Witam serdecznie !!!
Właśnie zdjąłem z nudów bak i okazuje się, że do przewodu podciśnienia (tego łączącego kranik z prawym skrajnym gaźnikiem) wstawiony jest trójnik i podłączona jest rurka "wolno zwisająca" ... Czy tak powinno być ? Czy nie powinna ona być gdzieś podłączona ew. zaślepiona ?
Dziękuję i pozdrawiam,
JaN (B12)
GSF 1200 - wezyk podcisnienia
Moderator: bohas
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: B12 - wezyk podcisnienia
Jeśłi ta "wolno zwisająca" rurka nie jest nigdzie podlaczona ani zaślepiona to teoretycznie gaźnik do którego jest podłaczony przewód podciśniena bedzie ciągnął lewe powietrze (silnik bedzie chodził na 3 cylindry) a kranik nie bedzie miał takiej przepustowości paliwa jak powinien mieć. (jeśłi w ogóle bedzie działał) Jeśli moto chodzi prawidłowo to może jest zaślepiony albo w trójniku jest jakiś zaworek jednokierunkowy (może ktoś cos kombinował) ale nie będę teoretyzował, niech ktoś kto ma B12 sie wypowie lub sprawdzi.
email: bohas@interia.pl
-
- BS Brother
- Posty: 1884
- Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie
- Polubił posty: 1
Re: B12 - wezyk podcisnienia
Mozliwe tez ze jest to pozostalosc po nieumiejetnie zdemontowanym scotoilerze. Do oilera doprowadza sie podcisnienie. Mysle ze najlepiej jak ja zaslepisz.
Adam
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Re: GSF 1200 - wezyk podcisnienia
Witam ponownie... oblookałem dokąd może sięgnąć ów tajemniczy wężyk, żeby nie był za bardzo naprężony... okazało się, że taki taki nieduży wynalazek (nie mam pojęcia co to) do którego dochodzi przewód powietrza gruby a potem odchodzą po bokach czery do cyllindrów chyba. Tam znalazłem wolny krocieć, który pasował do tego wężyka (a raczej odwrotnie). Złożyłem całość do kupy i po uruchomieniu silnika rewelacja - chodzi płynnie i z ochotą, już się nie dławi, nie szarpie... Podejrzewam, że został ściągnięty przez serwisanta podczas przeglądu... przy okazji pozdrowienia dla P&P Piaseczno...
Dziękuję za podpowiedzi !!!
Pozdrawiam,
Jan (B12)
Dziękuję za podpowiedzi !!!
Pozdrawiam,
Jan (B12)
-
- BS Brother
- Posty: 1884
- Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie
- Polubił posty: 1
Re: GSF 1200 - wezyk podcisnienia
Czyli EOT 
Adam
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440