czesść

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
Leonn

czesść

Post autor: Leonn »

kupiłem dzikusa ls650 90 rocznik stan jak nowy z Holandi ..bierze niestety olej 500 ml na 500 kilonetrów, podpowiedzcie jaki koszta naprawy i czy wystaczy wymienić uszczelniacze ..ładny wyglad nie zawsze daje zadowolenie:)
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3074
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 15

Re: czesść

Post autor: osama »

stan jak nowy...bierze niestety olej 500 ml na 500 kilonetrów...
rocznik 90 to już pewnie ponad 30000 km ma na liczniku - po 25000 należy zrobić szlif cylindra.
jeżeli masz smykałkę do mechaniki i sam sobie poradzisz z wyjęciem silnika i jego rozłożeniem, a następnie z jego poskładaniem i wrzuceniem w ramę, to koszty będą wyglądały mniej więcej tak:
- tłok ok 650 zł
- szlif ok 100 zł
- uszczelki góry silnika ok 260 zł
- ew uszczelniacze zaworowe ok 25 zł



PS. w razie zapotrzebowania na te części dzwoń 8)
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Eddy70
The Real One
The Real One
Posty: 399
Rejestracja: pt, 18 mar 2016, 20:14
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Tuchola
Otrzymane Polubienia: 2

Re: czesść

Post autor: Eddy70 »

osama pisze: po 25000 należy zrobić szlif cylindra.
Mam nadzieję, że nie, bo inaczej musiałbym to już dawno zrobić. :lol: Będę się trzymał bardziej optymistycznej wersji a jak będzie pokaże życie:

"Pod względem trwałości silnik odpowiada podobnym singlom. Przebieg rzędu 50000km jest wystarczającym argumentem do jego rozebrania i skontrolowania stanu podstawowych elementów. Przy tym przebiegu trzeba liczyć się z wymianą tłoka z pierścieniami, łańcucha rozrządu z napinaczem i ślizgaczem oraz tarcz sprzęgłowych. Należy także zwrócić uwagę na stan krzywek wałka rozrządu i współpracujących z nimi dźwigienek. Na szczęście prosta konstrukcja oparta jest prawie wyłącznie na łożyskach tocznych (jedynie wałek rozrządu łożyskowany jest ślizgowo), co znakomicie ułatwia naprawę i obniża jej koszty. Ponadto tłok oferowany jest w dwóch nadwymiarach.
Najlepszym sposobem na utrzymanie silnika w dobrej kondycji, jest ścisłe przestrzeganie reżimu nagrzewania zimnego silnika. Aby dostać się do najodleglejszych zakątków głowicy i wałka rozrządu, olej potrzebuje trochę czasu. Dlatego po uruchomieniu silnika, warto jest odczekać chwilę."

P.S. Powyższy cytat pochodzi ze strony http://www.chudzikj.republika.pl/LS650.htm " Motocykle japońskie lat 80-tych i 90-tych"
LS 650 Savage - odjechał
H...a Deauville - czas na wygodę
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3074
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 15

Re: czesść

Post autor: osama »

Mogę już nie pamiętać po jakim dystansie się robi szlif w dzikusie, niemniej jest to MAŁY przebieg.

PS. mój miał na liczniku 33000 z tego co pamiętam jak robiłem cylinder. :angry_smile:
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Maniutek
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 35
Rejestracja: ndz, 8 maja 2016, 08:20
Województwo: podlaskie

Re: czesść

Post autor: Maniutek »

Ma ktoś może jakąś podpowiedz typu "Sam naprawiam", link jakiś czy cóś???
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3074
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 15

Re: czesść

Post autor: osama »

szukaj w sieci "clymer manuals suzuki ls650"
Albo ściągniesz - jak ci się uda, albo kupisz - WARTO
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Leonn

Re: czesść

Post autor: Leonn »

swojego savage naprawilem lata oleju już nie berze,ale nie dosyt.. dziś zrobilem 200km potrzebuje wiekszgo motorka wygodniejszego mam 185 cm wzrostu co plecacie?w cenie do 15 tysi
harpoon
BS Admin
BS Admin
Posty: 2216
Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Imielin
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 25
Kontakt:

Re: czesść

Post autor: harpoon »

Leonn pisze:swojego savage naprawilem lata oleju już nie berze,ale nie dosyt.. dziś zrobilem 200km potrzebuje wiekszgo motorka wygodniejszego mam 185 cm wzrostu co plecacie?w cenie do 15 tysi
Jeśli w klimacie chopperowym, to absolutnie tylko i wyłącznie VS1400
Mocy Ci nie zabraknie, ja mam 183cm i latałem tym 3 sezony... W tej kwocie możesz znaleźć już naprawdę fajny egzemplarz.
Zwracaj uwagę na chromy (koła, silnik), to niestety jest ich słaba strona...
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
ODPOWIEDZ