GSF 600 - wymiana dysz i problem ze świecami

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

GSF 600 - wymiana dysz i problem ze świecami

Post autor: voti »

Witam


1. Mam oferte zamiany moich oryginalnych dysz w gaźnikach na dynojety wymontowane z bandziora 99r.

co radzicie wymieniać?

obecnie mam założona przelotówke i k&n

w najbliższym czasie plabuje regulacje raźników u mechanika

2. Wykręciłem świece aby sprawdzić ich kolor i po wkręceniu ich na miejsce przy starcie zimnego silnika nie pracuje 1 albo 2 gary, dopiero po kilku minutach po rozgrzaniu silnika zaczynają wszystkei pracować, jak nalezy.

czy świeczki poszły sie ..ć ? Zrobiłem an nich ok 3 tyś km dopiero (NGK CR9EK)
Czerwony potwór
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: AdamOSA »

1.Co do dysz to mam zmienne uczucia .
Miesiąc temu z Adakru w jego GSX600F wróciliśmy na oryginały .
Powód - niewielki przyrost mocy , za to przyrost spalania znaczny .
Więc na Twoim miejscu bym się zastanowił czy jest sens , czy walczysz o każdego kucyka bez wzgledu na koszta eksploatacji ?
2. mogłeś uszkodzić ceramikę , zmienić jakimś nie ostrożnym obchodzeniem przerwę , a prawdopodobnie naruszyłeś połączenia w kablach wysokiego napięcia .
Wskazuje na to brak iskry na dwóch cylindrach , z jednej cewki napięcie leci w szeregu na dwie świece i jak naruszysz chociaż jeden kabel to iskra osłabnie także na drugim cylindrze .
Jak masz zimne moto i pali ci na te dwa gary , zdejmij jedną faje to zobaczysz chociaż która para ci szwankuje .

Pozdrawia

AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
ODPOWIEDZ