GSF 600 - zmiany
Moderator: bohas
GSF 600 - zmiany
Witam. Tydzien temu zabralem sie za lekkie przerabianie mojego bandita. i jestem ciekaw waszego zdania... motor jeszcze nie skonczony jest... ale juz prawie. zniszczylem czy poprawilem???
http://www.bikepics.com/members/marekbandit/
http://www.bikepics.com/members/marekbandit/
-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
GSF 600 - przeróbki
Tendencja dobra tylko więcej czarnego matu.
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
jakas propozycja? Myslalem o tyle ramy zeby zrobic w czarnym macie i kolektor z reszta wydechu bo ten niebieski tlumik to tak srednio pasuje... pozatym jako ze nie jestem lakiernikiem... to pytanie dotyczace wykonczenia lakieru... czym pokryc ten czarny mat zeby nie wyplowial itp. Slyszalem o jakis bezbarwnych lakierach ktore sie kladzie na koniec.
-
- BS Brother
- Posty: 674
- Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
no no...
ja bym całą ramę też na mat zrobił (ten czerwony kolor nie pasuję )... tłumiczek - carbonowy.
qrcze szkoda ze silnik nie jest czarny :>
Ale ogólnie OK
:twisted:
ja bym całą ramę też na mat zrobił (ten czerwony kolor nie pasuję )... tłumiczek - carbonowy.
qrcze szkoda ze silnik nie jest czarny :>
Ale ogólnie OK
:twisted:
Kynias
........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...
W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…
Tel. 500273677
........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...
W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…
Tel. 500273677
-
- Lajtowy Motonita
- Posty: 724
- Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Biedrusko
malowanie silnika to nie jest prosta sprawa, tym bardziej jak widzę ty wszytsko robisz na ulicy praktycznie. Możesz bawić się z tym na złożonym silniku, ale masę czsau poświęcisz zanim wszytsko dobrze odtłuścisz przed malowaniem, a i efekt może być inny od zamierzonego. Chodzi mi szczególnie o łączenia (np. dekli z obudową silnika czy jak kto woli karterem, i inne tego typu miejsca, czy farba nie zacznie po jakimś czasie pękać i odchodzić płatami...)
W sumie to po głowie chodzą mi dwa pomysły co by można było zrobić z twoim moto.
Oto pierwszy z nich (najtańszy i najłatwiesz do zrobienia w twoich warunkach). Zostawiasz czerwoną ramę, malujesz felgi na czerwono i robisz czarne ranty (naklejki). Następnie lagi i obie półki polerujesz (najlepiej na lustro), bo to przecież aluminium-wtedy cały przedni zawias ładnie się zlewa. Tłumik- jeśli jest możliwośc to obdzierasz/zeszlifujesz czy co tam by się dało żeby to niebieskie cholerstwo usunąć i puszkę masz zapewne z nierdzewki (też da radę wypolerować, tylko troszke inaczej sie to robi niż aluminium), a jak nie to zmień na carbonowy (jak pisał Kynias). No i jeszcze pozostaje kwestia tego smutnego/srebrnego wachacza ale myślę, że w czarnym macie by to jakoś wyglądało. A na koniec te wszytskie naklejki, które były (albo takie jak będziesz chciał mieć) koniecznie w złotym kolorze
No i ta druga opcja (droższa i mniej możliwa do wykonania w warunkach "ulicznych"). Malujesz ramę, wahacz, silnik i wszystko co jeszcze możliwe na czarny mat. Zmieniasz wydech (na taki jak już pisał Kynias ) Zaciski hamulca malujesz na złoty kolorek (jak w kawie 636 z 2003) i do tego złote ranty no i naklejki/emblematy na złoto, a wtedy moto masz jak złoto
P.S. Szkoda, że przed malowaniem nie zlikwidowałeś wgniotu na baku. Czyżbyś miał bardzo ostre hamowanie :?: :mrgreen:
W sumie to po głowie chodzą mi dwa pomysły co by można było zrobić z twoim moto.
Oto pierwszy z nich (najtańszy i najłatwiesz do zrobienia w twoich warunkach). Zostawiasz czerwoną ramę, malujesz felgi na czerwono i robisz czarne ranty (naklejki). Następnie lagi i obie półki polerujesz (najlepiej na lustro), bo to przecież aluminium-wtedy cały przedni zawias ładnie się zlewa. Tłumik- jeśli jest możliwośc to obdzierasz/zeszlifujesz czy co tam by się dało żeby to niebieskie cholerstwo usunąć i puszkę masz zapewne z nierdzewki (też da radę wypolerować, tylko troszke inaczej sie to robi niż aluminium), a jak nie to zmień na carbonowy (jak pisał Kynias). No i jeszcze pozostaje kwestia tego smutnego/srebrnego wachacza ale myślę, że w czarnym macie by to jakoś wyglądało. A na koniec te wszytskie naklejki, które były (albo takie jak będziesz chciał mieć) koniecznie w złotym kolorze
No i ta druga opcja (droższa i mniej możliwa do wykonania w warunkach "ulicznych"). Malujesz ramę, wahacz, silnik i wszystko co jeszcze możliwe na czarny mat. Zmieniasz wydech (na taki jak już pisał Kynias ) Zaciski hamulca malujesz na złoty kolorek (jak w kawie 636 z 2003) i do tego złote ranty no i naklejki/emblematy na złoto, a wtedy moto masz jak złoto
P.S. Szkoda, że przed malowaniem nie zlikwidowałeś wgniotu na baku. Czyżbyś miał bardzo ostre hamowanie :?: :mrgreen:
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
-
- Śmigający po niebiańskich trasach
- Posty: 105
- Rejestracja: sob, 21 paź 2006, 20:03
- Województwo: -
- Lokalizacja: ...już nie Toruń, ale blisko...
- Kontakt:
Re: GSF 600 - zmiany
Przykro mi, ale bedę szczery ... niewiele widziałem ładnie przerobionych Banditów, a te które wyglądały dla mnie w miarę dobrze, wymagały z pewnością ogromnego nakładu pracy i środków. Dla mnie zeszpeciłeś (przynajmniej na tym etapie) ładne moto, bo akurat czerwony i Bandit dobrze do siebie pasująMarekD pisze:zniszczylem czy poprawilem???
W zasadzie moi przedmówcy powiedzieli już co można by jeszcze zmienić. Powiedzmy, że w moim zdaniem podratuje to jeszcze wygląd Twojego Bandita.
Jak to ktoś kiedyś mi powiedział ... "dziwkowaty" Bandit 600N
hehe wlasnie chodzi ze on nie byl czerwony. rama byla czerwona a zadupek , bak i przodnie nadkole pomaranczowe... na zdieciu moze tego dobrze nie widac, ale roznica w kolorze byla. Myslalem zeby zostawic felgi czarne i zrobic rant czerwony , i bedzie plug jeszcze na kolektorze w czerni . Jak tylko kupie montowanie i kolejna puszke farby.