VS800 - obroty, moc, słychać strzały :D

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
pisaq

VS800 - obroty, moc, słychać strzały :D

Post autor: pisaq »

Witajcie,
mam mały problem ze swoim Intruzem. Jeździłem nim przez pewien czas na trasach rzędu 20-25km, w pewnym momencie odczułem spadek mocy, jednak zbagatelizowałem problem myśląc, że jest to spowodowane przesiadką z mocniejszego GS650...
W sobotę rano wybrałem się na przejażdżkę, oczywiście rozgrzałem moto, obroty ok, wszystko ok. Po kilkunastu kilometrach zrobiłem przerwę, taką 10min. Po ruszeniu coś zdusiło Intruza, strzeliło w tłumiku i... Moto odzyskał moc. Jednak nastąpiło kopcenie z lewego wydechu, a obroty były zbyt wysokie. Wyregulowałem je i kontynuowałem jazdę. Dzisiaj wszystko ok, za wyjątkiem niewielkich ilości szaro-niebieskiego dymu z prawej rury przy odwijaniu manetki...
Pytanie, czy powinienem się martwić? Co może być przyczyną?

Sorry, ale jak ostatnio jeździłem jednośladem to był to Ogar 205 i tam musiało kopcić, a brak mocy był normą :D
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6448
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 22

Re: VS800 - obroty, moc, słychać strzały :D

Post autor: KROPEK »

Szaro niebieski dym = spalanie oleju, nie ma żartów jedź do mechanika na ustalenie przyczyny, może być różnie od uszczelki głowicy przez zawory i uszczelniacze zaworów na pierścieniach i tłoku kończąc, kuknij jak wygląda olej i jego poziom.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
harpoon
BS Admin
BS Admin
Posty: 2216
Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Imielin
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 25
Kontakt:

Re: VS800 - obroty, moc, słychać strzały :D

Post autor: harpoon »

KROPEK pisze:Szaro niebieski dym = spalanie oleju, nie ma żartów jedź do mechanika na ustalenie przyczyny, może być różnie od uszczelki głowicy przez zawory i uszczelniacze zaworów na pierścieniach i tłoku kończąc, kuknij jak wygląda olej i jego poziom.
A jak sam tego nie jesteś w stanie ogarnąć, to w Sosnowcu masz specjalistę od wszelakich Intruzów... Zwie się Mroowa...
Jak będziesz potrzebował, to mogę Ci na PW wrzucić kontakt do chłopa...
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
ODPOWIEDZ