GS5oo E

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

thc83

Post autor: thc83 »

Mój to nie slingshot, ale odblokowany był już fabrycznie, czyli nigdy nie dławiony, wersja amerykańska.
Jechałem nim 175 km/h ale jeszcze troche zapasu w manetce było, choć nie wiem czy po jej odkreceniu na maxa jechałby więcej.

Obiło mi się o uszy, że najmocniejsza wersja GS500 to 34kW czyli 48KM, a szczerze mowiąc to nie słyszałem o wersji 55 KM.
fredi

Post autor: fredi »

thc83 pisze:Obiło mi się o uszy, że najmocniejsza wersja GS500 to 34kW czyli 48KM, a szczerze mowiąc to nie słyszałem o wersji 55 KM.
A to dziwne bo myślałem że 1 kW to dokładnie 1,3596216 KM. Ale może my się zupełnie innej fizyki uczyliśmy?? :twisted: nawet po zaokrągleniu nigdy nie wyjdzie więcej niż 46 KM wiec resztę mozna włozyć między bajki.
thc83

Post autor: thc83 »

Zawsze kierowałem się przelicznikiem 1,4kW=2KM, no ale widocznie myliłem się. Mój błąd brachu, mój błąd pozdro. Tak czy tak GS 500 55KM raczej nie ma i w tym sie chyba zgodzimy :)
Grass

Post autor: Grass »

Teoretycznie najmocniejsza to 35kW (nie 34), to wyjdzie prawie 48KM, przyjmując najprostszy przelicznik 1kW-1,36KM, przynajmniej ja się z takim spotkałam (w praktycznym zastosowaniu). Zdławiona wersja zdławioną, bo szwabskie przepisy, bo tak i już, problemu z odblokowaniem u nas żadnego. Ale - o co dyskusja? Bo slingshot nie ma nic do rzeczy, to w końcu tylko zwyczajowa nazwa gaźników od płaskiej przepustnicy, którą ma FABRYCZNIE każdy GS :), ktoś zresztą o tym już tutaj wspomniał. Generalnie ma znaczenie czy szanowny GS ma 46/47/48 KM? Eeee, bez przesady. Tak samo jak nie ma znaczenia, że po 96 jeszcze jednego kunia zabrali 8) Nawet jak się dba o moto, to koniki same uciekną przez wiek, ale nie na tyle, żeby osiągi nie były porównywalne 8) Przynajmniej w wydaniu "normalnego", czyli odblokowanego GSa. Mój poleci (jak to górnolotnie zabrzmiało) 193km/h, niestety nie przeze mnie osobiście sprawdzone, mi wystarczy mniej :wink: Ważne, żeby po prosstu jeździł :twisted:
O wersji 55KM nie słyszałam też, pewnie indywidualna robota i gdzieś zasłyszane.
misiuGS500

Post autor: misiuGS500 »

Osobiście o wersji 55KM nie słyszałem, ja mam odblokowanego GS z 93 roku ale całkiem żwawo się odpycha, na zegarze widziaem już ponad 180km/h i jeszcze coś by poszedł. Jednak najważniejsze to aby sprzet działal jak należy.
Pozdrowionka
nemo491

Post autor: nemo491 »

GS-em golasem smiganie ponad 140 km/h nie jest juz tak bardzo przyjemne na dluzsza mete, a jazda 180 wyglada smiesznie z glowa nad zegarami.
Najwazniejsze aby nie psul sie sprzet i dowozil nas wszedzie.
Mar
BS Brother
BS Brother
Posty: 1881
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie

Post autor: Mar »

Wersja z owiewka model K5 przy dobrych wiatrach i z gorki bujnie sie do 190 km/h licznikowego. Ale trzeba byc zlozonym za owiewka.
Adam

Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
mikiet

Post autor: mikiet »

no a odkrytym GSem to zeby miec te 170 to poskladany nie trzeba byc?:PP od 130 wieje nieciekawie. w tym momencie sie skladam az zabawnie to wyglada (mam mala szybke nad zegarami)

pozdrawiam i dzieki za informacje
Abe

Post autor: Abe »

Moj gs 2004r na dotarciu leciał licznikowo ok 201, czyli sadze ze 190 pare było.
Zresztą 48KM czy 45KM nie zrobi nikomu różnicy, bo przy takiej mocy wieksze znaczenie na predkość max ma opór toczenia kół i opór czołowy powietrza niż te dodatkowe 3KM.
ODPOWIEDZ