GSF - ustawienia znaki fabryczne - wałek rozrządu i korobowy

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

daab
BS Brother
BS Brother
Posty: 788
Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk/Wawa

GSF - ustawienia znaki fabryczne - wałek rozrządu i korobowy

Post autor: daab »

Dostałem e-mailem. zostawiam oryginalną pisownię
Witam wszystkich którzy bendol to czytali.
mam dosc nieciekawol sytuacje, i smiac mi sie z tego chce.
muj kolego postanowil pobawic sie w mechanike i rozebral silnik bandita na czensci pierwsze. jednak nie jest w stanie zlozyc go spowrotem. poprosil mnie o pomoc. ja jestem mechanikiem samochodowym i co nieco wiem. muj problem polega na zlozeniu spowrotem łancuszka rozrzondu. Tak wienc prosze o jakiekolwiek wskazówki dotyczonce ustawienia znaków fabrycznych walków rozrzondu i walu korbowego.

dzienkuje za jakolkolwiek podpowiedz.

czarodziej666 [czarodziej666@o2.pl]
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Pit

Post autor: Pit »

W tym przypadku pomoze chyba tylko porzadna serwisowka ze zdjeciami - typu Haynes Manual - ale watpie czy jest dostepna w kraju, nie wspominajac o tym ze po angielsku, podczas gdy opanowanie ojczystego jezyka sprawia chyba klopot autorowi pytania :lol:
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: AdamOSA »

Mógłbym pomóc tylko mam duże obawy co do kontaktu .
Ja osobiście staram sie mówić i pisać po polsku .
A ten kolega jest z polski ?
Może ma żonę Polkę ?

Jak coś Daab daj mu mój GG .
Lubię wyzwania :D

AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
peper
BS Brother
BS Brother
Posty: 433
Rejestracja: wt, 29 sie 2006, 10:26
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: peper »

Witaj Daab. Jesteś mechanikiem samochodowym więc najlepszym rozwiązaniem będzie zaglądnięcie do serwisówki. Jak chcesz założyć łańcuszek to postaraj się załatwić zakówarkę i zakówkę bo będziesz musial jakoś go połączyć. Większej filozofi tam nie ma po ściągnięciu jednedo dekla będziesz miał znaki do ustawienia wału wałki masz też oznaczone, który gdzie. To ogólniki ale nie taki diabeł straszny spojrzysz na fiszki i szybko się zorientujesz. Pozdrawiam
Mar
BS Brother
BS Brother
Posty: 1881
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie

Post autor: Mar »

Posty nie na temat :evil: zostaly wykasowane


EDIT: 20.06.2007 godz 11:00 - prosze o odpowiedzi w temacie a nie inne :evil: :evil: :evil:
Ostatnio zmieniony śr, 20 cze 2007, 10:01 przez Mar, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam

Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6432
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 18

Post autor: KROPEK »

Peper ale pojechałeś, usiądź spokojnie i przeczytaj jeszcze raz a jak to nic nie da to posiedź całą noc :co?: i pogłówkuj !!
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
peper
BS Brother
BS Brother
Posty: 433
Rejestracja: wt, 29 sie 2006, 10:26
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: peper »

Kropek dziekuje za informacje zwrotną chylę czoła chyba się zagalopowałem pozdrawiam
ODPOWIEDZ