LS 650 kierownica
LS 650 kierownica
Witam wszystkich !
Tym razem zamyslilem sobie takie to 'oswiezenie' swego savaga - chce zamienic kierownice. A wiec, mam standartowa "T" formy kierownice >>> http://www.scootworks.com/swcart/shop/r ... age650.jpg .
A chce mi sie LSL typu DRAGBAR'a >>> http://hyperinzerce.cz/inz/699663-suzuk ... -650-5.jpg czyli inaczej BYCZE ROGI czy jak tam
Moze ktos wymenial sobie te kierownice czy cos?
Mam pare pytan: ciekawe czy nie trzeba bedzie dluzszych linkow(trosikow), czy tez wszystkie wloczniki podejdo i woogole jaka cena takiego steru itd itd... dzieki !
Tym razem zamyslilem sobie takie to 'oswiezenie' swego savaga - chce zamienic kierownice. A wiec, mam standartowa "T" formy kierownice >>> http://www.scootworks.com/swcart/shop/r ... age650.jpg .
A chce mi sie LSL typu DRAGBAR'a >>> http://hyperinzerce.cz/inz/699663-suzuk ... -650-5.jpg czyli inaczej BYCZE ROGI czy jak tam
Moze ktos wymenial sobie te kierownice czy cos?
Mam pare pytan: ciekawe czy nie trzeba bedzie dluzszych linkow(trosikow), czy tez wszystkie wloczniki podejdo i woogole jaka cena takiego steru itd itd... dzieki !
Helo!
Kolega ma wlasnie takie bycze rogi,wiec probowalem jezdzic. Tak, GrudiLee zgadza sie, woogole inna jazda, inne siedzenie i inne skrecanie, ale mi sie jakos spodobalo , chociaz mysle, ze gdyby trzeba by bylo pokonac dluzsze dystancje to jazda z tym szerokim sterem bylaby trudna, ale mnie to nie straszy ! :twisted:
Kolega ma wlasnie takie bycze rogi,wiec probowalem jezdzic. Tak, GrudiLee zgadza sie, woogole inna jazda, inne siedzenie i inne skrecanie, ale mi sie jakos spodobalo , chociaz mysle, ze gdyby trzeba by bylo pokonac dluzsze dystancje to jazda z tym szerokim sterem bylaby trudna, ale mnie to nie straszy ! :twisted:
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
odpowiadam - podpowiadam, sam zmieniałem kierę w Savage z barana na gragbara, i powiem tak, jeżeli prosta kiera nei jest dłuższa niż 900mm a cofnięcie jest nie większe niż 150mm, to wszystko pasuje idealnie.
co do prowadzenia to powiem tak - BOMBA, nie porównywalnie lepsza jazda niż an oryginalnej kierownicy typu Pull back.
Miłej zabawy SID
co do prowadzenia to powiem tak - BOMBA, nie porównywalnie lepsza jazda niż an oryginalnej kierownicy typu Pull back.
Miłej zabawy SID
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Czesc Osama!
I jeszcze , Osama, wiesz jak jestem nie z Polski to troche trudno z terminami , a wiec co to znaczy "cofnięcie jest nie większe niż 150mm" o jakie cofniecie chodzi?
I na koniec jeszcze pytanko Osamie - Osama, mowiles ze zmeniales kierownice, a wiec kupowales w sklepie czy z rak, moze masz jakis nie potrzebny , to bym kupil ! :roll:
sory , to baran i dragbar nie jest tosamo? Troche sie plocze w tych nazwach, dragbar to jest to czego chce? Bo mam standartowy ster formy T no czyli ten: ftp://uostas.net/SID/mano-foto/bikes-xebra/sid-1-nx.jpg a chce taki: http://img112.imageshack.us/img112/9172/revp9.jpgosama pisze:....Savage z barana na gragbara....
I jeszcze , Osama, wiesz jak jestem nie z Polski to troche trudno z terminami , a wiec co to znaczy "cofnięcie jest nie większe niż 150mm" o jakie cofniecie chodzi?
I na koniec jeszcze pytanko Osamie - Osama, mowiles ze zmeniales kierownice, a wiec kupowales w sklepie czy z rak, moze masz jakis nie potrzebny , to bym kupil ! :roll:
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
tłumaczenie
baran - wygląda jak baranie rogi, czyli taka jaką teraz masz
Dragbar - prosta kierownica
cofnięcie - chodzi o to jak kierownica jest wygięta do tyłu, wymiary kierownicy to zawsze 4 wymiary - średnica, szerokość, wysokość i wygięcie do tyłu (cofnięcie)
swoją kierownicę kupiłem na motobazarze, teraz jednak do Intruza kupiłem w Louisie, troszkę drożej, ale odpowiedniej średnicy - 1 cal i z pewnością wykonania, dodatkowo zrobiłem otwory przepustowe i przewody elektryczne do przełączników póściłem wewnątrz kierownicy - taki ładny zabieg stylistyczny
mam nadzieję że udało mi się wytłumaczyć wszystko dokładnie
baran - wygląda jak baranie rogi, czyli taka jaką teraz masz
Dragbar - prosta kierownica
cofnięcie - chodzi o to jak kierownica jest wygięta do tyłu, wymiary kierownicy to zawsze 4 wymiary - średnica, szerokość, wysokość i wygięcie do tyłu (cofnięcie)
swoją kierownicę kupiłem na motobazarze, teraz jednak do Intruza kupiłem w Louisie, troszkę drożej, ale odpowiedniej średnicy - 1 cal i z pewnością wykonania, dodatkowo zrobiłem otwory przepustowe i przewody elektryczne do przełączników póściłem wewnątrz kierownicy - taki ładny zabieg stylistyczny
mam nadzieję że udało mi się wytłumaczyć wszystko dokładnie
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
No wiec, pobawilem sie w garazu i mam , prawdaz chcialem byczych rogow, ale nie udalo mi sie pieknie wygioc roczki, to zostawilem tak jak jest na foto !
Zachecam, oglodnijcie chlopacy !
Proces po koleji....
Mysle, ze skonczone chociaz, moze warto by bylo troche podchylic same roczki , bo moze przy dluzszej jazdzie bedo troche kciuki bolec, chociaz nie wiem ... zobacze
Czekam waszego slowa bracia !
Zachecam, oglodnijcie chlopacy !
Proces po koleji....
Mysle, ze skonczone chociaz, moze warto by bylo troche podchylic same roczki , bo moze przy dluzszej jazdzie bedo troche kciuki bolec, chociaz nie wiem ... zobacze
Czekam waszego slowa bracia !
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Sid pisze: moze warto by bylo troche podchylic same roczki , bo moze przy dluzszej jazdzie bedo troche kciuki bolec, chociaz nie wiem ... zobacze
Myślę że zobaczysz i to szybko jak przy całkiem prostej kierownicy potrafią kciuki boleć , szczególnie lewy
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: LS 650 kierownica
ja nigdy nie jechałem savage z oryginalna kierownica :mrgreen:
a na mojej bardzo dobrze mi sie jezdzi
a na mojej bardzo dobrze mi sie jezdzi
Re: LS 650 kierownica
mam ładną kiere do sprzedania miałem zamontowaną w LS650 bardzo dobrze mi się jeździło moge zdjęcia wysłać na emaila