Wyrzucilem EXUP
Moderator: Emil
Wyrzucilem EXUP
Witam,
Kilka dni temu obrotomierz zaczal sygnalizowac mi usterka systemu Exup, wczoraj mialem w koncu czas zdjelem plastiki, rozbralem zawor ale tam wszytko gralo. Niestety okazalo sie ze to silniczek krokowy dal ciala, poruszal linkami tylko w 20-30% zakresu :evil: rozebralem, posprawdzalem co sie dalo, ale w srodku tylko kupa plastikowych zebatek, ktoras musiala poleciec. W oczekiwaniu na dostawe czesci postanowilem zblokowac zawor w pozycji maxymalniej otwartej aby w praktyce zweryfikowac oponie na temat 'pozbycie sie Exup-a'. A wiec krotko:
- dzwiek: dudniaco-basowy, cholernie glosny, piesi i rowerzysci slysza z 200m
- osiagi: motor stracil nieco w niskim i srednim zakresie, ale niesamowicie ciagnie powyzej 7-8tys, trudno utrzymac przednie kolo na asfalcie :twisted: przy 10tys pieklo :twisted:
- nieco nierowne obroty na przy odpuszczonym gazie,
- generalnie jezeli ktos lubi jazde ze wskazowka obrotomierza pozostajaca 'niemal na stale' powyzej 7tys - bardzo polecam,
- w innym przypadku radze zatrzymac Exup i o niego dbac,
Za 2 tygodnie lece na hamownie, podobno fachowiec przy uzyciu dynojetow i godzinki, dwoch testow potrafi wyregulowac moto tak ze mozna pozbyc sie Exup-a na stale, poprawic osiagi i nieco wyrownac linie mometu w srednim zakresie Jak sie nie uda bede musial sie zdecydowac: albo wymieniam uszkodzony silnik krokowy, albo wyrzucam Exup na stale i inwestuje w nowe dedykowane kolektory, puszke i reguluje moto na hamowni...
Kilka dni temu obrotomierz zaczal sygnalizowac mi usterka systemu Exup, wczoraj mialem w koncu czas zdjelem plastiki, rozbralem zawor ale tam wszytko gralo. Niestety okazalo sie ze to silniczek krokowy dal ciala, poruszal linkami tylko w 20-30% zakresu :evil: rozebralem, posprawdzalem co sie dalo, ale w srodku tylko kupa plastikowych zebatek, ktoras musiala poleciec. W oczekiwaniu na dostawe czesci postanowilem zblokowac zawor w pozycji maxymalniej otwartej aby w praktyce zweryfikowac oponie na temat 'pozbycie sie Exup-a'. A wiec krotko:
- dzwiek: dudniaco-basowy, cholernie glosny, piesi i rowerzysci slysza z 200m
- osiagi: motor stracil nieco w niskim i srednim zakresie, ale niesamowicie ciagnie powyzej 7-8tys, trudno utrzymac przednie kolo na asfalcie :twisted: przy 10tys pieklo :twisted:
- nieco nierowne obroty na przy odpuszczonym gazie,
- generalnie jezeli ktos lubi jazde ze wskazowka obrotomierza pozostajaca 'niemal na stale' powyzej 7tys - bardzo polecam,
- w innym przypadku radze zatrzymac Exup i o niego dbac,
Za 2 tygodnie lece na hamownie, podobno fachowiec przy uzyciu dynojetow i godzinki, dwoch testow potrafi wyregulowac moto tak ze mozna pozbyc sie Exup-a na stale, poprawic osiagi i nieco wyrownac linie mometu w srednim zakresie Jak sie nie uda bede musial sie zdecydowac: albo wymieniam uszkodzony silnik krokowy, albo wyrzucam Exup na stale i inwestuje w nowe dedykowane kolektory, puszke i reguluje moto na hamowni...
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Pit temat rzeka z tym exapem, sam sie przymierzam do wywalenia tego świństwa w zdecydowanej większości to on jest przyczyną zapalania sie FI. Mam znajomych co są zwolennikami wywalania tego systemu i bez regulacji na hamowni twierdzą że powinno pracować. Koleżka w GSXR1000K1 ma wywalone i sobie chwali ten manewr mówi podobnie że sprzęt stracił w dole zaś w górnym przedziale jest o wiele żwawszy. Podobnie zrobił inny koleżka w kawie ZX10R 04r i podobne wrażenia. Twierdzi sie ogólnie, że exapik głównie służy dopalaniu spalin a więc ekologii tego rodzaju ekologię mam w głębokim poważaniu wolę by sprzęt był mocniejszy, oraz łagodnemu oddaniu mocy ta zaleta dobra jest w skuterze hehe. Przyznam że chętnie słucham opinii ludzi którzy z tego zrezygnowali sam sie przymierzam do tego w swoim sprzęcie mam założone TRE które oszukuje kompa i powoduje iż sprzęt lepiej idzie z dołu i cholernie szarpie więc przy wywaleniu exapu powinno sie to ładnie wyrównać...
Kurcze przydała by sie opinia jakiegoś prawdziwego fachowca na ten temat nie eksperymenty i nasze dywagacje
Pozdrawiam
Pit temat rzeka z tym exapem, sam sie przymierzam do wywalenia tego świństwa w zdecydowanej większości to on jest przyczyną zapalania sie FI. Mam znajomych co są zwolennikami wywalania tego systemu i bez regulacji na hamowni twierdzą że powinno pracować. Koleżka w GSXR1000K1 ma wywalone i sobie chwali ten manewr mówi podobnie że sprzęt stracił w dole zaś w górnym przedziale jest o wiele żwawszy. Podobnie zrobił inny koleżka w kawie ZX10R 04r i podobne wrażenia. Twierdzi sie ogólnie, że exapik głównie służy dopalaniu spalin a więc ekologii tego rodzaju ekologię mam w głębokim poważaniu wolę by sprzęt był mocniejszy, oraz łagodnemu oddaniu mocy ta zaleta dobra jest w skuterze hehe. Przyznam że chętnie słucham opinii ludzi którzy z tego zrezygnowali sam sie przymierzam do tego w swoim sprzęcie mam założone TRE które oszukuje kompa i powoduje iż sprzęt lepiej idzie z dołu i cholernie szarpie więc przy wywaleniu exapu powinno sie to ładnie wyrównać...
Kurcze przydała by sie opinia jakiegoś prawdziwego fachowca na ten temat nie eksperymenty i nasze dywagacje
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Jade wlasnie do takiego specjalisty (m.in. przygotowuje maszyny na tor i wyscigi na 1/4mili), po wizycie napisze co on na ten temat mysli, postaram sie tez o wykresy mocy i momentu. Szkoda tylko ze nie mam wykresow z okresu kiedy Exup dzialal poprawnie, wtedy mozna by porownac dane 'z Exup' potem 'bez Exup' i ostatecznie 'bez Exup, po regulacji'.Quake pisze:Kurcze przydała by sie opinia jakiegoś prawdziwego fachowca na ten temat nie eksperymenty i nasze dywagacje
Pozdrawiam
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Pit superaście bo właśnie dywagowałem z kolesiem i twierdzi ,że wywalenie exup-a dodaje kilka koni po pytaniu skąd wie ile odpowiedział, że słyszał wiec....? Kurcze jestem strasznie ciekaw wyników tej rozmowy jeśli będziesz mógł zapodaj skana tych wykresów i szczegóły jego opinii opisz Ja postaram sie pogadać z Szajbą niech z Dynotechem zagada jak to jest i czy konieczne jest hamowanie sprzęta.
Pozdrawiam
Pit superaście bo właśnie dywagowałem z kolesiem i twierdzi ,że wywalenie exup-a dodaje kilka koni po pytaniu skąd wie ile odpowiedział, że słyszał wiec....? Kurcze jestem strasznie ciekaw wyników tej rozmowy jeśli będziesz mógł zapodaj skana tych wykresów i szczegóły jego opinii opisz Ja postaram sie pogadać z Szajbą niech z Dynotechem zagada jak to jest i czy konieczne jest hamowanie sprzęta.
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Pogadałem z Szajbą i faktycznie wywalenie exapa dodaje do 7kucy przynajmniej tak twierdzi a Dynotech też to wywala przy każdym szykowaniu moto na sportowo gdziekolwiek, tor czy ćwiartka to pierwszy manewr. DO tego wywalają coś jeszcze z wydechu tylko mi umknęło z rozmowy, w suzi jeśli nie idzie do zmiany cały wydech tylko mini przeróbka to wywalają sam zawór a silniczek kręci sobie sprężynką i Fi sie nie zapala w bardziej zaawansowanej wersji robi się interwencję w przewody i tyle FI nie mruga. Podane efekty z pewnością dźwiękowe hehe a te poważniejsze to jak pisałeś moto w górze lepiej idzie GSXRK1 z gazu na trzecim spoko na gumę hihi.
to tyle co sie dowiedziałem czekam na inne info na ten temat.
Pozdrawiam
Pogadałem z Szajbą i faktycznie wywalenie exapa dodaje do 7kucy przynajmniej tak twierdzi a Dynotech też to wywala przy każdym szykowaniu moto na sportowo gdziekolwiek, tor czy ćwiartka to pierwszy manewr. DO tego wywalają coś jeszcze z wydechu tylko mi umknęło z rozmowy, w suzi jeśli nie idzie do zmiany cały wydech tylko mini przeróbka to wywalają sam zawór a silniczek kręci sobie sprężynką i Fi sie nie zapala w bardziej zaawansowanej wersji robi się interwencję w przewody i tyle FI nie mruga. Podane efekty z pewnością dźwiękowe hehe a te poważniejsze to jak pisałeś moto w górze lepiej idzie GSXRK1 z gazu na trzecim spoko na gumę hihi.
to tyle co sie dowiedziałem czekam na inne info na ten temat.
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
exup jest ok dopuki sie nie spierniczy...później problematyczny...
miałem u siebie problem, bo zerwała sie jedna z linek do silniczka, po zmianie i regulacji, ciągle pojawiał sie komunikat FI przy zejsciu z duzych obrotów...
nie sądzę,żeby przy dobrej regulacji był on niezbędny,
wszak został opracowany jednak aby sprzęt był bardziej
"uniwersalny" co nie znaczy ze nie mozna go usunąć aby podrasować brykę i uzyskać kilka koni...
tylko pytanie czy warto?...
tez ciekaw jestem relacji
miałem u siebie problem, bo zerwała sie jedna z linek do silniczka, po zmianie i regulacji, ciągle pojawiał sie komunikat FI przy zejsciu z duzych obrotów...
nie sądzę,żeby przy dobrej regulacji był on niezbędny,
wszak został opracowany jednak aby sprzęt był bardziej
"uniwersalny" co nie znaczy ze nie mozna go usunąć aby podrasować brykę i uzyskać kilka koni...
tylko pytanie czy warto?...
tez ciekaw jestem relacji
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Więc tak Exapik wywalony i recyrkulacja spalin, efekty sprzęt idzie bardziej równo choć słabszy z dołu jak pisał Pit, za to w górze jest wesoło i mam jakieś takie wrażenie jak by sie dalej kręcił, generalnie oceniał zabieg na plus. Jeździ sie naprawdę fajnie i na trójce można z gazu faktycznie iść na gumę ... To tyle subiektywnych odczuć niestety nie mam technicznych informacji do hamowni mamy daleko.
Pozdrawiam
PS po eksperymentujcie sami i zobaczcie jak to jest natomiast dobrze jest te dwie kwestie połączyć ze sobą.
Więc tak Exapik wywalony i recyrkulacja spalin, efekty sprzęt idzie bardziej równo choć słabszy z dołu jak pisał Pit, za to w górze jest wesoło i mam jakieś takie wrażenie jak by sie dalej kręcił, generalnie oceniał zabieg na plus. Jeździ sie naprawdę fajnie i na trójce można z gazu faktycznie iść na gumę ... To tyle subiektywnych odczuć niestety nie mam technicznych informacji do hamowni mamy daleko.
Pozdrawiam
PS po eksperymentujcie sami i zobaczcie jak to jest natomiast dobrze jest te dwie kwestie połączyć ze sobą.
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
A ja sobie taki zamowilem http://www.akrapovic-exhaust.com/main/d ... uffler.pdf , mam nadzieje go w tygodniu potestowac i po hamowaniu dac wykresy ile przybylo mocy, bez wywalania exup'a, za to wywalajac katalizator i jedna puszke.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: Wyrzucilem EXUP
Witam
EvilD wydech jest prześliczny sam akrapuska ale nie takiego ślicznego . Jest rewelka jak zamontujesz daj foty koniecznie może komuś polecę takowego.
Pirat wierny kumplu moto- imprezowy, gdzie jest ta hamownia motocyklowa w ZG powiedz proszę !!!
Pozdrawiam
EvilD wydech jest prześliczny sam akrapuska ale nie takiego ślicznego . Jest rewelka jak zamontujesz daj foty koniecznie może komuś polecę takowego.
Pirat wierny kumplu moto- imprezowy, gdzie jest ta hamownia motocyklowa w ZG powiedz proszę !!!
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wyrzucilem EXUP
Wydeszek zainstalowany, można podziwiać na zdjęciach, acz najlepiej na żywo
Po pierwsze, jak zapewne wiecie albo nie, model K7 cierpi na przypadlosc drgawek... od silnika po prostu przenosza sie duzo wieksze wibracje na caly motocykl niz to mialo miejsce w poprzednich motdelach. Zwiazane jest to zapewne z faktem, ze jest wiecej polaczen miedzy silnikiem / ukladem wydechowym a rama a wynika z dodatkowego podparcia katalizatora. Wibracje powoduja nie tylko mrowienie w rekach po dluzszej jezdzie, ale i niszcza skutecznie auto-alarmy, co potwierza serwis w PolandPosition. Duzo awarii motoalarmow maja w K7. Duzo ponad norme. Ja na szczescie nie instalowalem , wszak jest immobilajzer w kluczyku
Do rzeczy. Instalacja wydechu wibracje zmniejszyla znaczaco!!! Oczywiscie nadal one wystepuja, ale w mniejszym stopniu, to jest pierwszy plus.
Po drugie, masa sprzeta spada wyraznie! Sprzet jest odczuwalnie poreczniejszy i powoduje, ze sprzet latwiej sie pochyla w zakretach a takze przerzuca z jednego pochylenia w drugie. Bajka... Nie jest do 750 ani tym bardziej 600, ale juz blizej do doskonalosci w tej materii jest.
Po trzecie... no co tu gadac, wyglad. Super! Akrap jest wykonany bardzo, bardzo dobrze. Nawet taki malkontent jak ja, zwracajacy uwage na kazdy szczegol nie mam sie do czego przyczepic. Wszystko na swoim miejscu, spasowanie detali na najwyzszym poziomie. Rurki z tytanu, dodana pasta ceramiczna i miedziana, zeby sie nic nie zapiekalo. Mistrzostwo wyprzedzajace Yoshi o dlugosc.
Dzwiek mocarny. Chrypliwy, spontaniczny gulgot przy chamowaniu silnikiem to jest to, co tygrysy lubia. Nie jest przy tym przesadnie glosny, przynajmniej do krotkich przejazdzek przez miasto. Gdybym chcial ciszej, zawsze moge wstawic db-killera, jest w zestawie. Super. Roznica oczywiscie ogromna, samochody same zjezdzaja na bok.
Piaty w koncu argument za, to POWER. "Jeszcze nigdy wymiana wydechu nie dawala tak wiele, co w GSXR 1000 K7" - te slowa z SuperBike'a moge tylko potwierdzic. Do tej pory dol byl IMO gorszy nawet niz w K3 a teraz... od 4-rech tysiecy sprzet zbiera sie jak dziki (wczesniej od 6.000) a od 6-7 tysiecy teraz juz guuumaaaaa. Cos pieknego jak odrzyl ten silnik po wymianie puszki.
Minus jeden, to ze przelot jest konkretny, to jalowe obroty lekko faluja. Exup nie jest w stanie skompensowac braku pojemnosci wydechu.
Minus dwa, to fakt, ze z braku czasu motocykl nie byl na hamowni, ale.... ufam Akrapuskowi ze jest lepiej na slowo. Skoro pomysleli o gniezdzie na sonde lambda w kawalku rury, ktory daja zamiast katalozatora to znaczy ze z glowa to jest zrobione. Nie wspominajac o jakosci, ktora IMO stoi o oczko wyzej niz Yoshimura. Szkoda tylko ze logo Akrapa jes naklejane a nie nitowane jak w Yoshi. Wyglada nieco mniej rasowo
Po pierwsze, jak zapewne wiecie albo nie, model K7 cierpi na przypadlosc drgawek... od silnika po prostu przenosza sie duzo wieksze wibracje na caly motocykl niz to mialo miejsce w poprzednich motdelach. Zwiazane jest to zapewne z faktem, ze jest wiecej polaczen miedzy silnikiem / ukladem wydechowym a rama a wynika z dodatkowego podparcia katalizatora. Wibracje powoduja nie tylko mrowienie w rekach po dluzszej jezdzie, ale i niszcza skutecznie auto-alarmy, co potwierza serwis w PolandPosition. Duzo awarii motoalarmow maja w K7. Duzo ponad norme. Ja na szczescie nie instalowalem , wszak jest immobilajzer w kluczyku
Do rzeczy. Instalacja wydechu wibracje zmniejszyla znaczaco!!! Oczywiscie nadal one wystepuja, ale w mniejszym stopniu, to jest pierwszy plus.
Po drugie, masa sprzeta spada wyraznie! Sprzet jest odczuwalnie poreczniejszy i powoduje, ze sprzet latwiej sie pochyla w zakretach a takze przerzuca z jednego pochylenia w drugie. Bajka... Nie jest do 750 ani tym bardziej 600, ale juz blizej do doskonalosci w tej materii jest.
Po trzecie... no co tu gadac, wyglad. Super! Akrap jest wykonany bardzo, bardzo dobrze. Nawet taki malkontent jak ja, zwracajacy uwage na kazdy szczegol nie mam sie do czego przyczepic. Wszystko na swoim miejscu, spasowanie detali na najwyzszym poziomie. Rurki z tytanu, dodana pasta ceramiczna i miedziana, zeby sie nic nie zapiekalo. Mistrzostwo wyprzedzajace Yoshi o dlugosc.
Dzwiek mocarny. Chrypliwy, spontaniczny gulgot przy chamowaniu silnikiem to jest to, co tygrysy lubia. Nie jest przy tym przesadnie glosny, przynajmniej do krotkich przejazdzek przez miasto. Gdybym chcial ciszej, zawsze moge wstawic db-killera, jest w zestawie. Super. Roznica oczywiscie ogromna, samochody same zjezdzaja na bok.
Piaty w koncu argument za, to POWER. "Jeszcze nigdy wymiana wydechu nie dawala tak wiele, co w GSXR 1000 K7" - te slowa z SuperBike'a moge tylko potwierdzic. Do tej pory dol byl IMO gorszy nawet niz w K3 a teraz... od 4-rech tysiecy sprzet zbiera sie jak dziki (wczesniej od 6.000) a od 6-7 tysiecy teraz juz guuumaaaaa. Cos pieknego jak odrzyl ten silnik po wymianie puszki.
Minus jeden, to ze przelot jest konkretny, to jalowe obroty lekko faluja. Exup nie jest w stanie skompensowac braku pojemnosci wydechu.
Minus dwa, to fakt, ze z braku czasu motocykl nie byl na hamowni, ale.... ufam Akrapuskowi ze jest lepiej na slowo. Skoro pomysleli o gniezdzie na sonde lambda w kawalku rury, ktory daja zamiast katalozatora to znaczy ze z glowa to jest zrobione. Nie wspominajac o jakosci, ktora IMO stoi o oczko wyzej niz Yoshimura. Szkoda tylko ze logo Akrapa jes naklejane a nie nitowane jak w Yoshi. Wyglada nieco mniej rasowo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
Re: Wyrzucilem EXUP
Wyglada na strasznie ogromny ten Akrop.
Jak wymienisz jeszcze ten uchwyt do tablicy to bedzie calkiem ladnie wygladal :mrgreen:
Jak wymienisz jeszcze ten uchwyt do tablicy to bedzie calkiem ladnie wygladal :mrgreen:
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- BS Brother
- Posty: 949
- Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Re: Wyrzucilem EXUP
Tak jak mówi Kolas, uchwyt do tablicy wygląda jak siodło na świni. Reszta - piękne.
mobile: +48 888 587 587
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wyrzucilem EXUP
Nie widziales Remi mojego poprzedniego motorku (jest jeszcze w galerii BS na glownej stronie) - tam blotnik byl wywalony. Oczywiscie teraz tez tak bedzie, tylko czasu na robote nie ma, a i z kaska krucho. Ot w zimowe wieczorki bedzie co robic.... Wymiana blotnika, oplot, szybka, sety, wiecej karbonu, to tylko nieliczne potencjalne zmiany.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'