GSX 1300 R - Crash Pady

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

Cukier
BS Brother
BS Brother
Posty: 982
Rejestracja: sob, 18 lut 2006, 18:33
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Chorzów
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 3

GSX 1300 R - Crash Pady

Post autor: Cukier »

Co myślicie o takiej propozycji :

http://www.allegro.pl/item217071168_cra ... tylko.html

Może ktoś coś lepszego może polecic ? Będę wdzięczny. Pozdrawiam.
GS 500F --> GSX 1300R Hayabusa --> GSX-R1000 Limited Edition by Adu :-)
tel. kom. 665 - 157 - 342
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: cziton »

Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Remi »

Cukier, jak masz AC, to po co Ci te szpecące bolce na motocyklu? :D
mobile: +48 888 587 587
Vais

c

Post autor: Vais »

to co ja sie interesowałem to te crashy można zamontować bez wiercenia innych dziur w owiewkach i najważniejsze w ramie ,podchodzą na miejsce tej centralnej śruby , nie żle to wygląda i zabezpieczenie jest,można wybrać nawet kolor .przyznam sie ze zakupiłem te crashy ale dotrą do mnie 10.08.07 i wtedy będę mógł coś więcej o nich powiedzieć
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: AdamOSA »

Ja niestety nie widzę tego .

Miałem szlifa na lewej stronie i TA śruba wyrobiła mi gniazdo , a trzymała mi tylko owiewkę .
Jak dla mnie to jest jakieś nieporozumienie , to miejsce nie jest żadnym elementem nośnym !!
Położenie moto na parkingu chyba wywala
ten element :arrow: Obrazek

Jak na razie oprócz wiercenia nie widziałem żadnego rozsądnego rozwiązania .

Pozdrawiam

AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
speed
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 931
Rejestracja: śr, 31 sty 2007, 16:34
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydzia

Post autor: speed »

co do miejsca mocowania to sie nie wypowiem

ale!! jest tylko jedno powinny być nie zbyt długie
ponieważ czym dłuższe tym istnieje ryzyko przegięcia
pęknięcia i wtedy rola ich jest żadna tym bardziej ze moto ma swoją
wagę a to jest tylko jeden punkt montażowy (SPRAWDZONE)
inna sprawa przy zastosowania (KLATY) jak do Stuntu
+/- trzy miejsca montażowe.

dobre rozwiązanie LSL tylko cena :( ale kupujesz system-
element montażowy i dorabiasz element końcowy z ciśnieniowego
aluminium u znajomego tokarza :) w komplecie jest dystans,
śruba i element przenoszący tu przykład
1.http://www.lsl-motorradtechnik.de/uploa ... c13e44.jpg
2.http://www.lsl-motorradtechnik.de/uploa ... 5e7c0a.jpg
przypuszczam ze u ciebie jakis dziwny element bedzie potrzebny
patrząc na opis kolegi(AdamOSA) , ja tak zrobiłem
sporo oszczędzasz POWODZENIA wybór jest twój
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: AdamOSA »

speed-jan cały "problem" w hajkach że plstiki zasłaniaja wszelkie punkty montażowe i każdy producent na rynku zaznacza że trzeba wiercić dziurę w plastiku żeby zamocować . Mnie do tej pory przez myśl nie przeszło żeby stanąć przed moją hajką z wiertarą w ręku :D
No i pojawiła się firma która oferuje montaż w miejsce śruby M6 ( chyba, lub mniej) którą wkręcamy zamiast oryginału . Śrubka ta przytrzymuje normalnie plastik do ramy i nic więcej .
Nie wiem jak dokładnie powinien zachować się crashpad , i jak reagować na zderzenie z glebą , ale jak widać na rysunku obawiam się że ta tuleja aluminiowa przyspawana do ramy nawet na parkingu leci .

Pozdrawiam

AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Vais

Post autor: Vais »

AdamOSA pisze:Mnie do tej pory przez myśl nie przeszło żeby stanąć przed moją hajką z wiertarą w ręku :D



co prawda to prawda chyba by mi serce pekło :cry2:
Ostatnio zmieniony pt, 20 lip 2007, 22:18 przez Vais, łącznie zmieniany 1 raz.
speed
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 931
Rejestracja: śr, 31 sty 2007, 16:34
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydzia

Post autor: speed »

tak, tak zdjęcia przedstawiają inne modele prócz
właśnie hajki myślałem że da sie przenieść za pomocą
elementu montażowego pod owiewkami i usytuować
element odpowiedzialny w szczelinie od przepływu
powietrza przy chłodnicy by obyło sie to bez wiercenia
ponieważ przedstawiony wariant przez samego zainteresowanego
jak dla mnie jest nie do przyjęcia M5 /M6 prędzej w miejsce
dokręcenia silnika pod owiewkami znałeś jakieś
dwa stabilne miejsca (kształt litery V ) i w ten sposób
przenieś ten punkt , jest to z pewnością do wykonania
tylko producenci idą na łatwiznę :evil: sajba zmieścił
turbo i wiele innych elementów wiec co to tam jakieś mocowanie :)
[
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: cziton »

speed-jan pisze: dobre rozwiązanie LSL tylko cena :(
No Panowie z calym szacunkiem ale nie mozna mowic o pieniadzach jesli chodzi o bezpieczenstwo moto, tym bardziej jezeli mowimy o Haykach a wiadomo ze ten motocykl do tanich nie nalezy!!!

A co do wiercenia otworow to troche przesadzacie!!! Lepiej miec otwor ktory wyglada jak by mial tam byc niz pozniej plakac nad polamanymi i zeszlifowanymi plastikami!!!

Co do samorobnych crashow to mam takie zdanie ze nie zawsze dziala to co podobnie wyglada :) (Kaskow raczej nikt sobie nie dorabia)

Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Cukier
BS Brother
BS Brother
Posty: 982
Rejestracja: sob, 18 lut 2006, 18:33
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Chorzów
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 3

Post autor: Cukier »

Od dawna stawiałem na LSL i chyba się nie myliłem czytając Wasze wypowiedzi :-) A więc decyzja chyba podjęta :-) Jeżeli ktoś ma coś jeszcze do powiedenia, to bardzo proszę !!!
Ostatnio zmieniony pt, 20 lip 2007, 22:39 przez Cukier, łącznie zmieniany 1 raz.
GS 500F --> GSX 1300R Hayabusa --> GSX-R1000 Limited Edition by Adu :-)
tel. kom. 665 - 157 - 342
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Remi »

Czy ktoś z was ubezpiecza moto na AC?
mobile: +48 888 587 587
Cukier
BS Brother
BS Brother
Posty: 982
Rejestracja: sob, 18 lut 2006, 18:33
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Chorzów
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 3

Post autor: Cukier »

Remi pisze:Czy ktoś z was ubezpiecza moto na AC?
Oczywiście że tak !!! A czy ktoś z Was " użerał " się już z ubezpieczalniami ??? Zawsze to jakieś zabezpieczenie, no i spokojniej się śpi :-) A swoją drogą Remi ma trochę racji :-)
GS 500F --> GSX 1300R Hayabusa --> GSX-R1000 Limited Edition by Adu :-)
tel. kom. 665 - 157 - 342
speed
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 931
Rejestracja: śr, 31 sty 2007, 16:34
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydzia

Post autor: speed »

troszkę słabe argumenty "cena" lekko by nie powiedzieć
bardzo przesadzona bo zrobienie dokładnie z tego samego
materiału elementu montażowego do srada i kupienie
identycznych śrub wyszło dużo taniej a nie 120 pln
a co do pomalowania na kolor proszkowo elementu
końcowego w przypadku LSL to śmiech
żadne koszty paleta bar to ze 200 kolorów

ps.czepiasz sie słów(cziton) wyjętych z kontekstu
kask za 3000 tys. czy za 500 jak dobrze
walniesz to i tak ciebie nie uratuje wiec.......
chce sie zmniejszyć skutki ewentualnie następstwa
POZDRAWIAM :spoko:
[
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Remi »

speed-jan pisze: kask za 3000 tys. czy za 500 jak dobrze
walniesz to i tak ciebie nie uratuje wiec.......
Poniosło Cię trochę kolego :roll:



BTW. Ja mam wykupiony full casco i nie montuję żadnych badziewiastych wystających grzybków i nie wiadomo czego jeszcze, jak się coś stanie, to ubezp. ma zasrany obowiązek wypłacić, jak nie chce, to sąd go zmusi, wraz z odsetkami. A jak jest AC, to im moto sie ładniej podrapie przy jakiejkolwiek akcji, to i pieniążki na naprawę lepsze :) I lakier odświeżony :) I plastiki nowe :) I błyszczy się ładnie :)
mobile: +48 888 587 587
ODPOWIEDZ