieni. Po pierwsze, jest malutki, zwarty, ostry. Mniejszy niz 750K7, wyprzedzenie jeszcze mniejsze niz w poprzednim modelu, ma to przyspieszyc skrecanie a z kolei elektroniczny amor ma dodawac pewnosci i niwelowac trzepotanie kierownica. Jak to bedzie dzialalo, to sie okaze. Mapy sterowania silnikiem super, dobrze ze domyslnie zawsze jest najostrzejsza , nowe zegary fajniutkie, regulacja podnozkow to juz standard w Suzuki jak widac. Slowiem super gdyby nie te wydechy. Po pierwsze, podnosza wage o 6kg w stosunku do "starego" modelu. Niby wywazenie i centralizacja masy to rekompensuje, ale jak one wygladaja. Beznadzieja do kwadratu! Do tego ledwo co sie trzymaja, jakies cholerne blaszki malo nie odpadna... no co to jest..., rasowa wyscigowka czy chopper z chin? Ogolnie na piateczke sprzecik z minusem. Minus za wydechy, ale popatrzcie na strony Yoshimury jak to wyglada z karbonowymi koncowkami!
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
a skad wiadomo ktora mapa/tryb zaplonu jest aktualnie uzywana? to gdzies "sie swieci" czy ten przelacznik jest 3 stopniowy?EvilD pisze:http://evild.eu.org/Torwar2007/
ma ktos zdjecie zegarow?
( i na koniec male OT: )
co to za pomysl zeby nie mozna bylo sie dotknac do K7 czy obejrzec z bliska? :evil:
czy szanowni organizatorzy nie zdaja sobie sprawy ze w ten sposob traca mnostwo potencjalnych klientow?
imho juz sam fakt ze motocykl nie jest tak dobrze zapamietany jak ten na ktorym sie siedzalo, bujalo itp duzo daje a przede wszystkim skoro sprzedawcy maja mnie w d.. juz w momencie zakupu to co bedzie dzialo sie potem?
przyklad: moj poprzedni motocykl wybralem wlasnie na MBS /kilka lat temu/ wcale nie mialem zamiaru go kupowac - po czytaniu testow gazetowych byl w moim odczuciu moze i lepszy ale stanowczo za drogi wgledem konkurencji - natomiast gdy posiedzialem i pobujalem na boki kazdy z wybranych modeli byla tylko jedna mysl "biore" (prawie pol roku zajelo zebranie koncowki kasy bo mialem uskrobane tylko na tanszy model konkurencji, ale w koncu kupilem - mysle ze takich osob jest wiecej)
szczegolnie powinno sie pozwolic ogladac z bliska gdy probuje sie sprzedawac motocykl, ktory jest technicznie lepszy od konkurencji a tak cholernie brzydki!
(tak sie wywnetrzylem - moze ktos decyzyjny to przeczyta)
Ostatnio zmieniony ndz, 25 lut 2007, 01:28 przez Emil, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
może dlatego, że był to model studyjny... taka tylko pokazówka. K7 jeszcze nie ma w Polsce, tak przynajmniej twierdził gość z Suzuki, z którym rozmawiałem... Wersja, która będzie sprzedawana u nas, może się jeszcze drobnostkami od prezentowanej na MBS różnić.Emil pisze:co to za pomysl zeby nie mozna bylo sie dotknac do K7 czy obejrzec z bliska? :evil:EvilD pisze:http://evild.eu.org/Torwar2007/
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
no i?jaro pisze:może dlatego, że był to model studyjny... taka tylko pokazówka(..)może się jeszcze drobnostkami od prezentowanej na MBS różnić.
tym bardziej jak by sie cos uszkodzilo to by nie bylo kosztow :lol:
nie istotne, niech lepiej w koncu udostepnia litra do jazd probnych, co to jest zeby nie mozna sie bylo przejechac (ani K5/6 ani pewnie teraz K7) zakup motocykla ze zdjecia to jest jakies nieporozumienie, miejmy nadzieje ze sie rynek znormalizuje (i przede wszystkim ze na dniu suzuki beda ze dwie K7 :twisted: i najlepiej 3/4 do porownania na goraco a nie jakies nieporozumienie o nazwie GSR :twisted: - niech suzuki zajmie sie lepiej produkcja tego co im wychodzi najlepiej - motocykli sportowych - a nie marnuja kase na badania i pormocje czegos takiego )
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Nie przesadzaj Emil, sa ludzie co lubia GSR'y, SV'ki, GS'y, DL'e, itp. Wydawanie kasy na rozwoj i badania tych motocykli to nie jest wywalanie kasy w bloto - ba, jest od groma do zrobienia w tej materii. Na przyklad regulowane zawiechy w GSR czy droga przez meke, ktora nalezy skrocic w oczekiwaniu na B-Kinga czy nowe SV'ki!
A co do testow, jezdzic mozna bylo, bo testowe sztuki byly, tylko w salonach na zapisy. Jasne, ze moglo byc lepiej, ale i w samochodach, gdzie rynek jest wiekszy ciezko sobie zamowic jazdy np: Focusem ST... dostepny jest zazwyczaj ubogi 1.6 benzyna, 100KM. Wiec bez przesady. K5/K6 mozesz posmigac jak ci ktos z BS da pojezdzic i tez bedzie frajda.
Co do polityki wystawiania GSX-R'a 1000 K7 na kole, to podyktowane chyba bylo tym, ze ma on w cholere niedorobek i kiepsko by bylo, zeby ludzie sie zniesmaczyli. Ja na przyklad obejrzalem go dokladnie i niestety, ale wiekszej kupy jesli chodzi o uklad wydechowy to dawno nie widzialem. Moze i jezdzi dobrze, ale niestety, z wygladem to "włoszczyzna" znow odjechala Wiec na dwoje babka wrozyla - ty oczekujesz przymiarki do motocykla, ktos inny zwraca uwage przy kupnie na cos innego. Wszystkim dogodzic ciezko.
A co do testow, jezdzic mozna bylo, bo testowe sztuki byly, tylko w salonach na zapisy. Jasne, ze moglo byc lepiej, ale i w samochodach, gdzie rynek jest wiekszy ciezko sobie zamowic jazdy np: Focusem ST... dostepny jest zazwyczaj ubogi 1.6 benzyna, 100KM. Wiec bez przesady. K5/K6 mozesz posmigac jak ci ktos z BS da pojezdzic i tez bedzie frajda.
Co do polityki wystawiania GSX-R'a 1000 K7 na kole, to podyktowane chyba bylo tym, ze ma on w cholere niedorobek i kiepsko by bylo, zeby ludzie sie zniesmaczyli. Ja na przyklad obejrzalem go dokladnie i niestety, ale wiekszej kupy jesli chodzi o uklad wydechowy to dawno nie widzialem. Moze i jezdzi dobrze, ale niestety, z wygladem to "włoszczyzna" znow odjechala Wiec na dwoje babka wrozyla - ty oczekujesz przymiarki do motocykla, ktos inny zwraca uwage przy kupnie na cos innego. Wszystkim dogodzic ciezko.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
GSX-R 1000 wystawowy.
GSX-R 1000 wystawiony na targch jest to egzemplarz wystawowy, z innym malowaniem i mogący sie różnic od motocykli dostępnych póżniej w sprzedaży szczegółami.
Mam nadzieję że dostaniemy GSX-R 1000 do jazd testowych i wtedy Emil będzie mógł się przymieżyć.
Mam nadzieję że dostaniemy GSX-R 1000 do jazd testowych i wtedy Emil będzie mógł się przymieżyć.
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Witka
w aktualnym motorradzie jest test gsx-r 1000 k7, łącznie z bezposrednim porównaniem z k5/6. Wnioski - nie ma żadnego powodu zeby się przesiadać. Nowy silnik ma zdecydowanie słabszy moment obrotowy w dolnym i srednim zakresie, dopiero przy 10 tys wyrównuje do starego i go przebija, w zakresie uzywanym na codzień 4 - 9 tys stary silnik ma sporą przewagę. Elastyczność jest zbliżona tylko dzięki krótszemu przełozeniu. Wieksza aż o 12 kg :evil: masa motocykla jest odczuwalna w każdym momencie jazdy. Zawieszenie bez wiekszych uwag, przełacznik map zapłonu może być przydatny - tryb C kastruje motocykl do 129 KM, wiec na mokre jak znalazł W razie konkretnych pytań służę informacjami z gazety
Pozdrówki
w aktualnym motorradzie jest test gsx-r 1000 k7, łącznie z bezposrednim porównaniem z k5/6. Wnioski - nie ma żadnego powodu zeby się przesiadać. Nowy silnik ma zdecydowanie słabszy moment obrotowy w dolnym i srednim zakresie, dopiero przy 10 tys wyrównuje do starego i go przebija, w zakresie uzywanym na codzień 4 - 9 tys stary silnik ma sporą przewagę. Elastyczność jest zbliżona tylko dzięki krótszemu przełozeniu. Wieksza aż o 12 kg :evil: masa motocykla jest odczuwalna w każdym momencie jazdy. Zawieszenie bez wiekszych uwag, przełacznik map zapłonu może być przydatny - tryb C kastruje motocykl do 129 KM, wiec na mokre jak znalazł W razie konkretnych pytań służę informacjami z gazety
Pozdrówki
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Zeskanowalbys, to kazdy by przeczytal (kazdy kto zna niemiecki).
A co do osiagow i przesiadki... powody pewne sa, ze jest lepszy, acz do tego juz doszlismy przy okazji innych dyskusji. Pewnie 99% z nas nie jest w stanie tej roznicy wykorzystac i tyle.
Natomiast co do slabszych osiagow K7, to w serii moze jest i nieco gorzej, ale wiadome jest, ze nikt normalny nie zostawi w nim tego wydechu. Yoshimura juz ma gotowca, prawie 7kg mniej i 8KM wiecej bez przemapowania. Wtedy proporcje do K5/K6 przedstawiaja sie juz inaczej.
Acz jeszcze raz podkreslam, nawet 20KM w jedna czy druga, na torze w Poznaniu nawet, to watpie zebysmy reprezentowali poziom zeby to przelozyc na chocby 5 sekund.
A co do osiagow i przesiadki... powody pewne sa, ze jest lepszy, acz do tego juz doszlismy przy okazji innych dyskusji. Pewnie 99% z nas nie jest w stanie tej roznicy wykorzystac i tyle.
Natomiast co do slabszych osiagow K7, to w serii moze jest i nieco gorzej, ale wiadome jest, ze nikt normalny nie zostawi w nim tego wydechu. Yoshimura juz ma gotowca, prawie 7kg mniej i 8KM wiecej bez przemapowania. Wtedy proporcje do K5/K6 przedstawiaja sie juz inaczej.
Acz jeszcze raz podkreslam, nawet 20KM w jedna czy druga, na torze w Poznaniu nawet, to watpie zebysmy reprezentowali poziom zeby to przelozyc na chocby 5 sekund.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
Nie mam skanera, ale mogę podesłać dobrej jakości foty tego artykułu do wstawienia na stronęEvilD pisze:Zeskanowalbys, to kazdy by przeczytal (kazdy kto zna niemiecki).
Zgadzam się w 100%, mnie 1000 na torze przerasta i dlatego teraz mam 750 :twisted:EvilD pisze: Acz jeszcze raz podkreslam, nawet 20KM w jedna czy druga, na torze w Poznaniu nawet, to watpie zebysmy reprezentowali poziom zeby to przelozyc na chocby 5 sekund.
Pozdrówki