GSF 600 - Wyswietlacz biegów

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

kuchar pisze:widze ze nowy figer nam rosnie :)
Sie zobaczy :wink: jak bedzie dzialac to bedzie szacun
Ja juz obmyslilem jak to zrobic w SV, ale nie chce mi sie rozbierac kawalka silnika :mrgreen:
ObrazekObrazek
kuchar
The Real One
The Real One
Posty: 640
Rejestracja: śr, 15 lut 2006, 20:33
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuchar »

no co ty tobie :) nie mozesz nas zawiesc
pierwsza SUZI :) czerwona GS 500 E
a obecnie srebrna SV 650 S :D
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Figer pochwal się pomysłem na PW
Czerwony potwór
leliw

Post autor: leliw »

fredi pisze: No i tylko i wyłącznie bajer. Ktoś kto jeździ jakiś czas motocyklem nie potrzebuje czegoś takiego. Takie coś dobre jest do motocykli którymi się jeździ na kursach żeby początkujący się nie zagubił w biegach.
Mi jest potrzebne do:
1. Upewnenia się, że na stojąc na czerwonym mam zapiętą jedynkę, a to nie jest dwójka która stanęła na zębie.
2. Podczas szybkiej redukcji 2-3 biegów przed bardzo ostrym zakrętem (np. skrzyżowanie), aby nie zejść przypadkowo do jedynki.

Właściwie potrzeba tylko wskażnika kiedy jest jedynka, kiedy dwójka, a kiedy bieg 3-6. Nie sprawdza się tu porównanie obrotomierza i prędkościomierza.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Nie musze na PW - to proste - w nowych SV kazdy bieg - to inna mapa zapłonu dla wtrysku. W zwiazku z tym musze zamontowac czujnik biegu od nowego SV, zmajstrowac cos takiego jak tu http://www.bluegauges.com/gearindicatorplans.htm i wszystko.
Generalnie powinno dzialac we wszystkich sprzetach na wtrysku - ale nie sprawdzalem, wiec reki sobie obciac nie dam.
W tym poscie zamiescilem rysunki http://forums.sv650.org/viewtopic.php?t ... c&start=15
ObrazekObrazek
fredi

Post autor: fredi »

leliw pisze:Mi jest potrzebne do:
1. Upewnenia się, że na stojąc na czerwonym mam zapiętą jedynkę, a to nie jest dwójka która stanęła na zębie.
Jak się stoi na czerwonym to się trzyma na luzie. Trzeba oszczędzać sprzęgło :P
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4283
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 9

Post autor: Emil »

figer pisze:Generalnie powinno dzialac we wszystkich sprzetach na wtrysku - ale nie sprawdzalem, wiec reki sobie obciac nie dam.
z tego co rozmawialem z mechanikiem to zwykle jest dodawany komputerek, ktory na podstawie obrotow i predkosci probuje oszacowac zapiety bieg (znaczy poza najnowszymi sprzetami, ktore to maja wbudowane i maja jakis czujnik w skrzyni czy cos)
a jesli chodzi o to http://www.bluegauges.com/gpi_stuff/gpi_schematic.gif - wyglada mi na koniecznosc rozbebeszenia elektroniki - czyli utrate gwarancji, odpada
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

zgadzam się, że to przydatna rzecz, szczególnie przy redukowaniu 8) albo dłuższa jazda na jednym biegu
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
Loser

Post autor: Loser »

meyer2 pisze:zgadzam się, że to przydatna rzecz, szczególnie przy redukowaniu 8) albo dłuższa jazda na jednym biegu
Mnie tez by sie nieraz przydal...
Motocykl uzywam na przemian z katamaranem, wiec przy 100 km/h mam dylemat...
Wbijam sprzeglo i... nie ma juz wiecej biegow :twisted:
Samochod przy "setce" robi mi ledwie 2,5 tysiaca/min, stad cale zamieszanie.
Z kolei gdy przesiadam sie do puchy, wciaz mam wrazenie, ze silnik jest zepsuty :D
Bolo
BS Brother
BS Brother
Posty: 1376
Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 20:47
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: Bolo »

Loser pisze: Z kolei gdy przesiadam sie do puchy, wciaz mam wrazenie, ze silnik jest zepsuty :D
LOSER nie tylko ty masz takie wrażenie :twisted: :twisted: , a co o wskaźnika to uważam że każdy patent który ułatwia nam jazde jest jak najbardziej na miejscu, tzreba sobie ułatwiać a nie utrudniać.
zly1001
Lajtowy Motonita
Posty: 602
Rejestracja: pn, 20 mar 2006, 14:03
Województwo: -
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zly1001 »

Bardzo przydatna rzecz jestem zainteresowany przynajmniej odciążę łepetynę od liczenia na którym biegu właśnie jadę :D.Najbardziej wkurzające jak się okazuje że to najwyższy bieg a ja chcę redukować jeszcze na wyższy :evil:
GSXF 600, GSXR 750 K5 SPRZEDANY
tel.603 882 822
karus

Post autor: karus »

no ja bym chętnie tez skombinował takie cos czekam na Faq
juz nie raz chciałem wrzucić 7-ke :lol:
kuchar
The Real One
The Real One
Posty: 640
Rejestracja: śr, 15 lut 2006, 20:33
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuchar »

hehe widze, ze nie tylko ja mam nieraz problem z okresleniem czy jade na 6 czy nie :)
ale nie mam za to problemu z redukcj, przychodzi to raczej intuicyjnie
pierwsza SUZI :) czerwona GS 500 E
a obecnie srebrna SV 650 S :D
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

kuchar pisze:widze ze nowy figer nam rosnie :)
Figer jest mistrzem, a ja tylko nieudolnie próbuje cos zmontować !
Czerwony potwór
Gutek MM

...

Post autor: Gutek MM »

witam

Voti, myślałem nad Twoim pomysłem i faktycznie może się to sprawdzić, jednak dokładnie nie sprawdzałem w jakim zakresie potrafi "drgać" stopka zmiany biegów, albo jak lekko oprzesz na niej nogę to czy zaraz nie odczuje tego kontaktron jako zmiana biegu. Jednak to możnaby wyregulować zapewne.... zainspirował mnie Twój pomysł i również go sprawdzę, ale ja myślę dodatkowo zamontować taki kontaktron przy manetce sprzęgła, załanczający kontaktrony przy stopce zmiany biegu... aby uniknąć powyższych problemów, które niekoniecznie mogą się pojawić. dodatkowo pojawia się problem zgaszenia motoru na biegu... zawsze podczas załanczenia włanczał będzie się wyświetlacz na luz, a jak zgasisz na biegu i później odpalasz... trza by było gasić na luzie, ewentualnie przycisk resetujacy wyświetlacz....

Pozdrawiam> Miłego majsterkowania[/url]
ODPOWIEDZ