Wczoraj zaryzykowałem i spróbowałem usunąć przebarwienie na kolektorze wylotowym. Okazało się, że po kilku minutach polerowania pastą do usuwania rys wszelkie przebarwienia zniknęły. Przy okazji okazało się, że miejsce polerowania zmieniło barwę ze złotej na srebrną. I teraz mam dylemat czy kupić więcej pasty i polerować cały wydech od kolektorów do końca tłumika aby przywrócić Go do stanu "jak z fabryki", czy zostawić w "złotawym" kolorze i nie przejmować się tym zjawiskiem ?
p.s. moje pytanie nie wynika z powstałego srebrnego miejsca po polerce tylko z chęci przywrócenia do stanu poprzedniego. Myślę, że takie czasochłonne polerowanie może zakończyć się po pierwszej jeździe powrotem koloru wydechu do złotego - mimo, że nie jeżdżę agresywnie
Polerować wydech czy nie?
Moderator: bohas
-
- Podpatrywacz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob, 26 gru 2015, 15:45
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Polerować wydech czy nie?
J... jednoślad 350 --> H... jednoślad 650 NTV Deauville --> Suzuki Bandit 650 SA
Re: Polerować wydech czy nie?
Masz jak najbardziej rację, po pierwszej jeździe kolektory ponownie zabarwią się na złoty kolor.
-
- The Real One
- Posty: 457
- Rejestracja: pt, 11 lip 2014, 05:41
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Polerować wydech czy nie?
Nie prawda. Moje przetrwały cały sezon. Przed zimowym znowu przetarłem, tym razem wystarczyło zgrubne oczyszczenie. Złoty kolor na razie nie powrócił. Na pewno jest to też zależne i od warunków atmosferycznych i żaru, który kolektor dostaje w zależności sił prawej
Wyczyszczone cieszą.
Złoto dobrze usuwa się np preparatem do czyszczenia felg co grosze kosztuje, O ile dobrze pamiętam, był osobny wątek.
pozdr
Wyczyszczone cieszą.
Złoto dobrze usuwa się np preparatem do czyszczenia felg co grosze kosztuje, O ile dobrze pamiętam, był osobny wątek.
pozdr
- pozdrawiam
kali
GSF 1200 (bandziorno)
tel. 509 524 282
gg: 6310520
kali
GSF 1200 (bandziorno)
tel. 509 524 282
gg: 6310520