Witam
1. Mam oferte zamiany moich oryginalnych dysz w gaźnikach na dynojety wymontowane z bandziora 99r.
co radzicie wymieniać?
obecnie mam założona przelotówke i k&n
w najbliższym czasie plabuje regulacje raźników u mechanika
2. Wykręciłem świece aby sprawdzić ich kolor i po wkręceniu ich na miejsce przy starcie zimnego silnika nie pracuje 1 albo 2 gary, dopiero po kilku minutach po rozgrzaniu silnika zaczynają wszystkei pracować, jak nalezy.
czy świeczki poszły sie ..ć ? Zrobiłem an nich ok 3 tyś km dopiero (NGK CR9EK)
GSF 600 - wymiana dysz i problem ze świecami
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
1.Co do dysz to mam zmienne uczucia .
Miesiąc temu z Adakru w jego GSX600F wróciliśmy na oryginały .
Powód - niewielki przyrost mocy , za to przyrost spalania znaczny .
Więc na Twoim miejscu bym się zastanowił czy jest sens , czy walczysz o każdego kucyka bez wzgledu na koszta eksploatacji ?
2. mogłeś uszkodzić ceramikę , zmienić jakimś nie ostrożnym obchodzeniem przerwę , a prawdopodobnie naruszyłeś połączenia w kablach wysokiego napięcia .
Wskazuje na to brak iskry na dwóch cylindrach , z jednej cewki napięcie leci w szeregu na dwie świece i jak naruszysz chociaż jeden kabel to iskra osłabnie także na drugim cylindrze .
Jak masz zimne moto i pali ci na te dwa gary , zdejmij jedną faje to zobaczysz chociaż która para ci szwankuje .
Pozdrawia
AdamOSA
Miesiąc temu z Adakru w jego GSX600F wróciliśmy na oryginały .
Powód - niewielki przyrost mocy , za to przyrost spalania znaczny .
Więc na Twoim miejscu bym się zastanowił czy jest sens , czy walczysz o każdego kucyka bez wzgledu na koszta eksploatacji ?
2. mogłeś uszkodzić ceramikę , zmienić jakimś nie ostrożnym obchodzeniem przerwę , a prawdopodobnie naruszyłeś połączenia w kablach wysokiego napięcia .
Wskazuje na to brak iskry na dwóch cylindrach , z jednej cewki napięcie leci w szeregu na dwie świece i jak naruszysz chociaż jeden kabel to iskra osłabnie także na drugim cylindrze .
Jak masz zimne moto i pali ci na te dwa gary , zdejmij jedną faje to zobaczysz chociaż która para ci szwankuje .
Pozdrawia
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E