ssanie, odpalił, zagrzał się, no to jazda 6km - wyprzedzanko i w połowie auta prr, buuum, pchi, łup, pch, pch, łup, lewy pas, pobocze dzikus prycha i nie jedzie, utrzymuje ok 1800obr/min i ni mnie, ni więcej, nawrotka (udało się ruszyć) prychającym z pręd 10km/h w kierunku domu, wyciągnięte ssanie to 2 i 25km/h - trzymając je (botak szarpał, że samo się chowało) już prawie pod domem wejście na obroty, no i testowe śmig ok 15km i wszystko OK - czyżby taki sobie KAPRYSIK DZIKUSA :roll: , bo teraz nie wiem czego nawet szukać :? (przy dodawaniu gazu gasł, no wolnych - gasł, odpalał bardzo ładnie z lekkim gazem - czyli normalnie) :shock: - czy może mieć to wspólne z tym, że gdy postoi 2-3 dni - zapala za 3-4 razem - gdy jeden dzień, zapala od razu (wiem on ma jeździć nie stać) :twisted:
szykuje się na burze więc dziś testów już nie będzie, OBY TO BYł TYLKO JEDNORAZOWY KAPRYS :lol:
PS: albo ktoś puścił klątwę na dolnośląskie
Marysia, - zalało paliwo
Nikona, - załamała ilość części silnikowych leżących na stole
Pushina, - iloś spalonego oleju równa ilości spalonego paliwa
Bogdi, - dzikus kaprysi
Jacek - ma dobrego mechanika (oj daleko)
LS 650 SAVAGE - problem z obrotami
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
LS 650 SAVAGE - problem z obrotami
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
wedłóg mnie zagięte rurki z podciśnienia lub paliwa
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
No i chyba wyjaśnił się problem -
po spuszczeniu paliwa z gażnika był w nim czarny pył różnej wielkości (czyba trzeba bardziej uważać na czystość końcówek pistoletów na stacji)
problem 2 z odpalaniem po dłuższym postoju -
śrubka do spuszczania paliwa z gaźnika minimalnie się poluzowała od drgań, więc w dłuższym czasie paliwo bardzo powoli mogło się wysączać (nie by tam uszczelki - nie wiem czy ma być, więc założyłem gumowy oring)
3 OSTRZEŻENIE - w poprzednim moto użyłem płynu do czyszczenia gaźnika (nie pamiętam firmy) - gaźnik został wyczyszczony, bardzo dokładnie włącznie z uszczelkami, miałem gaźnik czysty i cieknący !
po spuszczeniu paliwa z gażnika był w nim czarny pył różnej wielkości (czyba trzeba bardziej uważać na czystość końcówek pistoletów na stacji)
problem 2 z odpalaniem po dłuższym postoju -
śrubka do spuszczania paliwa z gaźnika minimalnie się poluzowała od drgań, więc w dłuższym czasie paliwo bardzo powoli mogło się wysączać (nie by tam uszczelki - nie wiem czy ma być, więc założyłem gumowy oring)
3 OSTRZEŻENIE - w poprzednim moto użyłem płynu do czyszczenia gaźnika (nie pamiętam firmy) - gaźnik został wyczyszczony, bardzo dokładnie włącznie z uszczelkami, miałem gaźnik czysty i cieknący !
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- The Real One
- Posty: 371
- Rejestracja: wt, 29 sie 2006, 19:19
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wąsosz/ dolnośląskie
O Bogdi zobaczymy co powie mechanik ja też używałem od czasu do czasu takiego płynu może też wyczyściło gaźniki z tego co nie powinno i dla tego zalało moto paliwem od góry do dołu zobaczymy jaka bedzie diagnoza.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
tel. 601 141 765
Suzuki GSXF 600
Suzuki GSXR 750 SRAD
Suzuki GSXR 1000 K1
Suzuki GSXR 1000K6
Na chwilę obecną K... jednoślad Ninja 250R
Suzuki GSXF 600
Suzuki GSXR 750 SRAD
Suzuki GSXR 1000 K1
Suzuki GSXR 1000K6
Na chwilę obecną K... jednoślad Ninja 250R
A chciałem dodać czy czyste czy pistolet a może chrzczone i nie ważne czy B..czy Sh.. i jaka tam stacja ale pył to tylko szczegół a oka rosole jak to nazwę cholera wie czy wody czy innych wynalazków aż się przeraziłem jakiej wielkości po spuszczeniu paliwa a savagek czuły na różne badziewia Pozdrawiam