Witam!
Mam problem z moim Intruderem VS 800 z 1994r. Kiedy jest zimny nie chce odpalić. Żeby zaskoczył muszę trzymać wyciągnięte na maxa ssanie. kiedy puszczę - gaśnie. Jak już trochę pochodzi i się rozgrzeje to zaczyna palić na drugi gar (ten bliżej kierownicy). Sprawdzałem zgodnie z książką obsługi czy dochodzi paliwo do gaźnika i mam wrażenie, że niebardzo. Spuściłem je z komory pływakowej i nie pojawiło się po włączeniu RAN i zapłonu. Stąd też moje pytanie czy włączenie przycisku RAN i włączenie zapłonu powinno spowodować pracę pompy i podanie paliwa do gaźników? Proszę również o kilka danych, których nie potrafię wyczytać z serwisówki po angielsku.
np.: ile wykręcić dysze gaźników,
jaki powinien być luz na pływakach w gaźnikach,
Jaka przerwa na zaworach
A może masz serwisówkę po polsku?
Proszę o jakąś poradę
Robert robber.t@vp.pl
VS 800 - problem z odpalaniem kiedy jest zimny
-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
VS 800 - problem z odpalaniem kiedy jest zimny
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
już koledze odpowiedziałem mailowo, gdyż dokładnie identyczną wiadomość otrzymałem na prywatną pocztę
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
źle ustawione gaźniki, źle ustawiona mieszanka paliwa, zanieczyszczone świeca, która nei daje iskry, zerwany przewód do świecy, uszkodzony pływak gaźnika, uszkodzona membrana......naprawdę dużo tego może być
ale zawsze zaczyna się sprawdzanie od ustawienia gaźników
ale zawsze zaczyna się sprawdzanie od ustawienia gaźników
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 143
- Rejestracja: czw, 22 mar 2007, 06:23
- Województwo: -
- Lokalizacja: Wrocław
Sory, ja w kwestii formalnej - tylny cylinder nie jest drugi tylko pierwszy, konstrukcyjnie to w nim następuje pierwszy strzał iskry i pojawia się pierwsza porcja oleju na czopie, dlatego tak się go określa. Więc może sprawdź tą iskrę czy jest /może padła świeca?/, poza tym po zimie często gaźniki są zasyfione i trzeba je umyć, najlepiej sprawdza się carbcleaner. Dysponuję serwisówką do tego modelu jakby co to mogę podesłać. pzdr, Pastor.
CENTROWANIE KÓŁ, SERWIS ZAWIESZEŃ
PASTOR GARAGE
PASTOR GARAGE