wiec do sedna jakie mogą być przyczyny falowania motocykla
z duża szybkością 190/220 złożonego w łuku mniejszym lub większym
dodam ze najpierw źle znosił to przód a po małych regulacjach
przodu metoda prób (utwardzenie napięcie wstępne sprężyny itp.) teraz tył
zdaje sie ze maja trochę zależności miedzy sobą czy jest jakiś
złoty środek przy max.na prostej też sie zachowuje źle stan ogumienia
nowe, ciśnienie fabryczne (zalecane) amor skrętu fabryczny
(zmieniony olej na gęstszy) moto proste nie po gongach ,może zbieżność?
gsxr 750
wszystkie sugestie i porady mile widziane tylko bez ekstremalnej polemiki
jeśli ktoś chce sie zapoznać z artykułem który posłużył mi za wzór do
strojenia wkleję go lub wyśle na piwa, jest jedna niewiadoma a mianowicie
to który zaworek jest do czego np.przód na górze do tłumienia ugięcia a
dolny do tłumienia powrotu czy może odwrotnie.
na piątek wieczór moto musi być OK