VZ 800 gmol czy crash bar
-
- BS Brother
- Posty: 2783
- Rejestracja: sob, 16 gru 2006, 17:40
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Wólka k. Białegostoku
VZ 800 gmol czy crash bar
witam.chce zainstalowac no wlasnie :jaka jest roznica pomiedzy crash bar a gmolem,czy jest jakas,chce(czyt.jestem zdeterminowany po liz.gleby i stratach)postawic na bezpieczenstwo(lepiej pozno niz wcale)
moto to MARAUDER VZ800 1999r wersja ameryk.
pozdrawiam
moto to MARAUDER VZ800 1999r wersja ameryk.
pozdrawiam
nie przeginaj nie jesteś z gumy
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Crash bar ?? Nie słyszałem. To chyba jakiś totalny zjazd przy barze
A na poważnie - pewnie chodziło Ci o "crashpad" czyli taki zderzak(odbojnik) wkręcany z boku w ramę, na którym opiera się sprzęt w czasie przewrotki. Stosowany raczej w "on road" i "sport" czyli w świecie, o którym wiemy, że rózni się od Ch-C tym, że tam sie jeździ nogami do tyłu :twisted:
Do Marasia z całego serca polecam gmole. Moje się sprawdziły w czasie parkingowej gleby i myślę, że w bardzie "extreme" warunkach też dadzą radę. A poza tym ten blask chromu ...........................
A na poważnie - pewnie chodziło Ci o "crashpad" czyli taki zderzak(odbojnik) wkręcany z boku w ramę, na którym opiera się sprzęt w czasie przewrotki. Stosowany raczej w "on road" i "sport" czyli w świecie, o którym wiemy, że rózni się od Ch-C tym, że tam sie jeździ nogami do tyłu :twisted:
Do Marasia z całego serca polecam gmole. Moje się sprawdziły w czasie parkingowej gleby i myślę, że w bardzie "extreme" warunkach też dadzą radę. A poza tym ten blask chromu ...........................
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- BS Admin
- Posty: 2216
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 25
- Kontakt:
Gmole,gmole i jeszcze raz gmole..........Moje mają 38mm średnicy i wyglądają rewela.......
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
-
- BS Brother
- Posty: 2783
- Rejestracja: sob, 16 gru 2006, 17:40
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Wólka k. Białegostoku
Lechul dobre z tym barem :brawo: :cheers: :brawo: ale na stronie http://www.moto-akcesoria.pl pod haslem-crash bar wyskakuje 41 poz.(chyba nawet twoje)podobnie jest z gmolem.wzrokowo roznia sie ksztaltem-gmol jest zaokraglony a crash bar bardziej"kanciasty"ale czy to tylko jedyna roznica?crash bar wyglada troche solidniej choc gmol jest drozszy,stad moje pytania,moze to tylko roznica w nazwie i oba produkty to w zasadzie to samo.
mam jeszcze jedno pyt.czy rama jest fabrycznie gotowa do montarzu tego typu ochrony czy wymaga to jednak ingetencji wiertarki?
WIELKIE DZIEKI ZA WASZA POMOC pozdro
mam jeszcze jedno pyt.czy rama jest fabrycznie gotowa do montarzu tego typu ochrony czy wymaga to jednak ingetencji wiertarki?
WIELKIE DZIEKI ZA WASZA POMOC pozdro
Ostatnio zmieniony ndz, 11 mar 2007, 11:36 przez kosik, łącznie zmieniany 1 raz.
nie przeginaj nie jesteś z gumy
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
jaka jest prawdziwa koncowka linka? bo tej nie odkrywa , dodalem .pl tez nie znachodzi.kosik pisze:...ale na stronie http://www.moto.akcesoria ...
-
- BS Brother
- Posty: 2783
- Rejestracja: sob, 16 gru 2006, 17:40
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Wólka k. Białegostoku
http://www.moto-akcesoria.pl przepraszam za blad
nie przeginaj nie jesteś z gumy
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
Crash bar ma za zadanie ochronne kopytek i bardzo wystaje poza obrys motocykla. Gmol natomiast ochronnie silnika moto przed uszkodzeniami uniemożliwiającymi dalszą jazdę jest jak najbardziej "zlany" z linią silnika lub owiewek.
Często te dwa pojęcia są mylone.
Ale ja się tam nie znam.
Mam nadzieje że pomogłem i niczego nie pokręciłem;
A odpowiadając na twoje pytanie do marudera zamontował bym Crash bary.
Często te dwa pojęcia są mylone.
Ale ja się tam nie znam.
Mam nadzieje że pomogłem i niczego nie pokręciłem;
A odpowiadając na twoje pytanie do marudera zamontował bym Crash bary.
-
- BS Brother
- Posty: 249
- Rejestracja: wt, 21 mar 2006, 23:06
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: WROCŁAW - Polska
Oczywiście tylko GMOLE!
Witam Krajana.
Radzę przy wyborze gmoli zwrócić szczególną uwagę na ich zakres "szerokości "i
jak zaznaczył wcześniej harpoon odpowiednią srednicę rury. Przy glebie gmol ma zabezpieczyć miejsce na " komfortowe zabezpieczenie " najpierw Twojej nogii oile pozostanie na podłodze- stopce w pozycji poziomej- "glebowej" , a potem moto od skutków "szlifu" Zmniejszając jego zakres ,o ile - oby nigdy Ci nie było dane TO oceniać . Przy " wąskich " gmolach bez pomocy z zewnącz może być kłopot z wyswobodzeniem się z pod
ucisku Twego marudzia , dotyczy to też ewentualnie plecaka.
Gmole kupuje się , zamawia się, lub samemu sie robi / oile się jest " specem "/ - do danego typu moto i mocuje się przy pomocy istniejącycg śrub w moto
Ps . Miałem za "krótkie " , oryginalne gmole firmowe i na małej szybkości podczas wymuszonego hamowania na rądzie położył się Intruder 246kg trzymając stopy "glebowe" aż Dobrzy uczestnicy ronda GO podniesli .
Teraz mam gmole szersze sięgające poza skraj podłóg około 5cm na stronę .
Szerokiej drogi i do zobaczenia podczas odwiedzenia rodzinnych stron 13.05 2007 na
ul. Kawaleryjskiej na Święcie 10 Pułku Ułanów Litewskick w Białymstoku. :piwko2: :piwko2:
Radzę przy wyborze gmoli zwrócić szczególną uwagę na ich zakres "szerokości "i
jak zaznaczył wcześniej harpoon odpowiednią srednicę rury. Przy glebie gmol ma zabezpieczyć miejsce na " komfortowe zabezpieczenie " najpierw Twojej nogii oile pozostanie na podłodze- stopce w pozycji poziomej- "glebowej" , a potem moto od skutków "szlifu" Zmniejszając jego zakres ,o ile - oby nigdy Ci nie było dane TO oceniać . Przy " wąskich " gmolach bez pomocy z zewnącz może być kłopot z wyswobodzeniem się z pod
ucisku Twego marudzia , dotyczy to też ewentualnie plecaka.
Gmole kupuje się , zamawia się, lub samemu sie robi / oile się jest " specem "/ - do danego typu moto i mocuje się przy pomocy istniejącycg śrub w moto
Ps . Miałem za "krótkie " , oryginalne gmole firmowe i na małej szybkości podczas wymuszonego hamowania na rądzie położył się Intruder 246kg trzymając stopy "glebowe" aż Dobrzy uczestnicy ronda GO podniesli .
Teraz mam gmole szersze sięgające poza skraj podłóg około 5cm na stronę .
Szerokiej drogi i do zobaczenia podczas odwiedzenia rodzinnych stron 13.05 2007 na
ul. Kawaleryjskiej na Święcie 10 Pułku Ułanów Litewskick w Białymstoku. :piwko2: :piwko2:
maku+aku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
-
- BS Brother
- Posty: 2783
- Rejestracja: sob, 16 gru 2006, 17:40
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Wólka k. Białegostoku
DZIEKI WSZYSTKIM!!!!!!!!!!!!!!!!!
przyznaje ze 8 lat jezdzilem bez zabezpieczenia bo "po co"odpowiedz dostalem w tamtym roku (moze widzieliscie w tvn uwaga)jeszcze mi nozka sie nie zrosla,bo MARAUDEREK wazy oj wazy.teraz nie wsiade na niego przed zrobieniem usprawnien bezpieczenstwa.nikomu nie zycze gleby ale i radze SLUCHAJCIE TYCH CO DMUCHAJA NA ZIMNE!!!!!!!
ja nie sluchalem i place :slonko juz swieci a ja w gipsie,ale madry Polak po szkodzie :glupek2: pozdro i trzymta kciuki zebym sie polatal i zdazyl na zanuzanie w smole i taczanie w pierzu :dream:
przyznaje ze 8 lat jezdzilem bez zabezpieczenia bo "po co"odpowiedz dostalem w tamtym roku (moze widzieliscie w tvn uwaga)jeszcze mi nozka sie nie zrosla,bo MARAUDEREK wazy oj wazy.teraz nie wsiade na niego przed zrobieniem usprawnien bezpieczenstwa.nikomu nie zycze gleby ale i radze SLUCHAJCIE TYCH CO DMUCHAJA NA ZIMNE!!!!!!!
ja nie sluchalem i place :slonko juz swieci a ja w gipsie,ale madry Polak po szkodzie :glupek2: pozdro i trzymta kciuki zebym sie polatal i zdazyl na zanuzanie w smole i taczanie w pierzu :dream:
nie przeginaj nie jesteś z gumy
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
-
- BS Admin
- Posty: 2216
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 25
- Kontakt:
Widziałem Twoje "przygody" w TVN i tylko szybko ściszałem telewizor, żeby moja rodzinka nie słyszała bo byłem chyba świeżo po zakupie marudy. Wracaj szybko do zdrowia, montuj pooootężne gmole albo te mega zjazdy przy barze (crash bary )i koniecznie się melduj na smołowanie.....
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191