Mam do wymiany koło magnesowe w mojej hajce . Mam drugie ale .......
Stare zliczało impulsy na CKP Sensor na zagłebieniach pierścienia umieszczonego na kole magnesowym , które nie są równo rozmieszczone tzn . na całym obwodzie "brakuje jednego" i tu rozumiem że ECU potrafiło określić w jakim położeniu jest wał .
Nowe ma wypusty symetryczne na całym obwodzie - czyli ECU określi prędokość i położenie ale nie ma informacji o "stanie początkowym"
Jest jeszcze jeden sensor CMP który mógłby to realizować .
I tu pytanie czy ktoś rozkładał i składał silniki z różnych roczników od hajki i czym różni się CMP snsor i sposób ustalania położenia wału w różnych rocznikach .
Na pewno większość z Was to robi codziennie , więc zlitujcie się bo za tydzień POZNAŃ :evil: a ja w polu
A skośnooki miał nic nie zmieniać przez te pare lat ! Zawsze coś wykombinują . :cry3:
AdamOSA