problem z GS'em!
Moderator: bohas
problem z GS'em!
witam!
Jak juz napisalem w temacie,mam problem ze swoim gs'em.
CHodzi o to ze od czasu kiedy go posiadam w baku zawsze było wystarczajaco paliwa:)jednak od czasu gdy ceny skoczyly a moje fundusze zostaly zmniejszone,ilosc paliwa w baku takze malala:)problem w tym ze w gs'ie chyba nie ma czegos takiego jak rezerwa absolutna,pytalem jednego goscia czy jego gs'a wybieralala wszystko z baku mowil ze nie.Wnioskuje z tego ze gs poprostu musi miec w baku jakies 1,5 litra+ cos co bedzie rezerwa:)ale opinia jednego czlowieka to za malo,jak mozecie to napiszcie mi cos na ten temat..Pozdraiwiam i dzieki za kazda wiadomosc!
Jak juz napisalem w temacie,mam problem ze swoim gs'em.
CHodzi o to ze od czasu kiedy go posiadam w baku zawsze było wystarczajaco paliwa:)jednak od czasu gdy ceny skoczyly a moje fundusze zostaly zmniejszone,ilosc paliwa w baku takze malala:)problem w tym ze w gs'ie chyba nie ma czegos takiego jak rezerwa absolutna,pytalem jednego goscia czy jego gs'a wybieralala wszystko z baku mowil ze nie.Wnioskuje z tego ze gs poprostu musi miec w baku jakies 1,5 litra+ cos co bedzie rezerwa:)ale opinia jednego czlowieka to za malo,jak mozecie to napiszcie mi cos na ten temat..Pozdraiwiam i dzieki za kazda wiadomosc!
Jeżeli chodzi o moje doświadczenie to mam przykre z prubami wysysania z GS-a paliwa do końca dwa razy mi się to zdarzyło dojeżdżałem do stacji z pochylonym motorem, żeby resztkami sił czerpał ostatki paliwa i dwa razy skończyło się to czyszczeniem gaźników !! za pierwszym razem myślałem że to przypadek w końcu tyle co kupiona maszynka więc nie było się czemu dziwić ale drugi raz mnie utwierdził w tym przekonaniu - może to celowo zostaje ta pewna ilość paliwa, żeby nie zbierać syfu z dna zbiornika??
Ale przełączenie na PRI daje Ci tylko to, że przez kranik przecieka paliwo podczas wyłączonego silnka. W kraniku masz zawór (sterowany podciśnieniem z gaźników) który odcina przepływ paliwa przez kranik jak tego podciśnienia nie ma czyli jak silnik nie przcuje. i położenie PRI powoduje tylko wymuszony przepływ paliwa przez kranik bodajrze z rurki rezerwy. ale nie jest to kolejna wysokość zainstalowania rurki pobierającej paliwo ze zbiornika !!
Potwierdzam, w baku zostaje ok 1,5 litra wachy. Ten typ tak ma i już, choć to strasznie wkurzające... Mnie też nie ominęło holowanie sprzęta do stacji za pomocą buta, ale idzie się przyzwyczaić - oczywiście nie do buta
. Jak będziesz znał już swoją rękę, to na jakieś 20 km + te 1,5 litra (u mnie jest to 2,5 litra :twisted: ), przed końcem wachy najpóźniej, trzeba odwiedzić dystrybutor... I zawsze po tankowaniu zerować licznik - to zaje ważne.
Pozdrówka
Pozdrówka
-
- Lajtowy Motonita
- Posty: 724
- Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Biedrusko
witam, u mnie znowu z rezerwa w GS jest nico inaczej...
moja "rezerwa to ok. 8 litrow
serio!!! kiedy zatankowlem do pelna i zrobilem ok. 180 km a tu podczas jazdy motorek zaczyna sie dusic jakby paliwka nie bylo, odrazu na rezerwe przelaczylem i wio
mysle sobie odrazu ze chyba za szybko smigalem, duzo odkręcania manetki, bla bla bla, jednym slowem SMOK na paliwo
podjecvhalem na stacje z mysla ze wypakuje zaraz 100 zeta na wache, a tu zdwiwiony jestem jak pan zalal mi po korek i wyszlo niecale 11 literków
nastepnego dnia spuscilem cale paliwko do kanistra i czyszcze calu kranik (bo pewnie zasyfiony) ale kranik byl czysty
tak wiec mam rezerwy ok. 8 litrów, moze mam od innego motorka kranik lub coś, nie mam pojecia co jest, ale mi to osobiscie nie przeszkadza
pozdrawiam
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
-
- Lajtowy Motonita
- Posty: 724
- Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Biedrusko
no dobra, juz zmieniłem tak jak powinno być, pasuje??
a R sobie zropbiłem, bo wiecie... owiewki, inny wydech... :roll: taki marzyciel ze mnie 
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/