Się chwalę.
Re: Się chwalę.
gartulacje pieknego moto o ile sie nie myle to jest to wersja USA ( taka volusia ichniejsza ) widzialem ten moto u nas w serwisie tylko ze starszy model - kawal motura
-
- BS Brother
- Posty: 268
- Rejestracja: ndz, 18 sty 2004, 16:34
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Krasne
Re: Się chwalę.
tak tak gratulacje,widzę że poprzedni mocno już dawał się we znaki
Pozdrawiam Marek-balcer
VZ 800, VL1500
tel. 604221832
VZ 800, VL1500
tel. 604221832
Re: Się chwalę.
Niestety ten sprzęt ma jedną kolosalną wadę - nie jest mój.
Cóż, nie w każdym domu taka radość ....
Cóż, nie w każdym domu taka radość ....
Re: Się chwalę.
hehe brachu, a jednak :) graty wieeeelkie, milego smigania, bezawaryjnosci i do milego na trasie.
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Się chwalę.
nononooooooooo :brawo:
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: Się chwalę.
Gratuluję!!! Piękna Suzi!!! Nie wiem czy taką sobie kupiłeś czy może inaczej trochę wygląda?
http://moto.allegro.pl/item241517815_su ... 166km.html
http://moto.allegro.pl/item241517815_su ... 166km.html
-
- BS Brother
- Posty: 2783
- Rejestracja: sob, 16 gru 2006, 17:40
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Wólka k. Białegostoku
Re: Się chwalę.
Piekny!!!!!!!!
i te 80 konikow,ach pomarzyc ...
a moze chcesz sie zamienic
gratulacje.
i te 80 konikow,ach pomarzyc ...
a moze chcesz sie zamienic
gratulacje.
nie przeginaj nie jesteś z gumy
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
Marauder VZ800 99r sprzedany,obecnie brak
Re: Się chwalę.
No to dojechał. Czad maszyna. Wygląda dokładnie tak jak na tym obrazku.
Pierwsze wrażenie: ojesu, jaki brudny... Szmatka w lape i czyszczenie.
Hm, myślałem że będzie większy.
Jakość wykonania na pierwszy rzut oka - typowa dla Suzuki, czyli z zamkniętymi oczami jestem w stanie wskazać charakterystyczne niedoróbki.
Siadam. Ojesu, ta kierownica się do niczego nie nadaje.
Ssanie, kluczyk, knefel, ojesu, to ma być 1400? Brzmi jak WSKa... Wydechy pod nóż, wiem to na pewno.
Jedynka KLONG (nono), dwó... A nie, luz. Dwó... Dwó... Dwó... jka. Ojesu, ta kierownica się naprawdę do niczego nie nadaje. Trójka, uliczka mi się kończy. O! Ma hamulce! I one HAMUJĄ! Nieno, szok! :shock:
Jedynka, zawracam. Dwó... dwó... dwó... SZLAG! ...jka. Co do cholery jest z tymi biegami? :co?: Aha, no tak, niedotarty, może się poprawi potem. Czy już mówiłem, że ta kierownica do niczego się nie nadaje? Nie? No to się nie nadaje.
No to trzeba trochę polatać. Do pracy, potem trochę po mieście itepe. Wow, ale popyrtala, czuć te dwa gary o pojemności większej butelki gorzały każdy. Szybki rzut oka w lusterka - no tak, ładne mam ramiona. Regulacja i... To nie to. Nie widzę co się dzieje za mną! Widzę tylko to co z tyłu jest po lewej i po prawej, a kiedy chcę zobaczyć to co jest za mną, to widzę siebie. Ta kierownica to się do ni...
Hm. W sumie nie jest tak źle. Pozycja nieco przykurczona, więc mniejszy napór wiatru, węższa, hm... W sumie to neutralna dosyć. Nie przeszkadza w kierowaniu. Hmmmmm. Te podnóżki tak blisko w sumie też się sprawdzają... Kurczę!
Dochodzę do dziwnego wniosku: INTRUDER 1400 TO NIE JEST CZOPER. Dobra, ja wiem, że chopper to motocykl o konstrukcji [blablabla], ale jazda Intruzem 1400 nie ma NIC wspólnego z prowadzeniem czopera! To jest naked który wygląda jak czoper :shock: On jeździ, hamuje i skręca! I na koło idzie z gazu, ale to tak nota bene i po cichu :twisted: Gdyby nie te kłopoty z przejściem z jedynki na dwójkę (podejrzewam, że przyczyną może być duży skok dźwigni zmiany biegów - większy niż we wszystkich motocyklach którymi do tej pory jeździłem) to jeździłoby się nim neutralnie. Nudno wręcz
W porównaniu z Mobsterkiem moc oddaje znacznie spokojniej - Mobster to był zawadiaka, dziki i nieokrzesany i tak właśnie oddawał moc - czuć było że rwie do przodu. Intruz sprawia wrażenie spokojniejszego, a jednak mimo to... Przyspiesza lepiej!
W zakrętach jeszcze go nie wyczułem, ale z tego, co już przetestowałem, to spokojnie utrzymuje obrany tor jazdy, można go też korygować bez większego stresu. Nie lubi jazdy z prędkościami < 10km/h, ta kierownica jednak daje się we znaki wtedy mocno.
No to na gorąco tyle. Podsumowując:
Zalety:
+ Same
Wady:
- Niezby staranne wykończenie
- Kierownica zbyt wąska przy małych prędkościach
- Za krótkie ramiona lusterek do tak wąskiej kierownicy
- Za ciche wydechy
Fotki postaram się zrobić pojutrze
Pierwsze wrażenie: ojesu, jaki brudny... Szmatka w lape i czyszczenie.
Hm, myślałem że będzie większy.
Jakość wykonania na pierwszy rzut oka - typowa dla Suzuki, czyli z zamkniętymi oczami jestem w stanie wskazać charakterystyczne niedoróbki.
Siadam. Ojesu, ta kierownica się do niczego nie nadaje.
Ssanie, kluczyk, knefel, ojesu, to ma być 1400? Brzmi jak WSKa... Wydechy pod nóż, wiem to na pewno.
Jedynka KLONG (nono), dwó... A nie, luz. Dwó... Dwó... Dwó... jka. Ojesu, ta kierownica się naprawdę do niczego nie nadaje. Trójka, uliczka mi się kończy. O! Ma hamulce! I one HAMUJĄ! Nieno, szok! :shock:
Jedynka, zawracam. Dwó... dwó... dwó... SZLAG! ...jka. Co do cholery jest z tymi biegami? :co?: Aha, no tak, niedotarty, może się poprawi potem. Czy już mówiłem, że ta kierownica do niczego się nie nadaje? Nie? No to się nie nadaje.
No to trzeba trochę polatać. Do pracy, potem trochę po mieście itepe. Wow, ale popyrtala, czuć te dwa gary o pojemności większej butelki gorzały każdy. Szybki rzut oka w lusterka - no tak, ładne mam ramiona. Regulacja i... To nie to. Nie widzę co się dzieje za mną! Widzę tylko to co z tyłu jest po lewej i po prawej, a kiedy chcę zobaczyć to co jest za mną, to widzę siebie. Ta kierownica to się do ni...
Hm. W sumie nie jest tak źle. Pozycja nieco przykurczona, więc mniejszy napór wiatru, węższa, hm... W sumie to neutralna dosyć. Nie przeszkadza w kierowaniu. Hmmmmm. Te podnóżki tak blisko w sumie też się sprawdzają... Kurczę!
Dochodzę do dziwnego wniosku: INTRUDER 1400 TO NIE JEST CZOPER. Dobra, ja wiem, że chopper to motocykl o konstrukcji [blablabla], ale jazda Intruzem 1400 nie ma NIC wspólnego z prowadzeniem czopera! To jest naked który wygląda jak czoper :shock: On jeździ, hamuje i skręca! I na koło idzie z gazu, ale to tak nota bene i po cichu :twisted: Gdyby nie te kłopoty z przejściem z jedynki na dwójkę (podejrzewam, że przyczyną może być duży skok dźwigni zmiany biegów - większy niż we wszystkich motocyklach którymi do tej pory jeździłem) to jeździłoby się nim neutralnie. Nudno wręcz
W porównaniu z Mobsterkiem moc oddaje znacznie spokojniej - Mobster to był zawadiaka, dziki i nieokrzesany i tak właśnie oddawał moc - czuć było że rwie do przodu. Intruz sprawia wrażenie spokojniejszego, a jednak mimo to... Przyspiesza lepiej!
W zakrętach jeszcze go nie wyczułem, ale z tego, co już przetestowałem, to spokojnie utrzymuje obrany tor jazdy, można go też korygować bez większego stresu. Nie lubi jazdy z prędkościami < 10km/h, ta kierownica jednak daje się we znaki wtedy mocno.
No to na gorąco tyle. Podsumowując:
Zalety:
+ Same
Wady:
- Niezby staranne wykończenie
- Kierownica zbyt wąska przy małych prędkościach
- Za krótkie ramiona lusterek do tak wąskiej kierownicy
- Za ciche wydechy
Fotki postaram się zrobić pojutrze
-
- BS Brother
- Posty: 5333
- Rejestracja: ndz, 20 lis 2005, 18:46
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: WARSZAWA
- Polubił posty: 5
Re: Się chwalę.
yogurt, Twój opis powinni w reklamie Suzuki cruiser,naked umieścić :brawo: aż zatęskniłem za cruiserem tw...tw...tw..tw..tw...tw...tw
LS 650 Savage`91 ---> GSR600K7 ---> Diablo(GSR600 K6) ---> Rebel 500
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
-
- BS Brother
- Posty: 458
- Rejestracja: wt, 22 maja 2007, 08:43
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Bedzin
Re: Się chwalę.
Yogurt, zajefajny opis wrażeń, wskazówki dotyczące przeróbek i rozwiązań które poprawią wrażenia z jazdy przekażę Ci w Kamieńczyku, na podstawie mojego, ale wszyscy liczymy na to że prezentacja Twojego nowego zakupu będzie właśnie taka:
http://www.youtube.com/watch?v=GvSnIsdLBCQ&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=GvSnIsdLBCQ&NR=1
Fero
Intruder VS 1400
kom. 601479029
Intruder VS 1400
kom. 601479029
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Się chwalę.
ale żeś smaka narobił, wychodzę przed dom i biorę połówkę ..... twojego moto na przejażdżkę , a widok we wrocku będzie piękny, i czekam na słuszny dźwięk
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563