VZ 800 czyszczenie gaźnika

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
Grzechu

VZ 800 czyszczenie gaźnika

Post autor: Grzechu »

Szanowni posiadacze VZ 800 i nie tylko. Kumpel zatankował paliwo na kiepskiej stacji i wraz z paliwem do baku dostało się trochę paprochów. Efekt jest taki że sprzęt trochę przytkało. Chciałby to sam naprawić ( przeczyścić gaźnik ) I tu prośba o instrukcje jak to zrobić. Z góry dzięki. Pozdrawiam
Zygzak
Śmigający inaczej...
Posty: 397
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 10:30
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zygzak »

Wątpię żeby to brudy w paliwie były. Raczej wacha z wodą. Ew. paprochy powinny zostać na filtrze wewnątrz baku, więc jeśli twierdzisz, że to jakieś "ciała obce" w paliwie, to poprostu dobrze bak wypłucz. To paliwo wylej w diabły i zalej przyzwoitym. Nie sądzę żeby gaźniki były tu pośrednio nawet winne, a jeśli już to sam bym ich nie rozdłubywał. Synchronizacja to raczej trochę skompliowana sprawa ;)
Jeśli o to płukanie baku chodzi, to denaturat polecam. Nawet jak trochę zostanie nic nie szkodzi - powoduje odparowanie wody.

Pozdrawiam. Zygzak~~
mir
BS Brother
BS Brother
Posty: 738
Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: mir »

Wg. mnie problem już chyba istniał tylko sie nasilił. Po kupnie mojego palił super, ale przy sprawdzaniu luzów na zaworach sprawdzili też synchronizacje gaźników. A jak już wzięli w garść gaźniki to profilaktycznie rozkręcili. A tam sajgon smalcu by starcczyło na kilka skibek syf totalny rdzawa maź i to chyba jest u ciebie. Robota prosta -wyjmujesz bak, filtry powietrza i rozkręcasz gaźniki (zapisać tylko ilość obrotów na dyszach -żeby potem było wszystko ok), albo do dobrego mechaniora
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425

CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6333
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Uwaga z tą "samowolką". Dokładnie wszystko sprawdzaj zanim rozbierzesz. Niestety połączenie gaźników w Marasiu realizowane jest za pomocą układu linek i cięgien. Jak to wszystko porozkręcasz (bez tego nici z rozbierania gaźników) to potem synchronizacja pewna. Nawet jak wrócisz w te same położenia ze wszystkimi dyszami. Widziałem przy robieniu swojej, że małe niedokładności przy regulacji powodują szalony "taniec" wskazówek wakuometrów.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
Grzechu

Post autor: Grzechu »

Wielkie dzieki Panowie - wiedziałem że można na Was liczyć!!!!!! Pozdrawiam
ODPOWIEDZ