Zatarty silnik GS 500 E ... :-(

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Kobong

Zatarty silnik GS 500 E ... :-(

Post autor: Kobong »

Witanie,
mam do Was pytanie w związku z zatartym silnikiem mojego GS'a. Może najpierw napiszę jak to się stało. Powrót z Gdańska, coś ok 400 km. Dwa przystanki po drodze. Pod koniec wycieczki, ok. 5 km od domu przy dojeżdżaniu do świateł zapala się lampka oleju ale gaśnie po chwili - myślę sobie zjadł cuś ...ale do domu tuż ... Ruszam spod świateł i po odkręceniu na 3-ce okazuje się, że jadę jakby na jednym garku ... :-(. Zjeżdżam na pobocze coby odpoczął sprzęt i oleum spłynęło. Po ok 10 minutach odpalam go ponownie. Dziwny, metaliczny dźwięk! Myślę, odkręciły się portki (lekki przedmuch spod uszczelki portek) Wsiadam i jadę bardzo powoli. Po ok 1 kilometrze obroty do zera! natychmiast sprzęgło!. po ok kwadransie próbuję odpalić i tylko mi kontrolki przygasają ... :-( No to kuźwa pech - zatarty :-( Po ok tygodniu sprawdzałem czy po łyknięciu odpuścił - czwórka i popych - doopsko :-( Jak myślicie, tylko łożyska czy cuś więcej? Dzwoniłem do warsztatu w Milanówku przy Królewskiej. Powiedzieli mi, że ok 1200 max, w Wawie krzyczeli 3 tysie i więcej... Zna może ktoś ten serwis w Milańcu? Jakie są opinie na jego temat. No i w ogóle pomocy ... plisss!!! Usycham bez mojej Suzi, chlip :-(!!!!
Kobong

Post autor: Kobong »

... a tak na marginesie, czy może ktoś się orientuje czy do golasa pasuje silnik z efa? Ktoś mi powiedział, że może uda się załatwić ... więc wolę badziej doświadczonych zapytać ... Dzięki z góry za odpowiedzi :-) i pozdrooffka
Abe

Post autor: Abe »

Od Fa? Gs500F? Jęsli ci chodzi o tego eFa to odpowiedz brzmi tak! Bedziesz musiał tylko przyczepić do ramy chłodnice oleju ale to nie problem bo można ją przymocować za pomocą kawałka druta :wink: .

A jak chodziło ci o 600F to powiem tak... Raczej nie bo jak zmieścisz 4 cylindry w takiej wąskiej ramie?
Kobong

Post autor: Kobong »

Dzienks Abe, to już wiem co w trawie piszczy ... Oczywiście chodziło mi o silnik od GS 500F. A druta znajdę gdzieś, jakby co ... ;-), no chyba, że cena będzie zaporowa ...
Kobong

Post autor: Kobong »

Hmmm, to nikt nic na temat serwisów mi tu nie powie? Szkoda ... :-( Jakoś trza będzie samemu sobie radę dać ... :twisted:
Alucard

Post autor: Alucard »

a nie lepiej kupic . silnik z rozbitka ?? ":| to maly koszt.. nawet mam wiem gdzie taki jest bo koles ktoremu sprzeedalem mojego gs500 skasował go miesiac póznij...
Kobong

Post autor: Kobong »

Alucard, no muszę to przemyśleć, bo po szlifie różne cuda w silnikach potrafią wyskakiwać ... Pomyślę, oki? A jeśli mógłbym Cię poprosić o wysądowanie ile i dlaczego tak drogo ... :D hmmm?
Alucard

Post autor: Alucard »

668124660 to jego numer zadzwon dogadaj sie z tego co mowil silnik pali bez problemu a jak ja jezdzilem na tym GS to Silnik byl w super exstra stanie.. bo sam go przywiozłem z niemiec i mysle ze przez 1000km nie mogl go zlochac... chociaz kto to wie.. [EDIT Admin]... wiec Bądz uczulony :shock:
Kobong

Post autor: Kobong »

Wielgachny dzienks Alucard :-) :D !! Zadzwonię do gościa w piątek i postaram sie czegoś więcej dowiedzieć ... Jeśli tylko silnik gada podobnie jak gadał mój, to za rozsądną cenę byłoby warto ... No dobra, już nie gdybam :wink: . Raz jeszcze THX !!
PS. Z którego roku był Twój GS i jaki miał przebieg?
Alucard

Post autor: Alucard »

był z 91r przejechane mial 34000 jak go sprzedawalem orginalny przebieg i silnik w idealnym stanie !! 195KM/h bez problemu podobno byly tam walki zmienione w glowicy... no ale teraz niewiem jak z nim jest..[EDIT Admin]wypytaj sie najlepiej go skad jest moto , kto nim jezdzil , czy byl serwisowany w ASO (z gory mowie ze NIE!!') Patrz takze na sprzegło bo ja mialem je juz baaaardzo podkrecone.. wiec wytknij mu to odrazu ale dopiero jak dokonasz ogledzin ! Jezeli bedziesz chcial cos wiedziec to dzwon do mnie pozdro
ODPOWIEDZ