Demontaż silnika GS500

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

RaFF

Demontaż silnika GS500

Post autor: RaFF »

Witam Panowie i Panie mam pytanko w internecie nie mogę się doczytać czegoś pomocnego.

Jak zdemontować silnik w moim GS500 94r, o czym powinienem pamiętać i na co zwrócić uwagę,
pamiętajcie że nie mam doświadczenia w podobnych operacjach i mogę nie zrozumieć potocznej
terminologi proszę o poradę krok po kroku.

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc :)
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5625
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 128
Otrzymane Polubienia: 16
Kontakt:

Re: Demontaż silnika GS500

Post autor: Dany »

Tak dla laika...
Kup duuużo... torebek z zamkiem na śrubki, do tego naklejki lub dobre flamastry i aparat....
Wszystko do torebeczek i dokładnie po opisywać...
Przed demontażem szczegółowa dokumentacja zdjęciowa i podczas demontażu też co pewien czas.
Miłej zabawy.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
RaFF

Re: Demontaż silnika GS500

Post autor: RaFF »

Ok dzięki za rady :) będę zabierał się za to na jesień wiec jeśli ktoś cos jeszcze doda to będę wdzięczny... Pozdrawiam
Bociek
The Real One
The Real One
Posty: 201
Rejestracja: pt, 22 kwie 2011, 09:47
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Werchrata

Re: Demontaż silnika GS500

Post autor: Bociek »