Intruder C 800 - co za kostki elektr. w refletorze ?
-
- BS Brother
- Posty: 249
- Rejestracja: wt, 21 mar 2006, 23:06
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: WROCŁAW - Polska
Intruder C 800 - co za kostki elektr. w refletorze ?
Witam i pozdrawiam Siostry i Braci , szczególnie Tych którym swym
problemem zabiore cenny czas oile oczywiscie zechcą mi go użyczyć.
Nareście zamontowałem /bez podł. elektrycznego/ Light bary w mym Intruderku na specjalnej konsoli bez kolizji z d. szybą. Problemu by nie było gdybym instalację elektryczną wykonywał wg. instruktarzu Brata
GRADUSA ze Zrób to Sam- p. okazji Duże Dzięki, ale okazało sie że w obudowie reflektora są : dwie końcówki orzewodów elektr. zakończone kostkami do WYKORZYSTANIA i tu ten PROBLEM - DO CZEGO ONE SŁUŻĄ ??? - może któraś właśnie do podłączenia Light Barów .
Nie mam żadnej instrukcji , ani schematu eletrycznego Intrudera ?/szukałem -nie do kupienia/ , Serwisy Suzuki - 110 km, a telefonicznie nie chcą na ten temat rozmawiać itd.
Może KTOŚ już ten temat przerobił i mógłby mi pomóc, a może też Ktoś ma lub zna namiary na Instrukcję Serwisową -Naprawczą dla C 800 to chętnie bym skorzystał i byłbym zobowiązany.
Maku+AKu :help:
problemem zabiore cenny czas oile oczywiscie zechcą mi go użyczyć.
Nareście zamontowałem /bez podł. elektrycznego/ Light bary w mym Intruderku na specjalnej konsoli bez kolizji z d. szybą. Problemu by nie było gdybym instalację elektryczną wykonywał wg. instruktarzu Brata
GRADUSA ze Zrób to Sam- p. okazji Duże Dzięki, ale okazało sie że w obudowie reflektora są : dwie końcówki orzewodów elektr. zakończone kostkami do WYKORZYSTANIA i tu ten PROBLEM - DO CZEGO ONE SŁUŻĄ ??? - może któraś właśnie do podłączenia Light Barów .
Nie mam żadnej instrukcji , ani schematu eletrycznego Intrudera ?/szukałem -nie do kupienia/ , Serwisy Suzuki - 110 km, a telefonicznie nie chcą na ten temat rozmawiać itd.
Może KTOŚ już ten temat przerobił i mógłby mi pomóc, a może też Ktoś ma lub zna namiary na Instrukcję Serwisową -Naprawczą dla C 800 to chętnie bym skorzystał i byłbym zobowiązany.
Maku+AKu :help:
maku+aku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
witaj Bracie
jest łatwy sposób na sprawdzenie do czego te końcówki, podłącz miernik (Voltomierz ustawionu na napięcie stałe z zakresem do 20V) i przy włączonych światłach zmierz jakie tam jest napięcie, jeżeli będzie 12V (a powinno właśnie takie być) to podepnij tam dwie żaróweczki motocyklowe i zacznij się bawiś wszystkimi przełącznikami dotyczącymi oświetlenia jak i klaksonem, podczas tej zabawy obserwój jak te żaróweczki będą reagowały na nią, a po zakończeniu tejże zabawy wyciągnij wnioski i podłącz light bar tam gdzie trzeba go podłączyć
ja tak właśnie szybko bym do tego bez schematu elektrycznego doszedł
jest łatwy sposób na sprawdzenie do czego te końcówki, podłącz miernik (Voltomierz ustawionu na napięcie stałe z zakresem do 20V) i przy włączonych światłach zmierz jakie tam jest napięcie, jeżeli będzie 12V (a powinno właśnie takie być) to podepnij tam dwie żaróweczki motocyklowe i zacznij się bawiś wszystkimi przełącznikami dotyczącymi oświetlenia jak i klaksonem, podczas tej zabawy obserwój jak te żaróweczki będą reagowały na nią, a po zakończeniu tejże zabawy wyciągnij wnioski i podłącz light bar tam gdzie trzeba go podłączyć
ja tak właśnie szybko bym do tego bez schematu elektrycznego doszedł
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Witaj Maku !!
Rzeczywiście ciężko znaleźć schematy do Twojej maszyny.
Ale myślę, że w końcu na coś natrafię.
Póki co mam dwa ciekawe linki:
instrukcja montażu lightbaru co prawda w Volusii ale myślę, że się przyda
http://www.therusks.com/HowTos/bikercom ... nstall.pdf
oraz dyskusja nad podłączeniem lightbaru
http://www.motorcycle-journal.com/forum ... 0-c50.html
Pozdrówka.
Rzeczywiście ciężko znaleźć schematy do Twojej maszyny.
Ale myślę, że w końcu na coś natrafię.
Póki co mam dwa ciekawe linki:
instrukcja montażu lightbaru co prawda w Volusii ale myślę, że się przyda
http://www.therusks.com/HowTos/bikercom ... nstall.pdf
oraz dyskusja nad podłączeniem lightbaru
http://www.motorcycle-journal.com/forum ... 0-c50.html
Pozdrówka.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- BS Brother
- Posty: 249
- Rejestracja: wt, 21 mar 2006, 23:06
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: WROCŁAW - Polska
Co za kostki elektryczne..... Intruder C 800 ?
Witam i wielkie dzięki Bracia Osama i Lechul-u za poświęcony mi Wasz czas i fatygę. Późno wróciłem z " lasu " i ku mej radości zapoznałem się z Waszymi postami na mój problem. Sposób na kostkę i Instrukcję montażu ligthbarów - przestudiowałem :idea: i jutro z rana robota w garażu wg. Waszych super INSTRUKCJI. Po sprawdzeniu oczywiście się odezwę.
Tymczasem DZIĘKI i pozdrowienka ŚLĄSKIM SIOSTROM I BRACIOM
od Maku+Aku
Tymczasem DZIĘKI i pozdrowienka ŚLĄSKIM SIOSTROM I BRACIOM
od Maku+Aku
maku+aku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
-
- BS Brother
- Posty: 249
- Rejestracja: wt, 21 mar 2006, 23:06
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: WROCŁAW - Polska
Co za kostki elektryczne .... w C800 ?
Witam i pozdrawiam !
No jestem po sprawdzeniu "kostek" : Pierwsza dwu - przewodowa / dwie samiczki/ , po podłączeniu żarówki i włączeniu stacyjki na ON swieci ciągle- to chyba mogą tu być podłączone lightbary /światełka DROGOWE 2x55 W/ , będą swiecić non stop razem z reflektorem gł.
Druga - zabezpieczona spec. osłoną / kształt 1cm3/kilka styków - domyślam się że to końcówka do URZĄDZEŃ serwisowych i wara od niej w gorażu ?
Już by było ok! ale byłoby za pięknie no i właśnie NOWY problem- wyjscie do lightbarów /z kostki/ jest dwu przewodowe , a lightbar posiada: jeden przewód do żarówy 55W i jeden przewód do żaróweczki 5W sygnalizacyjnej /okienko inform. że lightbar -ZAPALONY./ , a drugi "przewód" to chyba masa moto ,taka uroda tych rzemieślniczych światełek i co teraz wygłówkować z tym nowum "sękiem":
1. wymienić lightbary na dwu-przewodowe / chyba problem/
2.przerabiać oprawki żarówek -2szt - b. skomplikowane
3.Chyba nie wchodzi sprawa korzystania z "drugiego przewodu MASY MOTO " do podłączenia lightbarów bez znajomści schematu elektrycz. INTRUDERA C 800
Co Wy na to Bracia oile wypada sprawiać Wam nowy kłopot !
Pozdrawiam i czekam na Waszą pomoc - Maku :help: :sorry:
No jestem po sprawdzeniu "kostek" : Pierwsza dwu - przewodowa / dwie samiczki/ , po podłączeniu żarówki i włączeniu stacyjki na ON swieci ciągle- to chyba mogą tu być podłączone lightbary /światełka DROGOWE 2x55 W/ , będą swiecić non stop razem z reflektorem gł.
Druga - zabezpieczona spec. osłoną / kształt 1cm3/kilka styków - domyślam się że to końcówka do URZĄDZEŃ serwisowych i wara od niej w gorażu ?
Już by było ok! ale byłoby za pięknie no i właśnie NOWY problem- wyjscie do lightbarów /z kostki/ jest dwu przewodowe , a lightbar posiada: jeden przewód do żarówy 55W i jeden przewód do żaróweczki 5W sygnalizacyjnej /okienko inform. że lightbar -ZAPALONY./ , a drugi "przewód" to chyba masa moto ,taka uroda tych rzemieślniczych światełek i co teraz wygłówkować z tym nowum "sękiem":
1. wymienić lightbary na dwu-przewodowe / chyba problem/
2.przerabiać oprawki żarówek -2szt - b. skomplikowane
3.Chyba nie wchodzi sprawa korzystania z "drugiego przewodu MASY MOTO " do podłączenia lightbarów bez znajomści schematu elektrycz. INTRUDERA C 800
Co Wy na to Bracia oile wypada sprawiać Wam nowy kłopot !
Pozdrawiam i czekam na Waszą pomoc - Maku :help: :sorry:
maku+aku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
podłącz oba przewody prądowe z żarówek razem i po problemie, masę i tak mają wspólną, a jeżeli to faktycznie jak mówisz jest tylko lampka kontrolna to i tak musi świecić razem z główną żarówką, więc problemu nie będzie
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 1804
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
- Otrzymane Polubienia: 2
Witm,
Postaram się odszukać gdzieś schemat elektryczny do C800.
Niebezpieczeństwo jakie widzę, to podłączenie wszystkich reflektorów na jednym obwodzie, z powodu obciążenie prądowgo.
Jeśli dobrze liczę, to w mamy 3 światła po 55W, razem 165W, co daje nam prawie 14A prądu.
W moim Marysiu światła zabezpieczone są bezpiecznikiem 15A. Jeśli Intruder ma też 15A, jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się palił.
Z drugiej strony, jeśli zwiększymy bezpiecznik (dopuścimy większy prąd), to może to mieć problemy z wyłącznikiem świateł (szybsze wypalanie).
Tutaj http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manual ... gradus.pdf znajdziesz instrukcję brata Gradusa, myślę że warto ją przestudiować - zakłada ona dodatkowy bezpiecznik i przekaźnik w obwodzie dodatkowych świateł.
Pozdrawiam
Postaram się odszukać gdzieś schemat elektryczny do C800.
Niebezpieczeństwo jakie widzę, to podłączenie wszystkich reflektorów na jednym obwodzie, z powodu obciążenie prądowgo.
Jeśli dobrze liczę, to w mamy 3 światła po 55W, razem 165W, co daje nam prawie 14A prądu.
W moim Marysiu światła zabezpieczone są bezpiecznikiem 15A. Jeśli Intruder ma też 15A, jest duże prawdopodobieństwo, że będzie się palił.
Z drugiej strony, jeśli zwiększymy bezpiecznik (dopuścimy większy prąd), to może to mieć problemy z wyłącznikiem świateł (szybsze wypalanie).
Tutaj http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manual ... gradus.pdf znajdziesz instrukcję brata Gradusa, myślę że warto ją przestudiować - zakłada ona dodatkowy bezpiecznik i przekaźnik w obwodzie dodatkowych świateł.
Pozdrawiam
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
-
- BS Brother
- Posty: 1804
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
- Otrzymane Polubienia: 2
Przepraszam Maku, nie znalazłem tego schematu. Spędziłem dwie godziny szukając po internecie - bezowocnie.
Mój poprzedni post, psu na budę, bo widzę, że do instrukcji Brata Gradusa zaglądałeś.
Może faktycznie kostki, które znalazłeś w lampie są do podłączenia dodatkowych świateł (osobny bezpiecznik i być może na przekaźniku lub innym urządzeniu przełączającym - ale nie spodziewam się).
Tak czy inaczej, bez schematu elektrycznego nie dojdziemy co tu w trawie piszczy.
Jak natrafię na schemat - odezwę się.
Pozdrawiam
Mój poprzedni post, psu na budę, bo widzę, że do instrukcji Brata Gradusa zaglądałeś.
Może faktycznie kostki, które znalazłeś w lampie są do podłączenia dodatkowych świateł (osobny bezpiecznik i być może na przekaźniku lub innym urządzeniu przełączającym - ale nie spodziewam się).
Tak czy inaczej, bez schematu elektrycznego nie dojdziemy co tu w trawie piszczy.
Jak natrafię na schemat - odezwę się.
Pozdrawiam
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
-
- BS Brother
- Posty: 249
- Rejestracja: wt, 21 mar 2006, 23:06
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: WROCŁAW - Polska
Co to za kostki elektryczne... C 800 ?
Witam i pozdrawiam - wielkie dzięki za Wasze cenne uwagi i propozycje , za poświęcony mi Wasz czas , za bezinteresowną pomoc w rozwiązywaniu mego problemu - chwała Wam Bracia BS .
Osama - dobra Twa propozycja, ale wydaje mi się że niema pewności że C 800 ma masę
jako " drugi przewód" , a może cała jego instalacja jest DWU PRZEWODOWA . Niie znam się na tyle na elektryce moto aby dalej sie wypowiadać na temat ewentualnych być może później nieodwracalnych skutków tych w ciemno proponowanycg prób . / bez Schematu elektr.moto/
Dzięki za włączenie się Piotrka G. - za Twój upór na internet , ciekawe czy F-a Suzuki to zauważy jakie kłopociska zaserwowała swym klientom nie udostępniając nam schematu elektrycznego moto np. C800 .
Też uważam za rozwiązanie tego problemu tylko poprzez oparcie się o schemat - Ba ? - " w tym sęk "
Jutro znów będę dokładniej się przyglądał tym mym lightbarom- ich budowie, a zwaszcza gniazdu- oprawie żarówki 55W pod względem połączenia jej dwoma przewodami - bo to by rozwiązało mój problem.
Maku -do usłyszenia .
Osama - dobra Twa propozycja, ale wydaje mi się że niema pewności że C 800 ma masę
jako " drugi przewód" , a może cała jego instalacja jest DWU PRZEWODOWA . Niie znam się na tyle na elektryce moto aby dalej sie wypowiadać na temat ewentualnych być może później nieodwracalnych skutków tych w ciemno proponowanycg prób . / bez Schematu elektr.moto/
Dzięki za włączenie się Piotrka G. - za Twój upór na internet , ciekawe czy F-a Suzuki to zauważy jakie kłopociska zaserwowała swym klientom nie udostępniając nam schematu elektrycznego moto np. C800 .
Też uważam za rozwiązanie tego problemu tylko poprzez oparcie się o schemat - Ba ? - " w tym sęk "
Jutro znów będę dokładniej się przyglądał tym mym lightbarom- ich budowie, a zwaszcza gniazdu- oprawie żarówki 55W pod względem połączenia jej dwoma przewodami - bo to by rozwiązało mój problem.
Maku -do usłyszenia .
maku+aku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Maku, instalacja elektryczna w pojazdach nie zasilanych prądem elektycznym (np auto lub motocykl z silnikiem spalinowym) jest jednoobwodowa, a to oznacza że masa z akumulatora podłączona jest do ramy pojazdu, i ona jako taka stanowi element tego układu,
z tego co pamiętam to wszystkie przewody masowe w motocyklach marki Suzuki są Czarno/białe, łatwo to zauważyć na przykładzie kierunkowskazów czy to przednich czy tylnych, od każdego wychodzą min. 2 przewody, z czego jeden z nich łączy się w identycznym przewodem drugiego kierunku w jednej złączce tworząc jeden przewód. Sprawdź jego kolor i będziesz już dokładnie wiedział jakiego koloru masz masę w motorze.
z tego co pamiętam to wszystkie przewody masowe w motocyklach marki Suzuki są Czarno/białe, łatwo to zauważyć na przykładzie kierunkowskazów czy to przednich czy tylnych, od każdego wychodzą min. 2 przewody, z czego jeden z nich łączy się w identycznym przewodem drugiego kierunku w jednej złączce tworząc jeden przewód. Sprawdź jego kolor i będziesz już dokładnie wiedział jakiego koloru masz masę w motorze.
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Jeżeli się nie mylę to lightbar powinien gasnąć po właczeniu świateł drogowych (przepisy ? :roll: ). Więc jeżeli ta kostka służy do jego podłaczenia to żarówka tam podpięta zgaśnie przy zmianie świateł na "długie". A może spróbować z tej kostki zasilić przekaźnik i dopiero z niego podłączyć oba nowe "oczka" ??
Szukam schematu .............
EDIT: Się coś znalazło
Co prawda jest to schemat Volusii ale piszą chłopaki, że zgadza się w 99% (różnice dotycza instalacji wtrysku paliwa, przycisku sygnalizacji dlugimi i włacznika świateł na kierownicy bo to wersja australijska):
http://www.volusiariders.com/viewtopic. ... g+diagrams
A tutaj odręczne "malowanki" i opis do nich autorstwa podobno "eksperta", który montował lightbar:
http://www.therusks.com/HowTos/Light%20 ... iagram.pdf
Instrukcja montażu lighbaru. Podłączenie elektryczne jest "typu plug and play" więc musi pasować do jakiejs kostki w motorsie:
http://home.earthlink.net/~boaclub/99950-70276.pdf
Szukam schematu .............
EDIT: Się coś znalazło
Co prawda jest to schemat Volusii ale piszą chłopaki, że zgadza się w 99% (różnice dotycza instalacji wtrysku paliwa, przycisku sygnalizacji dlugimi i włacznika świateł na kierownicy bo to wersja australijska):
http://www.volusiariders.com/viewtopic. ... g+diagrams
A tutaj odręczne "malowanki" i opis do nich autorstwa podobno "eksperta", który montował lightbar:
http://www.therusks.com/HowTos/Light%20 ... iagram.pdf
Instrukcja montażu lighbaru. Podłączenie elektryczne jest "typu plug and play" więc musi pasować do jakiejs kostki w motorsie:
http://home.earthlink.net/~boaclub/99950-70276.pdf
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- BS Brother
- Posty: 249
- Rejestracja: wt, 21 mar 2006, 23:06
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: WROCŁAW - Polska
Co to za kostki elektryczne..... ?
Witam i pozdrawiam Braci BS
Wielkie dzięki OSAMA , LECHUL i na PR Piotrek G. za Wasze tak wielkie zaangażowanie w mój problem.
Obecnie po Waszych cennych RADACH / Osama- masa - przewód czarno - biały - dokładnie :idea: / nareście podłączyłem wcześniej zamontowane mech. lightbary. Pozostaje jak zauważył Piotrek G. i Lechul zamontowanie WYŁĄCZNIKA i PRZEKAZNIKA, bo po włączeniu stacyjki za duży będzie / jednocześnie świecą trzy żaruwy/ pobor MOCY 3x55 W w odniesieniu do ROZRUSZNIKA , ale to następny ETAP do realizacji po zdobyciu w/w elementów ./ Jakie , gdzie i kiedy ??? /
Ps.Dzieki Lechul za strony Schematu i Montażu LB w Volusji - mam co "studiować" i przełożyć na NASZ.
DZIĘKI , WIELKIE DZIĘKI - jestem WAM mocno zobowiązany PRZYJACIELE.
MAKU+AKU :uscisk:
Wielkie dzięki OSAMA , LECHUL i na PR Piotrek G. za Wasze tak wielkie zaangażowanie w mój problem.
Obecnie po Waszych cennych RADACH / Osama- masa - przewód czarno - biały - dokładnie :idea: / nareście podłączyłem wcześniej zamontowane mech. lightbary. Pozostaje jak zauważył Piotrek G. i Lechul zamontowanie WYŁĄCZNIKA i PRZEKAZNIKA, bo po włączeniu stacyjki za duży będzie / jednocześnie świecą trzy żaruwy/ pobor MOCY 3x55 W w odniesieniu do ROZRUSZNIKA , ale to następny ETAP do realizacji po zdobyciu w/w elementów ./ Jakie , gdzie i kiedy ??? /
Ps.Dzieki Lechul za strony Schematu i Montażu LB w Volusji - mam co "studiować" i przełożyć na NASZ.
DZIĘKI , WIELKIE DZIĘKI - jestem WAM mocno zobowiązany PRZYJACIELE.
MAKU+AKU :uscisk:
maku+aku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
-
- BS Brother
- Posty: 249
- Rejestracja: wt, 21 mar 2006, 23:06
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: WROCŁAW - Polska
"Kostka...... nareście do Ligthbarów
Dzięki wszystkim którzy pomagali mi rozszyfrować / bez schematu/ instalację i kłopoty
związane z montażem LIGTHBARÓW w mym Intruderze C 800 , należy się Wam PRZYJACIELE moje uznanie , podziękowania i " ŻYWE PIWO " -
no i mam wielką przyjemność donieść : Osamie , Lechulowi , Piotrkowi G. ,Gradusowi i Petersowi że dziś nareście ligthbary można zapalić- zgasić
przy światłach np. mijania, drogowych - wyłacznikiam na l. kiery.
Wszystko zrobiłem sam / oprócz wspornika - zamówiony był w ..../, był kłopot bo kupiłem przekażnik - bubel , ale egz.nr dwa był ok.
Służę informacją o zakupach części - bardzo tanie bo nie do MOTO !
Pozdrawiam i do zobaczenia w Podlesicach. maku :uscisk:
związane z montażem LIGTHBARÓW w mym Intruderze C 800 , należy się Wam PRZYJACIELE moje uznanie , podziękowania i " ŻYWE PIWO " -
no i mam wielką przyjemność donieść : Osamie , Lechulowi , Piotrkowi G. ,Gradusowi i Petersowi że dziś nareście ligthbary można zapalić- zgasić
przy światłach np. mijania, drogowych - wyłacznikiam na l. kiery.
Wszystko zrobiłem sam / oprócz wspornika - zamówiony był w ..../, był kłopot bo kupiłem przekażnik - bubel , ale egz.nr dwa był ok.
Służę informacją o zakupach części - bardzo tanie bo nie do MOTO !
Pozdrawiam i do zobaczenia w Podlesicach. maku :uscisk:
maku+aku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku
b.dawno-J... jednoślad - ogar na 19-ch, teraz Intruder C 800 !!! ale zawsze z Plecaczkiem
tel. 0663289500
Email : makuiaku@gmail.com
Skype : makuiaku