160km/h na 1 biegu....

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
mario33

160km/h na 1 biegu....

Post autor: mario33 »

W najnowszym Świecie Motocykli (nr 5/06) jest opis gikseka 1000 K6

Podbno jest znacznie lepsza niz te ponizej K4. Dosc pwoiedziec ze facetowi udawalo sie osiagnac 160 km/h na ... pierwszym biegu...

:shock:

szczeka mi opadla... czy ktos z was widzial cos takiego ? a moze sam tak jechal ?

EvilD ? tylko Ty mi przychodzisz do glowy teraz ;) a moze studi ?;)
studi

Post autor: studi »

jest to mozliwe bez wiekszego problemu

jedynka i do "odcięcia" przy fabrycznym przełożeniu :D

ps.
w k-3 , k-4 jest to mozliwe do ok 150 km/h

sam dojechałem do 145 :gafa:
różnica była taka że wszystkie koła nie dotykały jezdni :wink:
karus

Post autor: karus »

studi napisał
wszystkie koła nie dotykały jezdni
że jak ???
to jak to??
to ja już nic nie wiem :lol:
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Prawda, K3/K4 odcina przy okolo 145 - 150km/h na pierwszym biegu, 180 - 185km/h na drugim i przy okolo 230km/h na trzecim. Przy czym maksymalny power jest uzyskiwany nieco nizej, wiec nie oplaca sie krecic silnika az do odciecia, choc zmiana biegu odbywa sie niedaleko tej granicy.

Jesli chodzi o porownanie do K5/K6, to oczywiscie nowy model jest wychwalany pod niebiosa! Wyszedl rok temu a i w tym roku gdy przybylo konkurencji w postaci nowych tysiaczek trzepie jak chce wszystkich na torze. I tu sedno sprawy - no wlasnie, na torze. Na ulicy bowiem roznicy praktycznie nie czuc. Oczywiscie siedzi sie nizej w nowym gixxie i latwiej zejsc na kolano. Silnik jest jeszcze mocniejszy, calosc wyglada ladniej. Roznice nie sa jednak az tak duze, jak to wynikaloby z artykulu i trzeba naprawde nie lada umiejetnosci zeby je wylapac. Jedno w czym K5/K6 jest lepszy wyczuwalnie, to zakrety. Jest sporo poreczniejszy i latwiej sie kladzie. W swoim musze stosowac tricki pewne z zawiechami, zeby bylo dobrze, ale i tak do perfekcji nowego modelu jeszcze daleko.

Czekam osobiscie na K7, czyli pewnie zupelna nowosc. Czytalem, ze maja wprowadzic bezposredni wtrysk do komory spalania, co da mozliwosc dalszego podnoszenia mocy o jakies 5-10%. Moze zatem peknie granica 200KM z doladowaniem SRAD? Tak czy siak, przy nowym modelu zawsze stary bedzie sie wydawal "bardzo stary". Ot, po prostu sporty szybko traca na uroku.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Faktem jest K3/4 dochodzi do 150km/h, nie mniej jednak różnica między obydwoma sprzętami jest kosmetyczna, średniej klasy kierowca nie jest w stanie wykorzystać możliwości K3/4 nie mówiąc o różnicy z K5 by była zauważalna. Ostatnio rozmawiałem z Gero ,że w ogóle mało ludzi umie dobrze hamować a co dopiero wykorzystać różnice w kilku koniach i dziesiątkach sekund w przyśpieszeniu lub geometrii motocykla w zakręcie. Nie uważam sie za super kierowce a ucierałem nosa tylko na prostych (test na prędkość) ludziom na sprzętach nowszych i z niby większą ilością koni na arrowach comanderach i tp sam z kolei dostałem od o 20 koni słabszym moto tylko, że koleś sciga sie na 1/4 mili i wie jak startować profesjonalnie, więc jeśli chodzi o real w praniu to jest tak naprawde dywagacja na temat wpływu deszczów monsunowych na rozwój kolarstwa w Mozambiku
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Gixxer

Post autor: Gixxer »

Jezdzilem wszystkimi modelami GSXR1000 i modele od K1 do K4 na jedynce osiagaja 148km/h,na dwojce 196km/h a na trojce nie pamietam juz ale cos powyzej 230km/h.

Z kolei K5/K6 na jedynce 164km/h,na dwojce 210km/h a na trojce 250 km/h.

A np. najnowszy GSXR750 na jedynce 138,na dwojce 187 a na trojce cos ok.210,nie pamietam dokladnie :wink:
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

To poprosze jeszcze o opis pt. ile do 200km/h 1000-czka jest w stanie odejsc 750-tce. Mowa oczywiscie o modekach K6 w obu przypadkach. Sam pewnie wlasnie bede celowal w jeden lub drugi. 750 przyciaga cena i bajecznym, naprawde rewelacyjnym prowadzeniem i wybacza kierowcy nieco wiecej. 1000 z kolei jest mocniejszy, bardziej "cool", ale o mocy nie pozwala zapomniec ani na chwile. Jazda 300km/h juz mnie nie rajcuje, bede teraz pracowal nad zakretami... ale przydaloby sie, zeby w realnych warunkach, czyli do 200km/h nie odstawac zbytnio z tylu. No wiec, jak to jest?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Gixxer 148 Hmm mierzyłeś to jakimś sprzętem pomiarowym ??
Pozdrawiam 8)
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Gixxer

Post autor: Gixxer »

EvilD,750 do 200 praktycznie idzie leb w leb z 1000 K3/K4.Duzo pomaga dosc dlugi wachacz w 750 dzieki czemu mozna odwijac na 1 biegu do konca bez ryzyka ze przezuci do tylu :wink:
Jak chcesz duzo smigac po zakretach to 750 K6 jest w tym wysmienity :twisted:
Sam sie przesiadlem z 1000 K2 na 750 :wink: A przed 1000 tez mialem trzy 1000-ce ale innych marek.

Quake,odwijasz na jedynce do odciecia i patrzysz na zegar 8) Chwila pracy na odcieciu nie zrobi krzywdy silnikowi :wink:
Oczywiscie odczyt z zegarow nie jest w 100% dokladny gdyz seryjne predkosciomierze zawsze lekko przeklamuja ;)
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Gixxer pisze: Quake,odwijasz na jedynce do odciecia i patrzysz na zegar 8) Chwila pracy na odcieciu nie zrobi krzywdy silnikowi :wink:
Quake, odkreciles kiedys do odciecia :?: :jump:
ObrazekObrazek
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Post autor: Emil »

Gixxer pisze:EvilD,750 do 200 praktycznie idzie leb w leb z 1000 K3/K4
ale nie ma tego wspanialego kopa, co za frajda jazdy na motorowerze ktory kosztuje tyle co dwa motocykle? zakrety bierze fajnie, nie da sie ukryc, ale nie ma kopa :(
teraz pytanie jak pod tym wzgledem przedstawia sie tysiac? no i problem ceny, bo mimo wszystko 750 miazdzy cena kazdy argument, do tego dochodzi jeszcze zielona konkurencja :?
EvilD, masz prze*, jak nic tylko czekac na tysiaczke K7, bo inna opcja to nie bardzo jest
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Gixxer

Post autor: Gixxer »

Emil pisze:
Gixxer pisze:EvilD,750 do 200 praktycznie idzie leb w leb z 1000 K3/K4
ale nie ma tego wspanialego kopa, co za frajda jazdy na motorowerze ktory kosztuje tyle co dwa motocykle? zakrety bierze fajnie, nie da sie ukryc, ale nie ma kopa :(
Jak nie ma kopa???
Chyba nie jezdziles na nowej 750 :wink:
Oczywiscie z dolu nie idzie jak 1000 ale jak na 750 wyrywa zdrowo ale to co sie dzieje po przekroczeniu 10000 obr. jest nie do opisania :twisted:
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Figer Ja nawet nie wiem co to jest odcięcie :-O jeżdzić uczył mnie dziadek złotówa i mówił że najlepiej zmieniać biegi 2,2tys bo mało pali i tak robie do dziś :-P
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Nieeee, no. Obaj z Emilem na 750-tce jezdzilismy i w porownaniu do 1000-ca mocy ma mniej, wyraznie mniej. Pytanie, czy mi ta moc przeszkadza czy pomaga. Owszem, jest super, ale jak na moje umiejetnosci to 1000 przy wyjciu z zakretu z pelnym otwarciem gazu do opanowania jest bardzo ciezki. A 750 lagodny jak baranek - wybacza znacznie wiecej. Dlatego summa-summarum na takim poznaniu wydaje mi sie, ze pojechalbym szybciej na 750K6 niz na 1000K3/K4. Nowy tysiac pewnie juz taki narwany nie jest (nie wiem, nie jezdzilem), ale z kolei nie stac mnie :(
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
ODPOWIEDZ