Witam wszystkich którzy bendol to czytali.
mam dosc nieciekawol sytuacje, i smiac mi sie z tego chce.
muj kolego postanowil pobawic sie w mechanike i rozebral silnik bandita na czensci pierwsze. jednak nie jest w stanie zlozyc go spowrotem. poprosil mnie o pomoc. ja jestem mechanikiem samochodowym i co nieco wiem. muj problem polega na zlozeniu spowrotem łancuszka rozrzondu. Tak wienc prosze o jakiekolwiek wskazówki dotyczonce ustawienia znaków fabrycznych walków rozrzondu i walu korbowego.
dzienkuje za jakolkolwiek podpowiedz.
czarodziej666 [czarodziej666@o2.pl]
GSF - ustawienia znaki fabryczne - wałek rozrządu i korobowy
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
GSF - ustawienia znaki fabryczne - wałek rozrządu i korobowy
Dostałem e-mailem. zostawiam oryginalną pisownię
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Mógłbym pomóc tylko mam duże obawy co do kontaktu .
Ja osobiście staram sie mówić i pisać po polsku .
A ten kolega jest z polski ?
Może ma żonę Polkę ?
Jak coś Daab daj mu mój GG .
Lubię wyzwania
AdamOSA
Ja osobiście staram sie mówić i pisać po polsku .
A ten kolega jest z polski ?
Może ma żonę Polkę ?
Jak coś Daab daj mu mój GG .
Lubię wyzwania
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada
)
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
-
- BS Brother
- Posty: 433
- Rejestracja: wt, 29 sie 2006, 10:26
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Pszczyna
Witaj Daab. Jesteś mechanikiem samochodowym więc najlepszym rozwiązaniem będzie zaglądnięcie do serwisówki. Jak chcesz założyć łańcuszek to postaraj się załatwić zakówarkę i zakówkę bo będziesz musial jakoś go połączyć. Większej filozofi tam nie ma po ściągnięciu jednedo dekla będziesz miał znaki do ustawienia wału wałki masz też oznaczone, który gdzie. To ogólniki ale nie taki diabeł straszny spojrzysz na fiszki i szybko się zorientujesz. Pozdrawiam
-
- BS Brother
- Posty: 1881
- Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie
Posty nie na temat :evil: zostaly wykasowane
EDIT: 20.06.2007 godz 11:00 - prosze o odpowiedzi w temacie a nie inne :evil: :evil: :evil:
EDIT: 20.06.2007 godz 11:00 - prosze o odpowiedzi w temacie a nie inne :evil: :evil: :evil:
Ostatnio zmieniony śr, 20 cze 2007, 10:01 przez Mar, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440