kolejne SV 1000S na ulicy :-)
Moderator: Shenson
kolejne SV 1000S na ulicy :-)
witam,
już wszystkie formalności za mną, jutro odbieram moje długo wyczekiwane SV 1000S. pewnie mieliście okazję je oglądać, to takie stare, zakurzone K4, od Jaskłowskiego.
Zapewne wkrótce spotkamy się na drodze
Pozdrawiam,
już wszystkie formalności za mną, jutro odbieram moje długo wyczekiwane SV 1000S. pewnie mieliście okazję je oglądać, to takie stare, zakurzone K4, od Jaskłowskiego.
Zapewne wkrótce spotkamy się na drodze
Pozdrawiam,
-
- BS Brother
- Posty: 1884
- Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie
- Polubił posty: 1
Jesli masz go na dotarciu to dobrze, powolutku przyzwyczajaj sie do mocy tej maszynki....no i dodam ze przy deszczu caly tyl jest do mycia bo pieknie zachlapuje tlumiki....
To tyle, bo na razie jeszcze male doswiadczenie w ujezdzaniu maszynki mam.
Jakbys mial jakies pytania to dawaj na PW zeby nie zasmiecac tematu.
To tyle, bo na razie jeszcze male doswiadczenie w ujezdzaniu maszynki mam.
Jakbys mial jakies pytania to dawaj na PW zeby nie zasmiecac tematu.
Adam
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
-
- Moderator
- Posty: 4329
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 15
gratulacje
ja jezdzilem pare metrow SV i jedno co na pewno moge Ci poradzic to cwicz spokoj i opanowanie, zeby kiedys odruchowo nie zakrecic gazu w sytuacji awaryjnej, szczegolnie w zakrecie - na niskim biegu ten sprzet Ci tego raczej nie wybaczy :?
dobrze, ze Studi jest taki spokojny i opanowany to na pewno SV dborze mu sie bedzie jezdzic
chyba ze kiedys zejdzie do garazu i B12 tam znajdzie :lol:
tak, wiem grabie sobie, ale nie moglem sie powstrzymac poza tym przeciez wiesz, ze zartuje
Mar nie wie, bo na razie tylko czysci sprzeta i jeszcze nie jezdzi :lol:fantomas pisze:Widzę Mar, że mamy podobną historię . jakieś rady?
ja jezdzilem pare metrow SV i jedno co na pewno moge Ci poradzic to cwicz spokoj i opanowanie, zeby kiedys odruchowo nie zakrecic gazu w sytuacji awaryjnej, szczegolnie w zakrecie - na niskim biegu ten sprzet Ci tego raczej nie wybaczy :?
dobrze, ze Studi jest taki spokojny i opanowany to na pewno SV dborze mu sie bedzie jezdzic
chyba ze kiedys zejdzie do garazu i B12 tam znajdzie :lol:
tak, wiem grabie sobie, ale nie moglem sie powstrzymac poza tym przeciez wiesz, ze zartuje
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
hmmm... właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km. jestem zacwycony. i pełen respektu dla maszyny. faktycznie łatwo traci przyczepność zarówno przy przyspieszaniu jak i zamykaniu gazu (dobrze, że ma sprzęgło antyhopping-owe). a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km)... jest w tej maszynie potencjałEmil pisze:
ja jezdzilem pare metrow SV i jedno co na pewno moge Ci poradzic to cwicz spokoj i opanowanie, zeby kiedys odruchowo nie zakrecic gazu w sytuacji awaryjnej, szczegolnie w zakrecie - na niskim biegu ten sprzet Ci tego raczej nie wybaczy :?
-
- Śmigający po niebiańskich trasach
- Posty: 528
- Rejestracja: ndz, 2 kwie 2006, 18:46
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Augsburg/Gliwice
Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć:fantomas pisze: właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km (...) a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km... jest w tej maszynie potencjał
Pierwsze 800 km do 5500 obr/min
Do 1600 km poniżej 8000 obr/min
Powyżej 1600 km poniżej 1100 obr/min
No bynajmniej tak jest napisane w niemieckiej FAHRERHANDBUCH
Jak widzisz Twój mechanik wyraził się mało precyzyjnie, jak dbasz tak potem i masz :idea:
Pozdro i miłego śmigania w rytmie V
+48604276100 +491729778995 http://www.bikepics.com/members/suzinas/
GSX1100g -> GTS1000 -> GSX1400K2 -> SV1000SK3 -> GSX-R1000K4 -> GSX-R1000K6
GMINA
GSX1100g -> GTS1000 -> GSX1400K2 -> SV1000SK3 -> GSX-R1000K4 -> GSX-R1000K6
GMINA
ano nie czytałem, bo jeszce karty gwarancyjnej i instrukcji nie odebrałem, nie miałem gdzie schować mówią róznie. prawda pewnie po środkuSUZINAS pisze: Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć
są dwie szkoły, falenicka i otwocka, któraś mówi, że jak docierany, tak będzie potem chodziłSUZINAS pisze: jak dbasz tak potem i masz :idea:
Taaaa.... to takie uogolnienie.SUZINAS pisze:Hej, a do moto nie dostałeś też czasem w komplecie książeczki obsługi? Czasem warto poczytać zanim znacznie się jeździć:fantomas pisze: właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, za mną ponad 60 km (...) a nie przekraczałem 6-7 tysięcy obrotów (takie zalecenie od mechanika serwisu na pierwsze 1000 km... jest w tej maszynie potencjał
Pierwsze 800 km do 5500 obr/min
Do 1600 km poniżej 8000 obr/min
Powyżej 1600 km poniżej 1100 obr/min
No bynajmniej tak jest napisane w niemieckiej FAHRERHANDBUCH
Jak widzisz Twój mechanik wyraził się mało precyzyjnie, jak dbasz tak potem i masz :idea:
Pozdro i miłego śmigania w rytmie V
Najwazniejsze zeby nie przegrzac sprzeta i nie trzymac go ciagle na tych samych obrotach.Warto poczytac to http://www.dynotech.pl/Artykuly/1Docieranie.doc
-
- BS Brother
- Posty: 1884
- Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie
- Polubił posty: 1
Jest dokladnie tak jak Emil mowi, uwazaj bardzo z gazem na niskich biegach jak jestes w zakrecie....Reakcja jest bardzo odczuwalna. Na jednym z rond tego doswiadczylem, naszczescie skonczylo sie na strachu.
Co do okresu docierania to tak jak Suzinas pisal, tak jest tez w instrukcji obslugi w jezyku polskim.
Co do okresu docierania to tak jak Suzinas pisal, tak jest tez w instrukcji obslugi w jezyku polskim.
Adam
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440