Witam bracia i siostry. Sprawę mam taką. Drgania w savage wiem że są normą, co nie zmienia faktu, że powyżej 80-90 na godzinę lusterkami tak trzepie że w odbiciu widzę tylko światła, z raczej słabą możliwością wyczucia dystansu pojazdów za mną. Myślałem żeby zrobić jakieś podkładki grube gumowe, czy simlocki między silnik a ramę, ale nie wiem czy mocowanie silnika umożliwia to i tym bardziej czy da efekt... Co sądzicie o tym? Ew pod lusterka, półkę kierownicy? Słyszałem że brak wyregulowanych zaworów i gaźnika też może mieć wpływ na drgania bo zła praca silnuka. Jeśli się mylę, proszę o sprostowanie tego:) a fakt, zawory cykają u mnie równo, z kolei brak dobrej regulacji dawki i może gaźnika sprawia, że przy 100 na godzinę moto zwyczajnie się dusi i więcej nie pojedzie,nie miałem okazji jeszcze tego zrobić.
Druga sprawa.. Myślałem nad wyciągnięciem podnóżków do przodu, i nie wiem jak zabrać się do przedłużenia dźwigni od zmiany biegów i hamulca. Myślałem nad dospawaniem przedłużenia, ale tak ładnie
I jeszcze jedno pytanko. Czy po trasie z drugą osobą normalny jest turbo strzał z rury że aż echo po całej kamienicy poszło?
LS 650 drgania i podnóżki
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: LS 650 drgania i podnóżki
Turbo strzał jest wręcz pożądany
A masz Ty ciężarki na końcach kierownicy ? Jak wyglądają opony ?
A masz Ty ciężarki na końcach kierownicy ? Jak wyglądają opony ?
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
Re: LS 650 drgania i podnóżki
Mam w swoim takie akcesoryjne podnóżki.
https://zapodaj.net/357cb664ba3d1.jpg.html
Jutro mogę zrobić zdjęcia jak to od środka wygląda i jak są przedłużone wajchy.
https://zapodaj.net/357cb664ba3d1.jpg.html
Jutro mogę zrobić zdjęcia jak to od środka wygląda i jak są przedłużone wajchy.
-
- Podpatrywacz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw, 28 kwie 2016, 19:26
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Re: LS 650 drgania i podnóżki
Oo, o takie właśnie mi chodzi. A noga o rure się nie przypala?
A zdjęcia z chęcią zobaczę, i gdzie takie.nóżki dorwać, żeby jeszcze pasowały? Jak je wybrać, czym się kierować?
A zdjęcia z chęcią zobaczę, i gdzie takie.nóżki dorwać, żeby jeszcze pasowały? Jak je wybrać, czym się kierować?
"Nie sztuką jest jechać szybko, sztuką jest wyhamować."
LS Savage 650 92r
LS Savage 650 92r
Re: LS 650 drgania i podnóżki
Oto obiecane zdjęcia.
Ja już z tymi podnóżkami kupiłem motor, więc Ci nie powiem ile kosztowały ale widziałem gdzieś w sieci podobne w kosmicznej cenie 1500-1700 zł. http://moto-center.pl/suzuki/3527-suzuk ... przod.html
Noga się nie przypala od rury bo uważam żeby trzymać ją trochę z dala. Myślałem aby przesunąć istniejącą osłonę albo zrobić inną z rury nierdzewki takiej jaką zastosowałem do zamaskowania łączenia tłumika z kolankiem.
Ja już z tymi podnóżkami kupiłem motor, więc Ci nie powiem ile kosztowały ale widziałem gdzieś w sieci podobne w kosmicznej cenie 1500-1700 zł. http://moto-center.pl/suzuki/3527-suzuk ... przod.html
Noga się nie przypala od rury bo uważam żeby trzymać ją trochę z dala. Myślałem aby przesunąć istniejącą osłonę albo zrobić inną z rury nierdzewki takiej jaką zastosowałem do zamaskowania łączenia tłumika z kolankiem.
-
- Podpatrywacz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw, 28 kwie 2016, 19:26
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Re: LS 650 drgania i podnóżki
Jasna cholera, jaka cena :shock: ciekawe czy są jakieś tańsze, dużo tańsze... które by pasowały. Nie mam szczerze bladego pojęcia o tym i sposobie mocowania ich
"Nie sztuką jest jechać szybko, sztuką jest wyhamować."
LS Savage 650 92r
LS Savage 650 92r