Klucz do regulacji luzu glowki ramy..

Dział dla Braci z województwa mazowieckiego. Możecie tutaj zamieszczać info tj. imprezki regionalne, adresy lokali i serwisów etc. w Waszym województwie.

Moderator: Shenson

ODPOWIEDZ
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Re: Klucz do regulacji luzu glowki ramy..

Post autor: kolas »

najlepszym nazedziem do tego jest....gruby plaski srubokret, lub jakis plaski pilnik. Po pierwsze kazdy ma takie cos w domu, a po drugie jest duzo lepszy dostep, a zeby dokrecic to kluczem specjalnym do tego to bys musuail rozebrac caly przod bandyty. Tylko nie udezaj za mocno mlotkiem bo porobisz wgniecenia w tej kontrujacej nakretce.
Napewno to jest luz a nie zuzyte lozysko-tez mialem to samo w bandicie.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Re: Klucz do regulacji luzu glowki ramy..

Post autor: kolas »

najlepiej dokrec kontre jak najmocniej zeby za jakis czas ci sie nie obluzowala.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
bohas
Moderator
Moderator
Posty: 2052
Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Zdzieszowice

Re: Klucz do regulacji luzu glowki ramy..

Post autor: bohas »

THOMAS pisze:Nigdy tego nie regulowałem.. Jeśli mogę to proszę o wskazówki.. Domyślam się że należy odkręcić śrubę centralną i teraz pytanie jak mocno dokręcać zębatą kontrę? Jest jakiś wykładnik czy pozostaje metoda prób i błędów?
Tomek
Może trochę pomogę: Ze względu na zastosowanie łożysk stożkowych we wszystkich tegu typu pojazdach (motocykle, rowery) zasada jest generalnie taka sama. Odkręcasz nakrętkę kontrującą, dokręcasz nakrętkę głowną (instrukcja podaje moment ok. 45 Nm a następnie popuściś o 1/4-1/2 obrotu w przeciwną stronę) ale jeśli nie posiadasz tego klucza to dokręcasz do momentu aż opór na kierownicy (ruszając w lewo i prawo na uniesionym kole w powietrzu) bedzie wynosił ok 200-500 gram. Po prawidłowym ustawieniu dokręcasz nakretke kontrującą ok. 80 Nm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ODPOWIEDZ