Zanim przejdę do setna "problemu" chcę powiedzieć, że szukałem w różnych miejscach, na różnych forach , mam także ściągnięty cały manual. Niestety nie znalazłem dokładnej odpowiedzi.
Gdy kupowałem motor ,sprzedawca z góry poinformował mnie o małym problemie,o tym że wolne obroty są nieco wyższe niż powinny. Zaryzykowałem i kupiłem, sprawdzając wcześniej i czytając jaka może być tego przyczyna. Generalnie problem może być z gaźnikiem , układem dolotu powietrza (może jeszcze jakiś inny). Jeśli chodzi o gaźnik to na chwilę obecną nie chcę go rozbierać ,czyścić. Najpierw te widoczne rzeczy.
Na początek pozdejmowałem obudowy, siedzenie a także obudowy filtrów powietrza, by móc posprawdzać wzrokowo czy przewody, wężyki, nie mają dziur, pęknięć, czy są podłączone tak jak w manualu (przynajmniej te które są tam opisane), czy w ogóle są podłączone. Znalazłem dwie rzeczy. Po pierwsze zauważyłem , że z gaźnika wychodzi wężyk, który do niczego nie jest podłączony, przechodzi nad cylindrem i zwisa sobie z przodu, tak jak to widać na zdjęciu.Czy tak ma być?

Druga rzecz to opisany w tytule Emission Vacuum Air Valve (niestety nie wiem jak to jest po polsku, a nie zawsze można dosłowne tłumaczyć

Czy ktoś mógłby powiedzieć jak i gdzie to powinno być podłączone lub może jest ktoś kto ma vl125 i może sprawdzić jak to podłączyć.
Pozdrawiam