najlepszym nazedziem do tego jest....gruby plaski srubokret, lub jakis plaski pilnik. Po pierwsze kazdy ma takie cos w domu, a po drugie jest duzo lepszy dostep, a zeby dokrecic to kluczem specjalnym do tego to bys musuail rozebrac caly przod bandyty. Tylko nie udezaj za mocno mlotkiem bo porobisz wgniecenia w tej kontrujacej nakretce.
Napewno to jest luz a nie zuzyte lozysko-tez mialem to samo w bandicie.
Klucz do regulacji luzu glowki ramy..
Moderator: Shenson
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
Re: Klucz do regulacji luzu glowki ramy..
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
Re: Klucz do regulacji luzu glowki ramy..
najlepiej dokrec kontre jak najmocniej zeby za jakis czas ci sie nie obluzowala.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: Klucz do regulacji luzu glowki ramy..
Może trochę pomogę: Ze względu na zastosowanie łożysk stożkowych we wszystkich tegu typu pojazdach (motocykle, rowery) zasada jest generalnie taka sama. Odkręcasz nakrętkę kontrującą, dokręcasz nakrętkę głowną (instrukcja podaje moment ok. 45 Nm a następnie popuściś o 1/4-1/2 obrotu w przeciwną stronę) ale jeśli nie posiadasz tego klucza to dokręcasz do momentu aż opór na kierownicy (ruszając w lewo i prawo na uniesionym kole w powietrzu) bedzie wynosił ok 200-500 gram. Po prawidłowym ustawieniu dokręcasz nakretke kontrującą ok. 80 NmTHOMAS pisze:Nigdy tego nie regulowałem.. Jeśli mogę to proszę o wskazówki.. Domyślam się że należy odkręcić śrubę centralną i teraz pytanie jak mocno dokręcać zębatą kontrę? Jest jakiś wykładnik czy pozostaje metoda prób i błędów?
Tomek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
email: bohas@interia.pl