kolejne SV 1000S na ulicy :-)

Dział dla Braci z województwa mazowieckiego. Możecie tutaj zamieszczać info tj. imprezki regionalne, adresy lokali i serwisów etc. w Waszym województwie.

Moderator: Shenson

fantomas

kolejne SV 1000S na ulicy :-)

Post autor: fantomas »

witam,
już wszystkie formalności za mną, jutro odbieram moje długo wyczekiwane SV 1000S. pewnie mieliście okazję je oglądać, to takie stare, zakurzone K4, od Jaskłowskiego.
Zapewne wkrótce spotkamy się na drodze :-)
Pozdrawiam,
Macio
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1166
Rejestracja: ndz, 26 mar 2006, 17:17
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Macio »

Gratulacje !!! i niech moc bedzie z Tobą 8)
Pozdrawiam
VZ 800 i VZR sprzedany, teraz R1200GS
tel. 605-543-829
mungo

Post autor: mungo »

gratulacje z Pomorza - stolicy SV1000s :D
Mar
BS Brother
BS Brother
Posty: 1880
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie

Post autor: Mar »

Gratuluje sprzeta i zycze duzo radosci z uzytkowania.
Adam

Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
fantomas

Post autor: fantomas »

Mar pisze:Adam

(...)
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
Widzę Mar, że mamy podobną historię :-). jakieś rady?
Pozdrawiam,
Mar
BS Brother
BS Brother
Posty: 1880
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie

Post autor: Mar »

Jesli masz go na dotarciu to dobrze, powolutku przyzwyczajaj sie do mocy tej maszynki....no i dodam ze przy deszczu caly tyl jest do mycia bo pieknie zachlapuje tlumiki....

To tyle, bo na razie jeszcze male doswiadczenie w ujezdzaniu maszynki mam.
Jakbys mial jakies pytania to dawaj na PW zeby nie zasmiecac tematu.
Adam

Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
BALCER
BS Brother
BS Brother
Posty: 262
Rejestracja: ndz, 18 sty 2004, 16:34
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Krasne

Post autor: BALCER »

GRATULACJE,GRATULACJE
Pozdrawiam Marek-balcer

VZ 800, VL1500

tel. 604221832
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4281
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 9

Post autor: Emil »

gratulacje
fantomas pisze:Widzę Mar, że mamy podobną historię :-). jakieś rady?
Mar nie wie, bo na razie tylko czysci sprzeta i jeszcze nie jezdzi :lol:
ja jezdzilem pare metrow SV i jedno co na pewno moge Ci poradzic to cwicz spokoj i opanowanie, zeby kiedys odruchowo nie zakrecic gazu w sytuacji awaryjnej, szczegolnie w zakrecie - na niskim biegu ten sprzet Ci tego raczej nie wybaczy :?

dobrze, ze Studi jest taki spokojny i opanowany to na pewno SV dborze mu sie bedzie jezdzic :wink:
chyba ze kiedys zejdzie do garazu i B12 tam znajdzie :lol:
tak, wiem grabie sobie, ale nie moglem sie powstrzymac :wink: poza tym przeciez wiesz, ze zartuje ;)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
fantomas

Post autor: fantomas »

Emil pisze:
ja jezdzilem pare metrow SV i jedno co na pewno moge Ci poradzic to cwicz spokoj i opanowanie, zeby kiedys odruchowo nie zakrecic gazu w sytuacji awaryjnej, szczegolnie w zakrecie - na niskim biegu ten sprzet Ci tego raczej nie wybaczy :?
hmmm... właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km. jestem zacwycony. i pełen respektu dla maszyny. faktycznie łatwo traci przyczepność zarówno przy przyspieszaniu jak i zamykaniu gazu (dobrze, że ma sprzęgło antyhopping-owe). a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km)... jest w tej maszynie potencjał :-)
SUZINAS
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 528
Rejestracja: ndz, 2 kwie 2006, 18:46
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Augsburg/Gliwice

Post autor: SUZINAS »

fantomas pisze: właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km (...) a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km... jest w tej maszynie potencjał :-)
Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć:

Pierwsze 800 km do 5500 obr/min
Do 1600 km poniżej 8000 obr/min
Powyżej 1600 km poniżej 1100 obr/min

No bynajmniej tak jest napisane w niemieckiej FAHRERHANDBUCH

Jak widzisz Twój mechanik wyraził się mało precyzyjnie, jak dbasz tak potem i masz :idea:

Pozdro i miłego śmigania w rytmie V :peace:
+48604276100 +491729778995 http://www.bikepics.com/members/suzinas/
GSX1100g -> GTS1000 -> GSX1400K2 -> SV1000SK3 -> GSX-R1000K4 -> GSX-R1000K6
GMINA
herbatnik

Post autor: herbatnik »

No po pierwsze gratulacje, a pozatym sprzęgło antyhopingowae czy jak to sie zwie, mało działa w zakręcie(delikates z redukcjami!!!)Dobry przepis na tzw. "banana na gębie"tj.1 bieg obr.ok 3 tys. zamknąć i otworzyć manete :D :D :D :jumpie:
fantomas

Post autor: fantomas »

SUZINAS pisze: Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć
ano nie czytałem, bo jeszce karty gwarancyjnej i instrukcji nie odebrałem, nie miałem gdzie schować :-) mówią róznie. prawda pewnie po środku :-)
SUZINAS pisze: jak dbasz tak potem i masz :idea:
są dwie szkoły, falenicka i otwocka, któraś mówi, że jak docierany, tak będzie potem chodził ;-)
Gixxer

Post autor: Gixxer »

SUZINAS pisze:
fantomas pisze: właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km (...) a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km... jest w tej maszynie potencjał :-)
Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć:

Pierwsze 800 km do 5500 obr/min
Do 1600 km poniżej 8000 obr/min
Powyżej 1600 km poniżej 1100 obr/min

No bynajmniej tak jest napisane w niemieckiej FAHRERHANDBUCH

Jak widzisz Twój mechanik wyraził się mało precyzyjnie, jak dbasz tak potem i masz :idea:

Pozdro i miłego śmigania w rytmie V :peace:
Taaaa.... to takie uogolnienie.
Najwazniejsze zeby nie przegrzac sprzeta i nie trzymac go ciagle na tych samych obrotach.Warto poczytac to http://www.dynotech.pl/Artykuly/1Docieranie.doc
Mar
BS Brother
BS Brother
Posty: 1880
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie

Post autor: Mar »

Jest dokladnie tak jak Emil mowi, uwazaj bardzo z gazem na niskich biegach jak jestes w zakrecie....Reakcja jest bardzo odczuwalna. Na jednym z rond tego doswiadczylem, naszczescie skonczylo sie na strachu.

Co do okresu docierania to tak jak Suzinas pisal, tak jest tez w instrukcji obslugi w jezyku polskim.
Adam

Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
fantomas

Post autor: fantomas »

Mar pisze:Co do okresu docierania to tak jak Suzinas pisal, tak jest tez w instrukcji obslugi w jezyku polskim.
więc nie pozostaje nic innego jak się zastosować :-)
dziś po robocie kolejna przejażdżka, banan na twarzy nawet bez sztuczek opisanych przez herbatnika (i na to przyjdzie pora :-))
ODPOWIEDZ