Wydeszek zainstalowany, można podziwiać na zdjęciach, acz najlepiej na żywo
Po pierwsze, jak zapewne wiecie albo nie, model K7 cierpi na przypadlosc drgawek... od silnika po prostu przenosza sie duzo wieksze wibracje na caly motocykl niz to mialo miejsce w poprzednich motdelach. Zwiazane jest to zapewne z faktem, ze jest wiecej polaczen miedzy silnikiem / ukladem wydechowym a rama a wynika z dodatkowego podparcia katalizatora. Wibracje powoduja nie tylko mrowienie w rekach po dluzszej jezdzie, ale i niszcza skutecznie auto-alarmy, co potwierza serwis w PolandPosition. Duzo awarii motoalarmow maja w K7. Duzo ponad norme. Ja na szczescie nie instalowalem

, wszak jest immobilajzer w kluczyku
Do rzeczy. Instalacja wydechu wibracje zmniejszyla znaczaco!!! Oczywiscie nadal one wystepuja, ale w mniejszym stopniu, to jest pierwszy plus.
Po drugie, masa sprzeta spada wyraznie! Sprzet jest odczuwalnie poreczniejszy i powoduje, ze sprzet latwiej sie pochyla w zakretach a takze przerzuca z jednego pochylenia w drugie. Bajka... Nie jest do 750 ani tym bardziej 600, ale juz blizej do doskonalosci w tej materii jest.
Po trzecie... no co tu gadac, wyglad. Super! Akrap jest wykonany bardzo, bardzo dobrze. Nawet taki malkontent jak ja, zwracajacy uwage na kazdy szczegol nie mam sie do czego przyczepic. Wszystko na swoim miejscu, spasowanie detali na najwyzszym poziomie. Rurki z tytanu, dodana pasta ceramiczna i miedziana, zeby sie nic nie zapiekalo. Mistrzostwo wyprzedzajace Yoshi o dlugosc.
Dzwiek mocarny. Chrypliwy, spontaniczny gulgot przy chamowaniu silnikiem to jest to, co tygrysy lubia. Nie jest przy tym przesadnie glosny, przynajmniej do krotkich przejazdzek przez miasto. Gdybym chcial ciszej, zawsze moge wstawic db-killera, jest w zestawie. Super. Roznica oczywiscie ogromna, samochody same zjezdzaja na bok.
Piaty w koncu argument za, to POWER. "Jeszcze nigdy wymiana wydechu nie dawala tak wiele, co w GSXR 1000 K7" - te slowa z SuperBike'a moge tylko potwierdzic. Do tej pory dol byl IMO gorszy nawet niz w K3 a teraz... od 4-rech tysiecy sprzet zbiera sie jak dziki (wczesniej od 6.000) a od 6-7 tysiecy teraz juz guuumaaaaa. Cos pieknego jak odrzyl ten silnik po wymianie puszki.
Minus jeden, to ze przelot jest konkretny, to jalowe obroty lekko faluja. Exup nie jest w stanie skompensowac braku pojemnosci wydechu.
Minus dwa, to fakt, ze z braku czasu motocykl nie byl na hamowni, ale.... ufam Akrapuskowi ze jest lepiej na slowo. Skoro pomysleli o gniezdzie na sonde lambda w kawalku rury, ktory daja zamiast katalozatora to znaczy ze z glowa to jest zrobione. Nie wspominajac o jakosci, ktora IMO stoi o oczko wyzej niz Yoshimura. Szkoda tylko ze logo Akrapa jes naklejane a nie nitowane jak w Yoshi. Wyglada nieco mniej rasowo

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.