Przekazuje zapytanie od kolegi, który pewnie niedługo do nas dołączy :spoko:
Chodzi mi o to, co sądzą członkowie Bractwa - czy w przypadku zatarcia cylindrów motocykl na gwarancji powinien być naprawiany, czy wymieniony.
W serwisie Suzuki stwierdzili, że zatarły się 2 cylindry. Ciekawe - bo normalnie jeśli silnik zostaje zatarty - zacierają się wszystkie cylindry.
Ekspert z Suzuki Polska i kolesie z centrali w Japonii wydali zgodnie opinię, że nie wiedzą co mogło być powodem awarii.
Motocykl był używany zgodnie ze sztuką, przeglądy OK...
Nic podobnego nie miało rónież miejsca na całym świecie (nie mieli podobnego wypadku odnotowanego w bazie danych Suzuki).
Zdecydowali w ramach gwarancji wymienić blok silnika (4 cylindry) i 4 tłoki.
W serwisie mówią, że będzie lepszy niż nowy.
Ale w końcu po to kupowałęm nowy motor, żeby nie mieć tego typu napraw na koncie.
Jakby nie było - moim zdaniem zmniejsza to jego wartość
Jestem ciekaw, czy w opini innych jest sens walczyć o wymianę sprzętu, czy sprawa z góry przegrana.
Pozdrawiam.
Bogu$
Pozdrawiam i poradźcie koledze ja nie mam doświadczenia