Cześć !
Nieśmiało otwieram wątek mojego nabytku - wszelkie podpowiedzi mile widziane, a wręcz uprzejmie proszę o sugestie bardziej doświadczonych właścicieli.
Zakup, rejestracja, pierwszy tysiąc km na sprzęcie za mną, nacieszyłem się i czas wziąć się do roboty albo przynajmniej spróbować bo mechanik ze mnie żaden
Na pierwszy rzut oka widzę, że mam do ogarnięcia:
1. Wyregulowanie kierownicy, jakoś nie jest idealnie prosta.
2. Usunięcie rdzawych kropek na felgach i dźwigni hamulca tylnego/zmiany biegów.
3. Bliższe oględziny wału: sprawia wrażenie lekkich luzów i chyba odrobinę się poci.
4. Wymiana / wyciszenie wydechów - są akcesoryjne i niemiłosiernie dudnią. Fajne to na krótką metę ale po 50km bez zatyczek łeb urywa.
5. Kubek prędkościomierza - jest popękany a lubię jak wszystko jest w całości
I teraz prośba o delikatne wsparcie:
1. Czy ktoś z Was dysponuje może PDF serwisówki do tego modelu w PL? Dorwałem gdzieś z sieci 450stron po ang ale słownictwo techniczne nie jest moją mocną stroną i nie jestem pewien tłumaczeń googla.
2. W ogniu polerki nie chciałbym zepsuć felgi - możecie polecić sprawdzone sposoby na usunięcie pierwszych śladów korozji na delikatnych powierzchniach?
3. To mój pierwszy sprzęt bez napędu łańcuchem i nie wiem czy nie jestem przewrażliwiony. Jaki luz powinine być wyczuwalny na wale, czy akceptowalne jest lekkie pocenie się przy uszczelce, czy mogę wstępnie zweryfikować ewentualne problemy napędu bez rozbierania / bądź uspokoić się, że "tak ma być" ?
4. Ktoś chętny na wymianę akcesoryjnych puszek na oryginały ? Lub sprzedaży oryginałów w dobrym stanie?
Na razie znalazłem tylko coś takiego: https://www.otomoto.pl/oferta/oryginaln ... zHuSV.html
ale po pierwsze nie wiem czy będą pasowały wydechy z 2009 do moto z 1996, po drugie czy ta cena za taki stan to znowu wielka okazja...?
5. Ktoś / coś a'propos kubka prędkościomierza? Nigdzie nie widzę w sieci - ewentualnie nowa część na zamówienie lub używany prędkościomierz... z reguły wyskalowany w milach.
Ewentualnie kupię nowy ale czy pozostaje mi ściąganie z USA, czy ktoś z Was ma dostęp do części lokalnie?
Sporo tego ale nie ma pośpiechu
Pozdrawiam :moto:
VS 800 Intruder - poprawki
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: VS 800 Intruder - poprawki
1. A rama albo lagi są proste?
2. Dużo zdrowia i cierpliwości życzę (pasta automax jest dobra)
3. Gdzie się poci, gdzie ten luz?
4. zainwestuj w stopery - są tańsze, a wyciszony mały intruz to porażka
5. Alledrogo, bo nowy to kupa kasy (uwaga, były różne modele, różne głębokości
PS. Serwisówki w języku polskim nie widziałem - musisz się nauczyć angielskiego technicznego - wujek google pomoże pewnie
2. Dużo zdrowia i cierpliwości życzę (pasta automax jest dobra)
3. Gdzie się poci, gdzie ten luz?
4. zainwestuj w stopery - są tańsze, a wyciszony mały intruz to porażka
5. Alledrogo, bo nowy to kupa kasy (uwaga, były różne modele, różne głębokości
PS. Serwisówki w języku polskim nie widziałem - musisz się nauczyć angielskiego technicznego - wujek google pomoże pewnie
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: VS 800 Intruder - poprawki
nie wiem czy mogę polecić inne forum ( jak coś to admin usunie) ale na forum INTRUDER POLSKA gość sprzedaje całego VS800 na części
możesz kupić całego lub to co potrzebujesz
możesz kupić całego lub to co potrzebujesz
Re: VS 800 Intruder - poprawki
Serdecznie dziękuję za wsparcie
1. Wygląda, że tak. Po weekendzie wybiorę się na dokładny pomiar jeśli sama regulacja na mocowaniu kierownicy nic nie wniesie.
2. A dziękuję ochraniacze na kolana, poduszka pod tyłek i kilka(naście) godzin pucowania?
3. Zrobię zdjęcia, bo jak zacznę tłumaczyć to co poniektórym dupska ze śmiechu odpadną z mojego fachowego nazewnictwa
4. Stoperów mam całą szufladę tylko patrole jakoś nie chcą ich zakładać i obawiam się delikatnie konfliktu z drogówką na tym polu.
5. Szukam zatem.
Wujek google przyjacielem mym, także skoro nie ma na skróty... będzie z tłumaczeniem
Jeszcze raz dzięki!
1. Wygląda, że tak. Po weekendzie wybiorę się na dokładny pomiar jeśli sama regulacja na mocowaniu kierownicy nic nie wniesie.
2. A dziękuję ochraniacze na kolana, poduszka pod tyłek i kilka(naście) godzin pucowania?
3. Zrobię zdjęcia, bo jak zacznę tłumaczyć to co poniektórym dupska ze śmiechu odpadną z mojego fachowego nazewnictwa
4. Stoperów mam całą szufladę tylko patrole jakoś nie chcą ich zakładać i obawiam się delikatnie konfliktu z drogówką na tym polu.
5. Szukam zatem.
Wujek google przyjacielem mym, także skoro nie ma na skróty... będzie z tłumaczeniem
Jeszcze raz dzięki!
osama pisze:1. A rama albo lagi są proste?
2. Dużo zdrowia i cierpliwości życzę (pasta automax jest dobra)
3. Gdzie się poci, gdzie ten luz?
4. zainwestuj w stopery - są tańsze, a wyciszony mały intruz to porażka
5. Alledrogo, bo nowy to kupa kasy (uwaga, były różne modele, różne głębokości
PS. Serwisówki w języku polskim nie widziałem - musisz się nauczyć angielskiego technicznego - wujek google pomoże pewnie
Re: VS 800 Intruder - poprawki
o, super !
Dziękuję za podpowiedź, już do kolegi napisałem. Może jeszcze ma.
Tylko będę musiał zweryfikować głębokość wymiary, jak wspomnial osama.
Dziękuję za podpowiedź, już do kolegi napisałem. Może jeszcze ma.
Tylko będę musiał zweryfikować głębokość wymiary, jak wspomnial osama.
wodnik1402 pisze:nie wiem czy mogę polecić inne forum ( jak coś to admin usunie) ale na forum INTRUDER POLSKA gość sprzedaje całego VS800 na części
możesz kupić całego lub to co potrzebujesz