




Moderator: Emil
tyl juz jest tak w K6, a ten tlumik to porazka, obecny jest swietny - nic sie nie zachacza o but i nie wystaje pod siedzenie pasazera, nie potrzebuje drugiego mocowania za tyl - same zaletyEvilD pisze:Dodatkowo zawiasy maja regulacje tlumienia oddzielnie regulowane dla szybkich/krotkich wybojow i dlugich.
Wloty powietrza, reflektory i zadupki zrobily sie juz niemal identyczne w Suzuki, Hon... i Yam... :?Emil pisze:fajnie za to (na zdjeciu) wyglada zadupek i wloty powietrza
Bylby swietny, gdyby nie zabieral mocy. Zauwaz, ze kazdy wydech do gixxerow 600 i 750 K6/K7 znaczaco poprawiajacy parametry maszynek jest znaczaco wiekszy od oryginalu (dluzszy).Emil pisze:tyl juz jest tak w K6, a ten tlumik to porazka, obecny jest swietny
hmm, a bedzie to pasowalo do K6? :mrgreen: z reszta i tak drogie, to juz lepiej pewnie marczezini albo cosEvilD pisze:Ale kola.... prawie pol kilo mniej na obu kolach, to na pewno bedzie sie czulo! Plus.
Zapominasz o tym, ze to sprzet na tor (teoretycznie), wiec guzik jest po to, zebys mogl sobie latwo, milo i przyjemnie wrzucic takie mapy zaplonu jak Ci pasuja i sobie je zmieniac - dla mnie duzy plus (nic nie wazy, a kolejna zabawka jest)EvilD pisze:Nie wiem szczerze mowiac jaki jest sens stosowania regulowanych map zaplonu. Jeszcze w 1000-cu, zgoda, masz kaca wracajac w styczniu od kobiety po nieprzespanej, upojnej nocy. Wtedy zalaczasz cos slabszego i nie martwisz sie co dalej. Ale w 600?
czy ja wiem? jak jechalem 3/4 to nie miałem czasu spojrzeć na wskaźniki zaskoczyłem się tylko, jak na puławskiej wrzuciłem 3 bieg i zobaczyłem 210 na budziku, przy czym wrażenie miałem jakbym jechał może ze 130. Zbędny bajer, obrócz wskazania aktualnego biegu i flesza, mogłoby ich w ogóle nie być.EvilD pisze:Co do zegarow, to dla mnie fakycznie nieco kombinuja z tymi nowymi modelami.
to chyba kwestia gustu - k6/7 wyglądają super, ale odnosze wrażenie że w rzeczywistości k8 też będzie robił odpowiednie wrażenie. Mnie osobiście w k8 martwi przednia lampa - na zdjęciach wygląda jakby były tam zamontowane aż osobne żarówki, co ma znaczenie jeśli ktoś myśli o układzie xenonów.EvilD pisze:Dobra, skoro jestesmy przy stylistyce to... albo suzuki to geniusze albo ja jestem jakis dziwny.[...]
no dobrze, ale w testach troche na to narzekaja - chocby w tescie, ktory ktos wkleil tu dzis albo wczoraj R1vsGSXR. Jak to jest?EvilD pisze:GSX-R-ki otrzymaja elektronicznie kontrolowany amorek skretu, taki jak u mnie. To jest niewatpliwy plus, to naprawde dziala i poprawia zdolnosci traktyjne maszynki. Na tor pewnie beda konieczne modyfikacje tego ukladu, ale na drodze sprawdza sie wysmienicie. Plus dla nowego modelu.
można o komentarz o co chodzi z tą powłoką?EvilD pisze:Zwroccie tez uwage, ze nie widac powloki DLC na goleniach zawiechow z przodu.... ciekawe czy w 750 jej nie bedzie czy bedzie tylko niklasil czy w ogole nic, jak w 600-tce.
no to mam nadzieję, że spotkamy się w środę bo jak już wspominałem - w piątek jechałem 3/4 k7 a jutro mam lytraEvilD pisze:Uff, tyle przemyslen mam i bardzo, bardzo lubie gadac o nowych scigaczach