już wszystkie formalności za mną, jutro odbieram moje długo wyczekiwane SV 1000S. pewnie mieliście okazję je oglądać, to takie stare, zakurzone K4, od Jaskłowskiego.
Zapewne wkrótce spotkamy się na drodze
Pozdrawiam,
Moderator: Shenson
Mar nie wie, bo na razie tylko czysci sprzeta i jeszcze nie jezdzi :lol:fantomas pisze:Widzę Mar, że mamy podobną historię. jakieś rady?
hmmm... właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km. jestem zacwycony. i pełen respektu dla maszyny. faktycznie łatwo traci przyczepność zarówno przy przyspieszaniu jak i zamykaniu gazu (dobrze, że ma sprzęgło antyhopping-owe). a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km)... jest w tej maszynie potencjałEmil pisze:
ja jezdzilem pare metrow SV i jedno co na pewno moge Ci poradzic to cwicz spokoj i opanowanie, zeby kiedys odruchowo nie zakrecic gazu w sytuacji awaryjnej, szczegolnie w zakrecie - na niskim biegu ten sprzet Ci tego raczej nie wybaczy :?
Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć:fantomas pisze: właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km (...) a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km... jest w tej maszynie potencjał
ano nie czytałem, bo jeszce karty gwarancyjnej i instrukcji nie odebrałem, nie miałem gdzie schowaćSUZINAS pisze: Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć
są dwie szkoły, falenicka i otwocka, któraś mówi, że jak docierany, tak będzie potem chodziłSUZINAS pisze: jak dbasz tak potem i masz :idea:
Taaaa.... to takie uogolnienie.SUZINAS pisze:Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć:fantomas pisze: właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km (...) a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km... jest w tej maszynie potencjał
Pierwsze 800 km do 5500 obr/min
Do 1600 km poniżej 8000 obr/min
Powyżej 1600 km poniżej 1100 obr/min
No bynajmniej tak jest napisane w niemieckiej FAHRERHANDBUCH
Jak widzisz Twój mechanik wyraził się mało precyzyjnie, jak dbasz tak potem i masz :idea:
Pozdro i miłego śmigania w rytmie V