GSX-R 1000 2009
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 318
- Rejestracja: ndz, 21 sty 2007, 22:53
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gostyń
- Kontakt:
Re: GSX-R 1000 2009
a będą robić w rozmiarze XXL żebym się jakoś zmieścił ?? :mrgreen:
SUZUKI Way of Life !
-------------------------------------------------
XF650 Freewind => DL650AK8+IXIL => DL1000AL9+LeoVince :twisted:
Rhaaziel vel Ratzinger vel Przemek :twisted:
tel. 604529774
-------------------------------------------------
XF650 Freewind => DL650AK8+IXIL => DL1000AL9+LeoVince :twisted:
Rhaaziel vel Ratzinger vel Przemek :twisted:
tel. 604529774
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GSX-R 1000 2009
w ramach ukladania: jeszcze tutaj http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... &sk=t&sd=a troche spamu w temacie nowych moto na 2009
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Re: GSX-R 1000 2009
Maszynka rewelacja. Przód, zegary, lagi a nawet te wydechy mi się w miarę podobają :shock: .Według mnie w białym malowaniu jest super. :jumpie:
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GSX-R 1000 2009
Hm, jak dla mnie po prostu wypas! Stylizacja pojechala jeszcze mocniej w strone ostrych krawedzi i wyszlo to na plus, na pewno prowadzenie dzieki wydluzonemu wachaczowi i zmienionym przednim lagom ulegnie poprawie no i hebelki beda jeszcze sprawniejsze dzieki lzejszym komponentom, kutym tloczkom i widac ze kola sa nowe - pewnie tez lzejsze.
Czyli prowadzenie i stylistyka po prostu mistrzowska. Bedzie zamiatal na zakretach jak nic na ziemi
Martwi mnie jednak kolejna oszczednosc na stalowym oplocie (ja w weekend wlasnie koryguje firme w tym zakresie), dla mnie to niedopuszczalne w tej klasie motocykli. Wydech moim zdaniem znow bedzie zabieral kupe wigoru, tym bardziej ze silnik jest jeszcze bardziej krotkoskokowy co oznacza mniejszy moment obrotowy. Juz moja K7 idzie z dolu nieco gorzej niz K5 a K9 mysle bedzie jeszcze ciupke mniej elastyczna i sfokusowana na tor, gdzie caly czas jest szansa na krecenie przy czerwonym polu. Reszta minimalnie rozczarowuje. Waga bez zmian. Zmiana sterowania sprzeglem znow z hydrauliki na linke, po co wiec wciskanie kitu 2 lata temu ze tylko hydraulika daje rade z takimi mocami?? Tzn. (o zgrozo!) ze zgodnie z moja teoria bardziej krotkoskokowego silnika moment obrotowy jest jednak mniejszy niz w K7 i mozna linke pociagnac Znow podwojne wtryskiwacze... okej, a kiedy panowie dadza bezposredni wtrysk, ktory nie dosc ze daje wiecej mocy to jeszcze mniej pali? Juz nie wspominam o innym sterowaniu zaworami co by podniesc obroty, ale to pewnie jeszcze kilka ladnych lat. Krotsze kanaly dolotowe to znow mniejszy moment I kilka innych dupereli do ktorych zawsze mozna sie przyczepic...
Reasumujac jest to kolejny krok do przodu. Mocy wlasciwie nie brakowalo juz 4-ry lata temu przy K5 a zeby pobic obecnego krola, czyli CBR potrzebne sa wlasnie zmiany w tym kierunku, ktory obralo Suzuki, czyli motocykl bardziej ekscytujacy i lepiej prowadzacy sie.
Czyli prowadzenie i stylistyka po prostu mistrzowska. Bedzie zamiatal na zakretach jak nic na ziemi
Martwi mnie jednak kolejna oszczednosc na stalowym oplocie (ja w weekend wlasnie koryguje firme w tym zakresie), dla mnie to niedopuszczalne w tej klasie motocykli. Wydech moim zdaniem znow bedzie zabieral kupe wigoru, tym bardziej ze silnik jest jeszcze bardziej krotkoskokowy co oznacza mniejszy moment obrotowy. Juz moja K7 idzie z dolu nieco gorzej niz K5 a K9 mysle bedzie jeszcze ciupke mniej elastyczna i sfokusowana na tor, gdzie caly czas jest szansa na krecenie przy czerwonym polu. Reszta minimalnie rozczarowuje. Waga bez zmian. Zmiana sterowania sprzeglem znow z hydrauliki na linke, po co wiec wciskanie kitu 2 lata temu ze tylko hydraulika daje rade z takimi mocami?? Tzn. (o zgrozo!) ze zgodnie z moja teoria bardziej krotkoskokowego silnika moment obrotowy jest jednak mniejszy niz w K7 i mozna linke pociagnac Znow podwojne wtryskiwacze... okej, a kiedy panowie dadza bezposredni wtrysk, ktory nie dosc ze daje wiecej mocy to jeszcze mniej pali? Juz nie wspominam o innym sterowaniu zaworami co by podniesc obroty, ale to pewnie jeszcze kilka ladnych lat. Krotsze kanaly dolotowe to znow mniejszy moment I kilka innych dupereli do ktorych zawsze mozna sie przyczepic...
Reasumujac jest to kolejny krok do przodu. Mocy wlasciwie nie brakowalo juz 4-ry lata temu przy K5 a zeby pobic obecnego krola, czyli CBR potrzebne sa wlasnie zmiany w tym kierunku, ktory obralo Suzuki, czyli motocykl bardziej ekscytujacy i lepiej prowadzacy sie.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 1628
- Rejestracja: czw, 2 lut 2006, 01:10
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Opoczno
Re: GSX-R 1000 2009
K9 jest piękny, gdyby nie ten wydech Teraz coś specjalnie dla Dread'a :mrgreen: - taka parówka
J... mustangówka 50, XF650 Freewind, K... ER-6F, GSX-R 1000, B... F700GS, GSR600, GSR750, B... R Nine T
Re: GSX-R 1000 2009
Lepszy Gixer z parowka niz K........ nie moge nawet tej marki wypowiedziec, ZDRAJCA !
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GSX-R 1000 2009
spokoj dzieci, idzcie sobie na PW :jezyk:
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSX-R 1000 2009
video test MCM
Dalej w temacie :mrgreen:
I najwazniejsze na koniec - "is better than R1"
A na problemy Dreada z parowkami Leo znalazlo juz recepte
http://i43.tinypic.com/2zxvbmf.jpg
http://i40.tinypic.com/104qcgg.jpg
http://i41.tinypic.com/2sa1341.jpg
http://i39.tinypic.com/2lop07.jpg
Dalej w temacie :mrgreen:
I najwazniejsze na koniec - "is better than R1"
A na problemy Dreada z parowkami Leo znalazlo juz recepte
http://i43.tinypic.com/2zxvbmf.jpg
http://i40.tinypic.com/104qcgg.jpg
http://i41.tinypic.com/2sa1341.jpg
http://i39.tinypic.com/2lop07.jpg
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GSX-R 1000 2009
Jest lepszy niz poprzedni a nie lepszy niz R1 (better than the old one). Dopoki nie bedzie testu zbiorczego to nikt z pismakow nie wyda decyzji ktory z obecnych sprzetow jest "the best". Choc moim zdaniem zakres zmian w K9 jest za maly zeby panowac, zabraknie bezposredniego wtrysku paliwa jak nic.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSX-R 1000 2009
Wykres z hamowni dla K9
http://i41.tinypic.com/2db00th.jpg
Porownanie K9 z R1 2009
(purple - stock R1, yellow - R1 with evolution system)
http://i718.photobucket.com/albums/ww18 ... K9vsR1.jpg
http://i41.tinypic.com/2db00th.jpg
Porownanie K9 z R1 2009
(purple - stock R1, yellow - R1 with evolution system)
http://i718.photobucket.com/albums/ww18 ... K9vsR1.jpg
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GSX-R 1000 2009
"slip-on" znaczy koncowka wydechu nie? i sama koncowka tyle daje?? :shock:figer pisze:Wykres z hamowni dla K9
http://i41.tinypic.com/2db00th.jpg
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal