ustawienie twardości amortyzatora tylnego w GS 500E
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 325
- Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Choceń
ustawienie twardości amortyzatora tylnego w GS 500E
mam pytanko do użytkowników GS'a: gdzie jest "punkt orientacyjny" ustawienia twardości amortyzatora tylnego, szukałem jakieś strzałki czy wybitego punktu wskazujacego nastawę lecz nic takiego nie znalazłem, wnioskuję że jest to oś kola (bo w tym miejscu mam nastawę 4) ale mogę sie mylić
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)
-
- Lajtowy Motonita
- Posty: 724
- Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Biedrusko
taki kluczyk powinien też pasować od niektórych modeli suzuki, a jak nie to na allegro (ew. motobazary) możesz dostać, ale nie wiem czy nie będą chcieli sprzedawać całych zestawów (ok. 50 zeta - używany), ale tak jak fredi pisał, źle widać i ciężko się dostać 
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
W GS-ie tyl powinien byc fabryczni nastawiony na 4 "zabek". Jak schylisz sie pod moto , zobaczysz gdzie ten klucz powinienes zalozyc. Krecenie na max sztywnosc sprezyny jest w lewo (patrzac od strony dzwig zmian bieg) i w ta strone idzie lepiej. Jka chcesz zrobic sprezyne na komfort to krec w prawo- troche gorzej idzie zwlaszcza kluczem oryginalnym.
Jak mozez to dorob sobie taki klucz(wg wzoru z oryginalu i wygnij go tak abys mogl krcic nim pod lancuchem.
Jak mozez to dorob sobie taki klucz(wg wzoru z oryginalu i wygnij go tak abys mogl krcic nim pod lancuchem.
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Nie no ludzie! Jezeli regulacja nie jest gwintem tylko zabkami, a tak wynika z poprzednich postow, to nie mozna krecic w kierunku przesiwnym do wskazowek zegara!nemo491 pisze:Jka chcesz zrobic sprezyne na komfort to krec w prawo- troche gorzej idzie zwlaszcza kluczem oryginalnym.
Po to sa te zabki, zeby blokowaly rozprezanie sie sprezyny.
Jak zrobisz za twardo, to trzeba krecic, do momentu, az sprezyna nie zeskoczy z pozycji najtwardszej na najmieksza i wtedy odliczasz zabki.
Jezeli masz regulacje z gwintem i kontra tak jak tu

to luzujesz kontre i krecisz ile potrzeba i w ktora strone chcesz.