Muszę wymienić łańcuch napędowy ( z D.I.D.-a ) i zębatki ( pewnie z JT )ale nie wiem jakie są seryjnie montowane (ilość zębów na zębatkach, ilość ogniw w łańcuchu ) bo różnie jest napisane. Jeżeli ktoś ma dostęp do np książki serwisowej albo wie z innego zródła to byłbym naprawde szczęśliwy gdyby odpisał. No i nie wiem czy wymienić go samemu ( nie mam zakuwarki ) czy podskoczyc do jakiegoś warsztatu więc prośba do Braci z moich okolic o polecenie jakiegoś warsztatu np. z Częstochowy
Pozdrawiam
GSF 600 z 2001 r - Układ napędowy
Moderator: bohas
-
- Moderator
- Posty: 1718
- Rejestracja: ndz, 5 lis 2006, 20:13
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Układ napędowy Bandit 600 z 2001 r
Bandit 600 47/15
Bandit 1200 45/15
Jacek
Bandit 1200 45/15
Jacek
RM-Z 250 + GM500
tel. 502 341 006
tel. 502 341 006
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Tak jak wyżej 15 / 47 zębów
Oryginalnie łańcuch RK model RK50MFOZ1
(po 2003 wzmocniony RKFS50MFOZ1 )
Liczba ogniw 112
Jeżeli jest do zakucia nie polecam domowych sposobów .
Serwisu nie polecę z racji lokalizacji
AdamOSA
Oryginalnie łańcuch RK model RK50MFOZ1
(po 2003 wzmocniony RKFS50MFOZ1 )
Liczba ogniw 112
Jeżeli jest do zakucia nie polecam domowych sposobów .
Serwisu nie polecę z racji lokalizacji
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E