Michelin Power Pure
Moderator: Emil
Michelin Power Pure
Ja dzisiaj zrobilem 50 km na nowych Michelin Power Pure tutaj link:
http://michelinpowerpure.com/en/
Generalnie po przesiadce z Michelin Pilot Power 2CT.
Duza roznica dla mnie. Lepszy feedback, porecznosc.
Wydaje mi sie ze moze to byc hit sezonu.
Musze je na torze przetestowac - generalnie plasuja sie pomiedzy pilot power 2ct a pilot power one czy jakos tak (podchodzace pod slicki).
Jak wiadomo pilot power 2ct wymiekal troche na torze.
Pozdrawiam
http://michelinpowerpure.com/en/
Generalnie po przesiadce z Michelin Pilot Power 2CT.
Duza roznica dla mnie. Lepszy feedback, porecznosc.
Wydaje mi sie ze moze to byc hit sezonu.
Musze je na torze przetestowac - generalnie plasuja sie pomiedzy pilot power 2ct a pilot power one czy jakos tak (podchodzace pod slicki).
Jak wiadomo pilot power 2ct wymiekal troche na torze.
Pozdrawiam
Re: Testy sportowych opon
Ehh, chyba jednak zostanę przy Michelin PP 2CT. Rzeczywiście na torze konkurencja wypada lepiej, ale przy moich umiejętnościach jazdy na torze i częstotliwości odwiedzania poznańskiego torowiska ten czynnik jest średnio istotny. Poza tym PP 2CT to naprawdę świetne opony, a i punktację na mokrym zyskały nie bez przyczyny. Sprawdzone na sporym odwijaniu na mokrym i wymuszonym awaryjnym hamowaniu także na mokrym. PP 2 CT to jak dla mnie na razie jedyny słuszny wybór.
Hube
Hube
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: Testy sportowych opon
te nowe sa prawie 1kg lzejsze (2lbs), to tak jakby wymienic polowe felgi za pare groszy (felgi kute sa drozsze o powiedzmy 4tys a opony pewnie o jakies 300zl beda)
masa felgi/opony najwiecej wplywa na sterownosc/zwrotnosc (efekt zyroskopowy/masa nieresorowana) - znaczy ja nie mialem przyjemnosci na lzejszych felgach jezdzic ale opinie sa zgodne kazdego kto sprobowal - zadne wydechy, powercommandery, filtry - przede wszystkim kute felgi kupic
z drugiej strony pozostaje pytanie co z zywotnoscia? bo przyczepnosc 2CT byla zadowalajaca, za to juz 2CT strasznie szybko zuzywaly sie na bokach (na srodku super, 5tys km i zuzycie sladowe) - a te jak rozumiem sa ciensze (?)
masa felgi/opony najwiecej wplywa na sterownosc/zwrotnosc (efekt zyroskopowy/masa nieresorowana) - znaczy ja nie mialem przyjemnosci na lzejszych felgach jezdzic ale opinie sa zgodne kazdego kto sprobowal - zadne wydechy, powercommandery, filtry - przede wszystkim kute felgi kupic
z drugiej strony pozostaje pytanie co z zywotnoscia? bo przyczepnosc 2CT byla zadowalajaca, za to juz 2CT strasznie szybko zuzywaly sie na bokach (na srodku super, 5tys km i zuzycie sladowe) - a te jak rozumiem sa ciensze (?)
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: Michelin Power Pure
Nie są cieńsze mają więcej Kevlar-u .
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Re: Michelin Power Pure
No oby byly tak samo zywotne jak PP2ct bo co do jazdy w deszczu nie sadze zeby sie pogorszylo w porownaniu z nimi, raczej michelin trzyma standard.
Zdjecia w zalaczniku.
Zdjecia w zalaczniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Śmigający po niebiańskich trasach
- Posty: 931
- Rejestracja: śr, 31 sty 2007, 16:34
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydzia
Re: Michelin Power Pure
OT;takie info jak o gumach mowa
warto jeszcze wypróbować nowe gumy Metzeler Sportec M5 Interact
5-stref o różnej sztywności nowość 1100-1150 pln za komplet to żadna krzywda,
prawdopodobnie niesamowita jazda :mrgreen:
www. TU i słuszna marka VIDEO
warto jeszcze wypróbować nowe gumy Metzeler Sportec M5 Interact
5-stref o różnej sztywności nowość 1100-1150 pln za komplet to żadna krzywda,
prawdopodobnie niesamowita jazda :mrgreen:
www. TU i słuszna marka VIDEO
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: Michelin Power Pure
Czyli widac, ze GSX-R 1000 K7/8 jest polecany dla tej opony
Ale chyba jednak bede sie sklanial do mniejszej masy Michelina
Ale chyba jednak bede sie sklanial do mniejszej masy Michelina
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Michelin Power Pure
Sezon 09 przejezdzilem na Pilot Power One i moge powiedziec, ze sa mega ekstremalne. Wzorcowe dla naprawde wymiataczy, ja mimo jakiejstam praktyki nie jestem w stanie ich wykorzystac w 100%. Power Pure pewnie wiec sa zlotym srodkiem, tylko... cena. Ja za komplet Power One zaplacilem w sklepie 1900PLN (cale szczescie, nie ja placilem). Jesli Pure tez beda tak kurewsko drogie, to bedzie przeginka.
Ale poza tym, to prawie pewniak do opony roku.
Ale poza tym, to prawie pewniak do opony roku.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: Michelin Power Pure
na alledrogo 1099 za komplet. Jak zjade swoje PilotPowery to bede polowal na takie o profilu 55
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: Michelin Power Pure
tylko 55, na 50tce motocykl nie skreca, nie wiem co to za wymysl zeby w litrach seryjnie dawac 50, ta krowa i tak jest malo manewrowa na seryjnym ustawieniu zawieszenia a jak do tego dojda jeszcze 50tki to tylko po prostych chyba jezdzic wypadafiger pisze:na alledrogo 1099 za komplet. Jak zjade swoje PilotPowery to bede polowal na takie o profilu 55
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Re: Michelin Power Pure
No proszę panstwa - w weekend zrobiłem na tych oponach z 500 km. Muszę powiedzieć że niesamowite wrażenia z jazdy.
Bawiłem się też trochę na jednym z lotnisk i pomimo pokryw snieżnych po bokach możnabylo poszaleć troszke
Potem powrót 100 km w ulewie - trzymały sie jakby były przylepione do jezdni.
100% polecam - jesli dla kogos Power One to przesada a jednak chce sportowo sie pobawic to napewno trafiony zakup.
Swietne wrazenia z jazdy "pseudo torowej" i swietne w deszczu tak jak na Michelin przystalo
Pozdrawiam
Bawiłem się też trochę na jednym z lotnisk i pomimo pokryw snieżnych po bokach możnabylo poszaleć troszke
Potem powrót 100 km w ulewie - trzymały sie jakby były przylepione do jezdni.
100% polecam - jesli dla kogos Power One to przesada a jednak chce sportowo sie pobawic to napewno trafiony zakup.
Swietne wrazenia z jazdy "pseudo torowej" i swietne w deszczu tak jak na Michelin przystalo
Pozdrawiam
-
- BS Admin
- Posty: 5659
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 164
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: Michelin Power Pure
Jeśli się nie mylę czytałem gdzieś że sliki są znacznie cięższe od " drogowych " opon, więc chyba kluczem do sukcesu nie jest masa opony...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: Michelin Power Pure
masa nie jest najistotniejsza, ale bardzo wazna moim zdaniem, dziwne to by bylo troche - daj konkretne przykladyDany pisze:Jeśli się nie mylę czytałem gdzieś że sliki są znacznie cięższe od " drogowych " opon, więc chyba kluczem do sukcesu nie jest masa opony...
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Admin
- Posty: 5659
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 164
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: Michelin Power Pure
Test opon sportowych w sierpniowym Motocyklu ...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS