GSXR 1000 K-8

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

studi

GSXR 1000 K-8

Post autor: studi »

super malowania, szczególnie ta biała :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
rookie

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: rookie »

pewien nie jestem, ale K7 w stanach wystepuje w podobnym jasnym (białym) malowaniu.
mogę się jednak mylić, bo to co widziałem, może być customem właściciela


rookie
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4317
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 13

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: Emil »

to jest z cala pewnoscia wersja usa (odblaski)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: voti »

Biały jest ok!!

Studi ile potrzbujesz na takie moto ?? ;)
Czerwony potwór
studi

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: studi »

jak sprzedam nerkę , to chyba wystarczy :wink:
qgel
BS Brother
BS Brother
Posty: 5333
Rejestracja: ndz, 20 lis 2005, 18:46
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: WARSZAWA
Polubił posty: 5

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: qgel »

studi pisze:jak sprzedam nerkę , to chyba wystarczy :wink:
to Ty jeszcze masz nerke ?? po tylu szlifach ??
LS 650 Savage`91 ---> GSR600K7 ---> Diablo(GSR600 K6) ---> Rebel 500
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
Kacal

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: Kacal »

O to jeszcze ci na układ AKARPA starczy :mrgreen: i pare gadzetów
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: Remi »

Takie samo to, jak K7 :?
Chociażby mogli wstawić amory skrętu porządne jak np. w ZX10R :D
mobile: +48 888 587 587
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4317
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 13

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: Emil »

Remi pisze:Takie samo to, jak K7 :?
chyba normanle? cykl zmian generacji GSX-Row to 2 lata
poza tym najlepszy amortyzator skretu jest w prawej manetce i jej odpowiedniej obsludze.. a wlasnie w K7 wprowadzili przeciez samoregulujacyhipersuperwypasiony amortyzator i teraz pewnie czekaja na opinie dotyczace tego urzadzenia - ja bym raczej dal mozliwosc dlubania w sofcie amortyzatora (rany, jak to brzmi, swiat sie konczy) i mozliwosci samodzielnego dostrajania - moze sie pojawia dodatkowe opcje w Power Commanderach dla K7 umozliwiajace regulacje sily amortyzatora :mrgreen:

swoja droga czekam az skosni pojda w slady wlochow i umozliwia samodzielne dlubanie przy mapach zaplonu bez dodatkowych wydatkow na PCIII - no i przede wszystkim karbonowe hamulce i karbonowy oplot :twisted: (ale pewnie sie boja ze to bedzie za mocne, bo przeciez litrowy gixer musi byc sprzetem z ktorego prowadzeniem poradzi sobie czlowiek po godzinie jazdy na moto :evil: mapa "D" i w ogole..)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
radez9

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: radez9 »

Emil pisze: a wlasnie w K7 wprowadzili przeciez samoregulujacyhipersuperwypasiony amortyzator i teraz pewnie czekaja na opinie dotyczace tego urzadzenia - ja bym raczej dal mozliwosc dlubania w sofcie amortyzatora (rany, jak to brzmi, swiat sie konczy)
to już widzę skutki zwieszenia się softu od amora na sławiniaku - walisz kółko 360stopni :-)))))
a ciśnienie w oponkach kiedy będzie wyświetlane na zegarach ?
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: Remi »

A ja chętnie przeprowadzę dyskusję, na Zakończeniu Sezonu, na temat zasadności stosowania oplotu w trybie ulicznym :twisted: Dyskusja będzie długa, za długa żebym rozpisywal tutaj swoje argumenty :)
mobile: +48 888 587 587
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: EvilD »

No piekny, ten bialy to wlasnie ten o ktorym Studi ci mowilem. Przeszli samych siebie... Choc do bialego ciezko karbon dobrac, to ja bym wlasnie na taki sie nastawial.

A co do oplotu, na ulicy w obecnych supersportach - zgoda, powiedzm ze jest zbedny. Ale wez motocykle, ktorych hamowanie najlepsza strona nie jest, np: Hajka. Oplot w niej to podstawa, az dziw ze nie jest seryjny... Nie wszyscy maja GSX-R'ki ;)
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: Remi »

Zwracam honor :D
mobile: +48 888 587 587
Broda
Lajtowy Motonita
Posty: 579
Rejestracja: wt, 6 wrz 2005, 09:52
Województwo: -
Lokalizacja: WARSZAWA/3miasto

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: Broda »

biała?? jak dla mnie to biało-srebrna :P
aczkolwiek mysle ze czarno-złota bedzie hitem... jak w 2004 była wresja ltd..
Lokalny diler opium
opium*-bo motocykl jest jak narkotyk
studi

Re: GSXR 1000 K-8

Post autor: studi »

ODPOWIEDZ