GSF 600 Bandit - nie chce palić
Moderator: bohas
GSF 600 Bandit - nie chce palić
Drodzy Bracia
Mam problem mianowicie moja Zuzia nie chce palić. Zrobiłem regulację zaworów, regulację gaźnika, wymiana oleju, Nawet nowy aku kupiłem i buntuje mi się. Znów miałem problem z odpaleniem. Ma ktoś może jakiś pomysł co może być przyczyną?? Jak już się uda odpalić trzyma obroty na poziomie 1200, po przejechaniu kawałka obroty tak spadają jakby mi ktoś 10 telefonów z vibracją włożył do silnika i zadzwonił. Po chwili jak znów podjadę jest1200 i tak wkoło macieju. Proszę o pomoc. pozdrawiam :beat:
Mam problem mianowicie moja Zuzia nie chce palić. Zrobiłem regulację zaworów, regulację gaźnika, wymiana oleju, Nawet nowy aku kupiłem i buntuje mi się. Znów miałem problem z odpaleniem. Ma ktoś może jakiś pomysł co może być przyczyną?? Jak już się uda odpalić trzyma obroty na poziomie 1200, po przejechaniu kawałka obroty tak spadają jakby mi ktoś 10 telefonów z vibracją włożył do silnika i zadzwonił. Po chwili jak znów podjadę jest1200 i tak wkoło macieju. Proszę o pomoc. pozdrawiam :beat:
-
- BS Brother
- Posty: 5333
- Rejestracja: ndz, 20 lis 2005, 18:46
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: WARSZAWA
- Polubił posty: 5
Re: Na Pych
napisz jakie moto (i nastepnym razem załóż w dziale super sport
LS 650 Savage`91 ---> GSR600K7 ---> Diablo(GSR600 K6) ---> Rebel 500
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
Re: Na Pych
Witaj.
Nic nie piszesz czy patrzyłeś na benzynę i iskrę - od tego trzeba zacząć. Jak kręcisz rozrusznikiem i nie chce gadać wykręć świece i zobacz czy jest iskra. Jeśli brak i na dodatek świeczki wilgotne lub mokre od benzyny- kombinuj z zapłonem. Jak suche i strzelają iskrami - kombinuj z bezyną. Jednak czasami może być tak, że na powietrzu ładna iskra a w cylindrze co dziesiąta.
Powodzenia!
Nic nie piszesz czy patrzyłeś na benzynę i iskrę - od tego trzeba zacząć. Jak kręcisz rozrusznikiem i nie chce gadać wykręć świece i zobacz czy jest iskra. Jeśli brak i na dodatek świeczki wilgotne lub mokre od benzyny- kombinuj z zapłonem. Jak suche i strzelają iskrami - kombinuj z bezyną. Jednak czasami może być tak, że na powietrzu ładna iskra a w cylindrze co dziesiąta.
Powodzenia!
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: Na Pych
Robiłeś to sam, czy w jakimś warsztacie. Jeśli sam to pytanie czy na pewno wszystko prawidłowo zrobiłeś ?? Podstawa to gaźniki, iskra (moduł, cewki, impulsator), paliwo, przewody podcisnienia, ssanie itp. Nie ma sensu go kręcić rozrusznikiem (bo nawet nowy aku może paść przy wielu próbach odpalenia) jak również pchanie tu nic nie pomoże - to nie jest motorynka ani simsonek :angry_smile:simak pisze:Drodzy Bracia
Mam problem mianowicie moja Zuzia nie chce palić. Zrobiłem regulację zaworów, regulację gaźnika, wymiana oleju, Nawet nowy aku kupiłem i buntuje mi się...
Sprawdz świece jak wyglądaja, czy jest iskra, czy jest odpowiednia przerwa między elektrodami, przewody wysokiego napiecia, czy dochodzi napięcie na cewki, czy jest paliwo w gaźnikach, czy nie łapie gdzies lewego powietrza na przewodach podcisnienia albo tu gdzie podpinasz wakuomtery w gaźnikach. Bardzo łatwo można zalać świece i wtedy kręcenie rozrusznikiem nic nie da. Jest wiele czynników od których moto może nie palić. Sprawdz to wszystko i napisz. Będziemy szukać dalej przyczyny...
email: bohas@interia.pl
Re: Na Pych
tak jak napisali przedmowcy, generalnie jak wiadomo ze nie dziala, to nie warto go palic na sile bo sie tylko pogorszy.
sprawdz najpierw najprostsze rzeczy - np stan swiec, czy masz wache w baku i czy dobrze ustawiony kranik. Czy kranik puszcza wache, czy bak jest prawidlowo odpowietrzony, czy przewod paliwa nie zalamal sie/zostal przytrzasniety gdzies, przy skladaniu moto w calosc.
sprawdzaj po kolei wszystko i pisz nam wyniki, wkoncu dojdziemy co siadło. Opisz tez dokladniej co z tymi obrotami - na pierwszy rzut oka to moze byc wszystko (ja strzelam, ze wina brudnych gaznikow/starych igielek ktore potrafia sie z czasem zaczac zwieszac)
sprawdz najpierw najprostsze rzeczy - np stan swiec, czy masz wache w baku i czy dobrze ustawiony kranik. Czy kranik puszcza wache, czy bak jest prawidlowo odpowietrzony, czy przewod paliwa nie zalamal sie/zostal przytrzasniety gdzies, przy skladaniu moto w calosc.
sprawdzaj po kolei wszystko i pisz nam wyniki, wkoncu dojdziemy co siadło. Opisz tez dokladniej co z tymi obrotami - na pierwszy rzut oka to moze byc wszystko (ja strzelam, ze wina brudnych gaznikow/starych igielek ktore potrafia sie z czasem zaczac zwieszac)
Re: Na Pych
bandit 600N 97r. Jak już saskoczy to pali po rozgrzaniu. Dzis tylko raz pchałem rano. Może to wina tego że zimny?? miałem wszystkie regulacje u Sergiusza w zielonce. Nie mogę narzekać bo całkiem nieźle się moto sprawowało gdy od niego wyjechało nie pukało waliło i Paliło. Świece sprawdzone suchutkie i jest iskierka, a poza tym niedawno wymieniane. Kranik ok, przewodziki ok. Gaźniki Też robił Sergiusz. W poniedziałek do niego jadę powiedział że coś na to zaradzi. Ale na razie staram się sam do tego dojść, może mi się uda, Rano pewnie i tak będę pchał.
Re: Na Pych
znam sergiusza, on chyba wie co robi
ja stawiam na lewe powietrze albo powycinane i wieszające sie iglice w gaźniku. Możesz spróbować podnieść dekielki z gaźników i zobaczyć czy chociaż czysto jest pod spodem.
ja stawiam na lewe powietrze albo powycinane i wieszające sie iglice w gaźniku. Możesz spróbować podnieść dekielki z gaźników i zobaczyć czy chociaż czysto jest pod spodem.
Re: GSF 600 Bandit - nie chce palić
Teraz czyli od 19 to paliłem ją z pierwszego bez żadnego problemu. nawet po całym dniu postoju. I teraz zatrzymywałem się kilka razy i tylko bzyk i już.
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: GSF 600 Bandit - nie chce palić
Simak a czy ty przypadkiem nie masz w zwyczaju zapalić zimne moto na chwile ? To jest zabójstwem dla swiec .
Jeżeli koledzy powyżej dają Ci rady jak postępować to odpisz czy cokolwiek z tego robiłeś i jakie są wyniki spostrzeżeń to da możliwość dalszej pomocy .
A tekst że nie pali i trzeba pchać bo może zimna , to dowaliłeś , już widzę siebie jak zapalam swoje moto codziennie na pych :lol: .
AdamOSA
Jeżeli koledzy powyżej dają Ci rady jak postępować to odpisz czy cokolwiek z tego robiłeś i jakie są wyniki spostrzeżeń to da możliwość dalszej pomocy .
A tekst że nie pali i trzeba pchać bo może zimna , to dowaliłeś , już widzę siebie jak zapalam swoje moto codziennie na pych :lol: .
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Re: GSF 600 Bandit - nie chce palić
W miarę moich możliwości sprawdzam, ale nie jestem mechanikiem i nie znam się aż tak dobrze. dopiero zaczynam się uczyć i niektórych rzeczy boję się ruszać bo nie chcę zepsuć dopuki nie zobaczę jak się to robi to nie ruszam. To co sprawdziłem napisałem wczoraj. A wskazówki przekaże Sergiuszowi może go to natchnie do czegoś. Dzisiaj z paleniem nie było żadnego problemu, tylko troche niskie obroty trzymał. Poza tym nie mam garażu. Jakbym miał zaprosił bym kilku braci na dobre ciacho i kawkę i wspólnymi siłami może byśmy coś wykombinowali. Jak już odpalam to nie tak tylko żeby sobie pochodził, tylko wsiadam i jadę przed siebie.